www.themyawadydaily.blogspot.com . . . www.facebook.com/themyawadydaily . . . https://twitter.com/Themyawadydaily

Thursday, March 15, 2018

လမ္းတံတားတိုးဂိတ္မ်ားတြင္ တပ္ဆင္အသံုးျပဳေနေသာ ကတၲားမ်ား၏ အေလးခ်ိန္ ကြာဟမႈမ်ားကို မတ္ ၁၅ ရက္မွစတင္၍ စစ္ေဆးေဆာင္ရြက္မည္



ရန္ကုန္ ၁၅-၃-၂ဝ၁၈

BOT လမ္းတံတား တိုးဂိတ္မ်ားတြင္ တပ္ဆင္ အသံုးျပဳေနေသာ ကတၱားမ်ား၏ အေလးခ်ိန္ ကြာဟမႈမ်ားကို မတ္ ၁၅ ရက္မွ စတင္၍ စစ္ေဆးေဆာင္ရြက္ သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ေဆာက္လုပ္ေရးဝန္ႀကီး ဌာနသတင္းမ်ားအရ သိရသည္။

ေဆာက္လုပ္ေရး ဝန္ႀကီးဌာနအေနျဖင့္ အေဝးေျပး ကားလမ္းမ်ားေပၚတြင္ ေမာင္းႏွင္ သြားလာေနၾကသည့္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္မ်ား၏ ဝန္တင္တန္ခ်ိန္ႏွင့္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ တန္ခ်ိန္မ်ားကို မုိးဥတုသတ္မွတ္ တန္ခ်ိန္မ်ားႏွင့္ ေႏြဥတု သတ္မွတ္တန္ခ်ိန္မ်ား ဟူ၍ခဲြျခားသတ္မွတ္ခြင့္ျပဳ ေပးလ်က္ရွိသည္။ ထုိသုိ႔ခြင့္ျပဳေပးရာတြင္ ေႏြရာသီကာလမ်ား၌ ၁၄ ဘီးယာဥ္မ်ားအတြက္ ၃၁တန္၊ ၁၈ဘီးယာဥ္အတြက္ ၄၆တန္၊ ၂၂ဘီးယာဥ္အတြက္တန္ ၅ဝခြင့္ျပဳေပးထားၿပီး မိုးတြင္း ကာလမ်ားတြင္ ၁၄ ဘီးယာဥ္မ်ားအတြက္ တန္ ၃ဝ၊၁၈ဘီးယာဥ္မ်ားအတြက္ ၄၃တန္၊ ၂၂ဘီးယာဥ္မ်ားအတြက္ ၄၈ တန္ကို တင္ေဆာင္ခြင့္ ေပးထားခဲ့သည္။

အဆုိပါကုန္စည္ ပုိ႔ေဆာင္ေရး ေမာ္ေတာ္ယာဥ္မ်ား အေနျဖင့္ သတ္မွတ္တန္ခ်ိန္မ်ား တင္ေဆာင္ကာ လမ္းတံတား တုိးဂိတ္မ်ားတြင္ သတ္မွတ္တန္ခ်ိန္အတြက္ ကတၱားျဖင့္ ခ်ိန္တြယ္ အစစ္ေဆး ခံၾကရသည္။ ထုိသုိ႔ကတၱားျဖင့္ ခ်ိန္တြယ္စစ္ေဆး ေဆာင္ရြက္ရာတြင္ ေဆာက္လုပ္ေရး ဝန္ႀကီးဌာန၊ လမ္းဦးစီးဌာနပိုင္ လမ္းမ်ားေပၚရွိ BOT လမ္းတံတား တိုးဂိတ္မ်ားတြင္ တပ္ဆင္အသံုးျပဳေနသည့္ ကတၱားမ်ားမွာ ဂိတ္တစ္ခုႏွင့္တစ္ခု အေလးခ်ိန္ကြာဟမႈမ်ား ျဖစ္ေပၚေနသျဖင့္ တိုးဂိတ္မ်ားတြင္ မၾကာခဏ အျငင္းပြားမႈမ်ား ျဖစ္ေပၚခဲ့သည္။

ထုိ႔ေၾကာင့္ အဆုိပါ တုိးဂိတ္မ်ားတြင္ တပ္ဆင္ အသံုးျပဳထားသည့္ ကတၱားအေလးခ်ိန္ ကြာဟမႈမ်ားႏွင့္ ပတ္သက္၍ ေဆာက္လုပ္ေရး ဝန္ႀကီးဌာန အေနျဖင့္ ယခုႏွစ္ မတ္ ၁၅ရက္မွ စတင္ကာ လမ္းတံတား တုိးဂိတ္မ်ားရွိ ကတၱားမ်ားကို ပူးေပါင္းစစ္ေဆး ေဆာင္ရြက္သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

