-
ေနျပည္ေတာ္ ေဖေဖာ္ဝါရီ ၁ဝ
-
မက္(စ္)ဟိုက္ေဝး ကုမၸဏီလီမိတက္မွ B.O.T စနစ္ျဖင့္ တာဝန္ယူ ေဆာင္ရြက္ေနသည့္ ရန္ကုန္- ျပည္လမ္း(ေမွာ္ဘီ-တိုက္ႀကီး) လမ္းပိုင္း ၄၈ ေပ ေလးလမ္းသြား ကတၱရာကြန္ကရစ္လမ္းဖြင့္ပြဲ အခမ္းအနားကိုယေန႔နံနက္ပိုင္းတြင္ ရန္ကုန္ တိုင္းေဒသႀကီး တိုက္ႀကီးၿမိဳ႕နယ္ တာခြ ေက်းရြာအနီးရွိ မဂၤလာမ႑ပ္၌ က်င္းပသည္။
-
အခမ္းအနားတြင္ ေဆာက္လုပ္ေရးဝန္ႀကီး ဌာန ျပည္ေထာင္စုဝန္ႀကီး ဦးဟန္ေဇာ္က ဝန္ႀကီးဌာနအေနျဖင့္ လမ္း-တံတား လုပ္ငန္းမ်ားကို B.O.T စနစ္ျဖင့္ ျပည္တြင္းလုပ္ငန္းရွင္မ်ားႏွင့္အတူတိုင္းရင္းသားျပည္သူမ်ား လိုရာခရီးကို ေခ်ာေမြ႕ျမန္ဆန္ၿပီး အႏၲရာယ္ကင္းစြာ သြားလာႏိုင္ရန္အတြက္ အက်ဳိးတူပူးေပါင္းေဆာင္ရြက္လ်က္ရွိေၾကာင္း၊ လမ္း- တံတား လုပ္ငန္းမ်ားကို B.O.T ကုမၸဏီမ်ားေဆာင္ရြက္ျခင္းျဖင့္ ႏိုင္ငံေတာ္မွ B.O.T လမ္း-တံတားလုပ္ငန္းမ်ားတြင္ဘ႑ာေငြ စိုက္ထုတ္သုံးစြဲရန္မလိုဘဲျပည္သူမ်ား၏အျခားေသာပညာေရး၊ က်န္းမာေရး၊ လူမႈေရး က႑မ်ားတြင္အသုံးျပဳျခင္းျဖင့္က႑ေပါင္းစုံ အက်ဳိးေက်းဇူးမ်ား ရရွိလာမည္ျဖစ္ေၾကာင္း။
-
ျမန္မာႏိုင္ငံ၏ လမ္း-တံတားလုပ္ငန္းမ်ားကို B.O.T စနစ္ျဖင့္ ၁၉၉၆ ခုႏွစ္တြင္ လား႐ႈိး-မူဆယ္လမ္း အပိုင္းမွ စတင္ေဆာင္ရြက္ခဲ့ရာ ယခုတိုင္းရင္းသား B.O.T ကုမၸဏီေပါင္း၂၅ ဖြဲ႕မွ လမ္းမိုင္ေပါင္း ၃၂၆၄ မိုင္ကိုအဆင့္ ျမႇင့္တင္ ေဆာင္ရြက္ေနၿပီျဖစ္ေၾကာင္း၊ B.O.T ကုမၸဏီမ်ား၏ တည္ေဆာက္ေရးလုပ္ငန္းမ်ားကို ႏိုင္ငံတကာ စံႏႈန္းမ်ားႏွင့္ တြက္ခ်က္ၿပီး ပူးေပါင္း ေဆာင္ရြက္မွသာ P.P.P ပုံစံျဖင့္ ေအာင္ျမင္မႈမ်ားရရွိႏိုင္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း။
-
ေခတ္စနစ္ႏွင့္ မကိုက္ညီသည့္ ပဋိညာဥ္စာခ်ဳပ္မ်ားကို ႏိုင္ငံတကာစံႏႈန္းႏွင့္ ညီၫြတ္ေသာ စာခ်ဳပ္ေတြျဖစ္ရန္အာရွဖြံ႕ၿဖိဳးေရး ဘဏ္၏ နည္းပညာ အေထာက္အပံ့ျဖင့္ အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာဥပေဒအတိုင္ပင္ခံ အဖြဲ႕မ်ား၊ လႊတ္ေတာ္ ကိုယ္စား လွယ္မ်ား၊ အစိုးရ အဖြဲ႕ဝင္မ်ား၊ B.O.T ကုမၸဏီမ်ားပါဝင္သည့္အလုပ္႐ုံ ေဆြးေႏြးပြဲမ်ားကို က်င္းပခဲ့ေၾကာင္း၊ ႏိုင္ငံ တကာ စာခ်ဳပ္ စာတမ္းစံႏႈန္းမ်ား ႏွင့္အညီ B.O.Tကုမၸဏီမ်ား၏ စာခ်ဳပ္စာတမ္းမ်ားကို ျပန္လည္ျပင္ဆင္ရန္ စီစဥ္ ေနေၾကာင္း၊ ယခုလို ေဆာင္ရြက္ျခင္းျဖင့္ ေခတ္စနစ္ႏွင့္ ေလ်ာ္ညီေသာ စီးပြားေရးအရ တြက္ေျခကိုက္ရန္ ျပည္သူမ်ားမွ ေပးေဆာင္ရမည့္လမ္းအသုံးျပဳခမ်ားကို ရွာေဖြဆန္းစစ္ၿပီး ေဆာင္ရြက္ေနေၾကာင္း ေျပာၾကားသည္။
-
ထို႔ေနာက္ တာဝန္ရွိသူမ်ားက ရန္ကုန္- ျပည္လမ္း(ေမွာ္ဘီ-တိုက္ႀကီး) လမ္းပိုင္း ၄၈ ေပေလးလမ္းသြား ကတၱရာကြန္ ကရစ္လမ္းကို ဖဲႀကိဳးျဖတ္ဖြင့္လွစ္ေပးခဲ့ၾကသည္။
-
#ျမ၀တီေန႔စဥ္သတင္းစာ
No comments:
Post a Comment