www.themyawadydaily.blogspot.com . . . www.facebook.com/themyawadydaily . . . https://twitter.com/Themyawadydaily

Wednesday, June 21, 2017

မႏၱေလး-ျမစ္ႀကီးနား ရထားလမ္းပိုင္းကို ကိုးေခ်ာင္းဆက္ သံလမ္းျဖင့္ စတင္ျပဳျပင္



အင္းေတာ္ ၂၁-၆-၂၀၁၇

မႏၲေလး-ျမစ္ႀကီးနား ရထားလမ္းပိုင္းရွိ အင္းေတာ္ၿမိဳ႕နယ္ မဲဇာဘူတာမွ ေမာ္လူး ဘူတာအထိ ရထားလမ္းပိုင္းကို ကိုးေခ်ာင္းဆက္ သံလမ္းျဖင့္ ဇြန္လအတြင္း စတင္ျပဳျပင္ေနေၾကာင္း ျမန္မာ့မီးရထားမွ အငယ္တန္း အင္ဂ်င္နီယာ(၁) သံလမ္း ဦးေက်ာ္ေအးထံမွ သိရသည္။

ယင္းသံလမ္းကို ကိုးေခ်ာင္းဆက္သည့္အတြက္ သံလမ္းတစ္မိုင္လွ်င္ ၃၁ ဆက္သာရွိၿပီး သံလမ္းအဆက္ေရနည္း သြားၿပီးရထား၏ ခုန္ေဆာင့္မႈမ်ား သက္သာသြားမည္ ျဖစ္သည္။ခရီးသည္မ်ား သက္ေသာင့္သက္သာ စီးႏိုင္မည္ျဖစ္ ေၾကာင္း၊ အင္းေတာ္ၿမိဳ႕နယ္တြင္ မဲဇာဘူတာႏွင့္ ဆည္ရြာဘူတာၾကား ၅၇၅/၁ဝမွ နန္႔စီးေအာင္ ၆၁၁/၂ဝ အထိမွာ ၃၆ ဒသမ ၃၇ မိုင္လ်ာထားေသာ္လည္း လက္ရွိခြင့္ျပဳထားသည္မွာ ေမာ္လူးဘူတာအထိ ၂၅ မိုင္သာခြင့္ျပဳ ထားသည္။

မႏၲေလး-ျမစ္ႀကီးနား လမ္းပိုင္းသည္ မိုးတြင္းကာလတြင္ မၾကာခဏ ရထားဘီးေခ်ာ္ျခင္းေၾကာင့္ ခရီးသည္မ်ား အခ်ိန္ၾကာျမင့္စြာ စီးနင္းရသည့္အတြက္ ရထားတြဲခုန္ေဆာင့္ျခင္း၊ ရမ္းခါျခင္းတို႔ေၾကာင့္ ရထားစီးခရီးသည္မ်ား အခက္ အခဲေတြ႕ႀကံဳ ေနရသည္။ လက္ရိွတြင္ အင္းေတာ္ၿမိဳ႕နယ္ မဲဇာဘူတာမွ ေမာ္လူးဘူတာအထိ ၂၅ မိုင္ရွည္လ်ားသည့္ ရထားလမ္းပိုင္း အားျပဳျပင္ျခင္း လုပ္ငန္းကို ဇြန္ ၁၇ ရက္မွ စတင္ေဆာင္ရြက္ၿပီး ျပဳျပင္ၿပီးခ်ိန္တြင္ ရထားဘီး ေခ်ာ္ျခင္းမ်ား၊ ရထားတြဲခုန္ ေဆာင့္ျခင္းမ်ား ေလ်ာ့နည္းသြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

#Themyawadydaily

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

တင္ၿပီးသမွ် သတင္းမ်ား

 

Follow on Twitter

Networkblog

FB Like page