ထုိကဲ့သုိ႔ လမ္းတံတား တိုးဂိတ္မ်ားတြင္ ကတၱားမ်ားခ်ိန္တြယ္မႈ ကြာဟခ်က္မ်ားႏွင့္ ပတ္သက္၍ ယခုႏွစ္ မတ္ ၇ ရက္က ျမန္မာႏုိင္ငံ အေဝးေျပးကုန္စည္ ပို႔ေဆာင္ေရး လုပ္ငန္းရွင္မ်ားႏွင့္ ေဆာက္လုပ္ေရး ဝန္ႀကီးဌာန ျပည္ေထာင္စု ဝန္ႀကီးတို႔ ေတြ႕ဆံုေဆြးေႏြး ခဲ့ၾကသည္။ လမ္း၊ တံတား၊ ကတၱားကိစၥမ်ားႏွင္႔ ပတ္သက္၍ ျမန္မာႏုိင္ငံ အေဝးေျပး ကုန္စည္ပုိ႔ေဆာင္ေရး လုပ္ငန္းရွင္မ်ား အသင္းကို ေဆာက္လုပ္ေရး ဝန္ႀကီးဌာနက တုိက္႐ိုက္ၫႊန္ၾကားခ်က္ထုတ္ေပးၿပီး အသင္းသူ၊ အသင္းသားမ်ားႏွင့္ ယာဥ္ပိုင္ရွင္မ်ားထံမွ သတင္းအခ်က္ အလက္အတိအက် ရရွိႏုိင္ရန္ လုပ္ေဆာင္ေပးသြားမည္ ျဖစ္သည္။

ထုိ႔ျပင္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ႏွင့္ ပဲခူးၿမိဳ႕အထြက္ Max ကတၱားကို စံကတၱားတစ္ခုအျဖစ္ သတ္မွတ္ၿပီး က်န္ဂိတ္မ်ားတြင္ ထပ္မံခ်ိန္တြယ္ျခင္း မျပဳလုပ္ဘဲ အေဝးေျပးကုန္သည္ ပို႔ေဆာင္ေရး ယာဥ္မ်ားကုိ သြားလာခြင့္ ျပဳေပးရန္အတြက္ ျမန္မာႏုိင္ငံ အေဝးေျပးကုန္စည္ ပုိ႔ေဆာင္ေရးလုပ္ငန္းရွင္မ်ား အသင္းက ေဆြးေႏြးတင္ျပခဲ့ရာ ေဆာက္လုပ္ေရး ဝန္ႀကီးဌာနက အဆုိပါေဆြးေႏြး မႈမ်ားအေပၚ ဆက္လက္ညႇိႏႈိင္း ေဆာင္ရြက္ေပးသြားမည္ ျဖစ္သည္။

ထုိ႔ျပင္ ျမန္မာႏုိင္ငံ အေဝးေျပးကုန္စည္ ပုိ႔ေဆာင္ေရး လုပ္ငန္းရွင္မ်ား အသင္းအေနျဖင့္ လက္ရွိသတ္မွတ္ ေပးထားသည့္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္မ်ား၏ သတ္မွတ္ တန္ခ်ိန္မ်ားကို မုိးရာသီႏွင့္ေႏြရာသီ ခဲြျခားသတ္မွတ္ျခင္း မရွိဘဲ တစ္ေျပးညီ သယ္ယူေမာင္းႏွင္ ႏိုင္ေရးကုိလည္း ေဆာက္လုပ္ေရး ဝန္ႀကီးဌာနႏွင့္ ညႇိႏႈိင္းမႈမ်ား ျပဳလုပ္ႏုိင္ရန္ စီစဥ္သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

အဆုိပါေတြ႕ဆုံပဲြတြင္ ျမန္မာႏုိင္ငံ အေဝးေျပးကုန္စည္ ပုိ႔ေဆာင္ေရး လုပ္ငန္းရွင္မ်ား အသင္းက အခ်က္ ၁၄ ခ်က္ကို ညႇိႏႈိင္းေဆြးေႏြး ခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။

#Yadanarpondaily

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

တင္ၿပီးသမွ် သတင္းမ်ား

 

Follow on Twitter

Networkblog

FB Like page

Powered By Blogger