မႏၱေလး ၁၅-၃-၂ဝ၁၈
ျမန္မာ့မီးရထားႏွင့္ Kerry Mother Terminal & Logistics ကုမၸဏီတို႔ အက်ဳိးတူ ပူးေပါင္းေဆာင္ရြက္ေသာ မႏၲေလး-ျမစ္ငယ္ ကုန္းတြင္းဆိပ္ကမ္းကို ၂ဝ၁၇ခုႏွစ္ ဧၿပီလက A1 ေဆာက္လုပ္ေရး ကုမၸဏီကို ေဆာက္လုပ္ေရး လုပ္ငန္းမ်ား ကန္ထ႐ုိက္ခ်ထား ေပးခ့ဲရာ ယခုအခါ ၉၅ ရာခိုင္ႏႈန္း ၿပီးစီးေနၿပီျဖစ္သျဖင့္ Third Party ျဖစ္ေသာ Yong Nam ကုမၸဏီက လုပ္ငန္းစစ္ေဆး ၿပီးသည့္အခါ ဧၿပီ ၅ ရက္တြင္ A1 ေဆာက္လုပ္ေရး ကုမၸဏီထံမွ Kerry Mother Terminal & Logistics ကုမၸဏီက သံလမ္း၊ အေဆာက္အအံုႏွင့္ လုပ္ငန္းတစ္ခုလံုး လႊဲေျပာင္းလက္ခံ ယူမည္ျဖစ္ေၾကာင္း Kerry Mother Terminal & Logistics ကုမၸဏီမွ တာဝန္ရွိသူ တစ္ဦးက ေျပာျပသည္။
"ကြၽန္ေတာ္တို႔ ကုမၸဏီအေနနဲ႔ ၂ဝ၁၆ ခုႏွစ္ ဧၿပီလမွာ ျမန္မာ့မီးရထားနဲ႔ အက်ဳိးတူ ပူးေပါင္းေဆာင္ရြက္ဖို႔ အေမရိကန္ ေဒၚလာသန္း ၅ဝ နဲ႔ MoU လက္မွတ္ေရးထိုး တင္ဒါေအာင္ၿပီး A1 ေဆာက္လုပ္ေရး ကုမၸဏီကို ေဆာက္လုပ္ေရး တင္ဒါခ်ထား ေပးခဲ့ပါတယ္။ A1 ေဆာက္လုပ္ေရး ကုမၸဏီအေနနဲ႔ ၂ဝ၁၇ ခုႏွစ္ ဧၿပီလမွာ ျမစ္ငယ္ကုန္းတြင္း ဆိပ္ကမ္းကို စတင္အေကာင္အထည္ ေဖာ္ေဆာင္ရြက္ခဲ့တာ ဒီေန႔ထိ ၉၅ ရာခိုင္ႏႈန္းထိၿပီးစီးၿပီျဖစ္တဲ့အတြက္ Third Party ျဖစ္တဲ့ Young Nam ကုမၸဏီက လုပ္ငန္းေတြ စစ္ေဆးၿပီးတာနဲ႔ ဧၿပီ ၅ ရက္မွာ A1 ေဆာက္လုပ္ေရး ကုမၸဏီကေန လႊဲေျပာင္းလက္ခံ ရယူမွာပါ" ဟု Kerry Mother Terminal & Logistics ကုမၸဏီမွ တာဝန္ရွိသူတစ္ဦးက ေျပာျပသည္။
ယေန႔ထိ ျမစ္ငယ္ကုန္းတြင္း ဆိပ္ကမ္းတြင္ ေဆာက္လုပ္ထားသည့္ လုပ္ငန္းၿပီးစီးမႈမွာ အလ်ား ၈၁ မီတာ၊ အနံ ၂၄ ဒသမ ၃မီတာရွိ ကြန္တိန္နာဂိုေဒါင္ တစ္လံုး၊အလ်ား ၂ဝ၉မီတာ၊ အနံ ၈၂မီတာရွိ ကြန္တိန္နာ ရပ္ဝန္းတစ္ခု၊ သံုးေပ သံုးလက္မ သံုးစိတ္ရွိ မီးရထား ပထမသံလမ္း ၅၇၂ ဒသမ ၈၆မီတာ၊ ဒုတိယသံလမ္း ၃၁ဝ ဒသမ ၅၇ မီတာႏွင့္ တတိယသံလမ္း ၂၃ဝ ဒသမ ၅၇ မီတာ စုစုေပါင္းသံလမ္း သံုးခုအရွည္ ၁၁၃၄မီတာ၊ ႐ုံးအေဆာက္အအံုတစ္လံုးတို႔ ၿပီးစီးေနၿပီျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
ကြန္တိန္နာရပ္ဝန္းမ်ား၊ ကြန္တိန္နာ ဂိုေဒါင္မ်ား ၿပီးစီးေနၿပီျဖစ္သည့္ အတြက္ လာမည့္ ဧၿပီလမွစ၍ လုပ္ငန္းမ်ား လက္ခံေဆာင္ရြက္သြားမည္ ျဖစ္ၿပီး ရန္ကုန္-ရြာသာႀကီးကုန္းတြင္း ဆိပ္ကမ္းသည္လည္း ယခုႏွစ္ စက္တင္ဘာလ တြင္လုပ္ငန္း ၿပီးစီးမည္ျဖစ္၍ ကြန္တိန္နာရထားမ်ား စတင္လုပ္ေဆာင္သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း Kerry Mother Terminal & Logistics ကုမၸဏီ အေထြေထြမန္ေနဂ်ာ ဦးညီထြဋ္၏ ေျပာျပခ်က္အရ သိရသည္။
#Themyawadydaily
No comments:
Post a Comment