www.themyawadydaily.blogspot.com . . . www.facebook.com/themyawadydaily . . . https://twitter.com/Themyawadydaily

Friday, February 1, 2019

ငမိုးရိပ္တံတား (ကမာၾကည္ -၂)တြင္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္မ်ား ယာယီ ျဖတ္သန္းခြင့္ျပဳ

ငမိုးရိပ္တံတား (ကမာၾကည္ -၂)တြင္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္မ်ား ယာယီ ျဖတ္သန္းခြင့္ျပဳ
-
ရန္ကုန္ ဇန္နဝါရီ ၃၁ 
-
ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီး သဃၤန္းကြၽန္းၿမိဳ႕နယ္ (သုဝဏၰ)ႏွင့္ ဒဂုံ(ေတာင္ပိုင္း)ၿမိဳ႕နယ္ တို႔ကုိ ဆက္သြယ္မည့္ ငမိုးရိပ္ေခ်ာင္းကုိ ျဖတ္သန္းကာ ေတာင္ကိုရီးယား နည္းပညာျဖင့္ တည္ေဆာက္ထားေသာငမိုးရိပ္တံတား (ကမာၾကည္-၂)သည္ ယခုအခါ ရာႏႈန္းျပည့္ ၿပီးစီးၿပီ ျဖစ္၍ ယေန႔မွစကာ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္မ်ား ယာယီျဖတ္သန္း ခြင့္ျပဳလိုက္ၿပီ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ 
-
''ဒီေန႔ ငမိုးရိပ္တံတား(ကမာၾကည္ -၂)ကို ယာယီ ျဖတ္သန္းခြင့္ ေပးလုိက္ပါၿပီ။ ဒီတံတားက သဃၤန္းကြၽန္းၿမိဳ႕နယ္(သုဝဏၰ)နဲ႔ ဒဂံု(ေတာင္ပုိင္း)ၿမိဳ႕နယ္ကို ဆက္သြယ္ထားလို႔ ဒဂံု(ေတာင္ပုိင္း) ၿမိဳ႕နယ္ကေန ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ထဲကို ျဖစ္ျဖစ္၊ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ထဲကေန ဒဂံု(ေတာင္ပုိင္း) ၿမိဳ႕နယ္ကို ျဖစ္ျဖစ္ သြားလာမယ္ဆိုရင္ အခ်ိန္ကုန္သက္သာၿပီး အလြယ္တကူ သြားလာႏိုင္မွာပါ။ တံတားရဲ႕ ႀကံ့ခိုင္မႈကို ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာေရး ေကာ္မတီ(YCDC)က အနီးကပ္ ႀကီးၾကပ္ၿပီး ေတာင္ကိုရီးယား ႏိုင္ငံရဲ႕တံတား အရည္အေသြးပိုင္း စစ္ေဆးတဲ့ အဖြဲ႕ေတြက စစ္ေဆးထားတာျဖစ္လို႔ တံတားကႀကံ့ခိုင္မႈ အား ေကာင္းပါတယ္'' ဟု ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာေရး ေကာ္မတီ အင္ဂ်င္နီယာ ဌာန(လမ္း၊ တံတား)မွ ဦးစီးအရာရွိ ဦးေက်ာ္ေက်ာ္လိႈင္ကေျပာသည္။ 
-
တံတားဖြင့္ပြဲ အခမ္းအနားကို သဃၤန္းကြၽန္းၿမိဳ႕နယ္ တံတားစီမံကိန္း႐ံုး တည္ရွိရာ သုဝဏၰၿမိဳ႕ဦး ေစတီအနီး၌ ေဖေဖာ္ဝါရီ ၇ ရက္တြင္က်င္းပမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း၊ အဆိုပါ တံတားကို ၂ဝ၁၇ ခုႏွစ္ ႏိုဝင္ဘာ ၁၅ ရက္တြင္ စတင္ တည္ေဆာက္ခဲ့ၿပီး ၂ဝ၁၈ ခုႏွစ္ ၾသဂုတ္ ၂၄ ရက္တြင္ ခုနစ္လျဖင့္ အၿပီးတည္ေဆာက္ႏိုင္ခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။ ယင္းတံတားသည္ ငမိုးရိပ္ေခ်ာင္းေပၚတြင္ ၁၉ စင္းေျမာက္ျဖတ္သန္းေဆာက္လုပ္ျခင္း ျဖစ္ၿပီး ကမာၾကည္လမ္းတြင္ ႏွစ္စင္းေျမာက္ တည္ေဆာက္ေသာ တံတားျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ ငမိုးရိပ္(ကမာၾကည္-၂) တံတားကုိ ေတာင္ကိုရီးယား ႏိုင္ငံပညာရွင္မ်ား၏အႀကံျပဳထားေသာ ဒီဇိုင္းအတိုင္း တည္ေဆာက္ထားျခင္း ျဖစ္ၿပီး ေတာင္ကိုရီးယား ပညာရွင္မ်ား၏ အနီးကပ္ႀကီးၾကပ္ ေဆာင္ရြက္မႈမ်ားျဖင့္ တည္ေဆာက္ထားေသာ တံတားျဖစ္သည္။ 
-
ပင္မတံတား အရွည္ ၈၄၆ ေပရွိၿပီး ခ်ဥ္းကပ္လမ္းေပ ၃၉ဝ အပါအဝင္ စုစုေပါင္း တံတားအရွည္ ၁၂၃၆ ေပရွိၿပီး PC Girder မ်ား အသံုးျပဳထားသည္။ ပင္မတံတားကို မီတာ ၆ဝ ရွိSteel Box Girderအသံုးျပဳထားၿပီး ၃၆ မီတာရွိ PSC e -Beam အမ်ဳိးအစားျဖင့္ တည္ေဆာက္ထားသည္။ တံတားေပၚတြင္ ယာဥ္သြားလမ္းအက်ယ္ ၂၆ ေပ ရွိကာ ေရလမ္းကင္းလြတ္ အျမင့္မွာ ေရအတက္ဆုံးအခ်ိန္တြင္၁၈ ေပခန္႔ရွိၿပီး ခံႏိုင္ဝန္အေနျဖင့္ ယာဥ္တစ္စီးခ်င္းတန္ ၆ဝ ရွိ ယာဥ္မ်ားျဖတ္သန္း ေမာင္းႏွင္ႏိုင္ေၾကာင္းႏွင့္ ငမိုးရိပ္ေခ်ာင္းေရလမ္းအက်ယ္မွာ ၁၇၇ ေပရွိေၾကာင္း တံတား တည္ေဆာက္ေရးစီမံကိန္း႐ံုးမွ သိရသည္။ 
-
ေမာင္မ်ဳးိ (ဧရာဝတီ)
-
#ျမ၀တီေန႔စဥ္သတင္းစာ

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

တင္ၿပီးသမွ် သတင္းမ်ား

 

Follow on Twitter

Networkblog

FB Like page

Powered By Blogger