ေနျပည္ေတာ္ ၆-၆-၂၀၁၇
ျမန္မာႏိုင္ငံအတြင္းရွိ ျဖစ္ႏိုင္ေျခရွိေသာ ကုန္းတြင္း ဆိပ္ကမ္းေနရာ (၈) ေနရာအနက္မွ ရန္ကုန္တုိင္းေဒသႀကီး ရြာသာႀကီးဘူတာ အနီးႏွင့္ မႏၲေလးတုိင္းေဒသႀကီး ျမစ္ငယ္ဘူတာ အနီးေျမေနရာမ်ားကို ေရြးခ်ယ္၍ ကုန္းတြင္း ဆိပ္ကမ္း စီမံကိန္းႏွစ္ခုဦးစားေပး အေကာင္အထည္ေဖာ္ ေဆာင္ရြက္သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ပုိ႔ေဆာင္ေရးႏွင့္ ဆက္သြယ္ေရး ဝန္ႀကီးဌာန သတင္းမ်ားအရ သိရသည္။
အာရွႏွင့္ ပစိဖိတ္ေဒသ စီးပြားေရးႏွင့္ လူမႈေရးေကာ္မရွင္ (NESCAP) ၏ စီစဥ္ေဆာင္ရြက္မႈျဖင့္ အာရွႏိုင္ငံမ်ားၾကား သယ္ယူပုိ႔ေဆာင္ေရးက႑ ဖြံ႕ၿဖိဳးတိုးတက္ လာေစရန္၊ အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ ကုန္သြယ္ေရး ျမႇင့္တင္ရန္ႏွင့္အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ ထိေရာက္ေသာ ပို႔ေဆာင္ေရးစနစ္ တစ္ရပ္ တည္ေထာင္ရန္ စသည့္ရည္ရြယ္ခ်က္ မ်ားျဖင့္ ကုန္းတြင္းဆိပ္ကမ္းမ်ားကုိ အေကာင္အထည္ ေဖာ္ေဆာင္ရြက္ရန္ စီမံလုပ္ေဆာင္ခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။
ထုိ႔ေၾကာင့္ ကုန္းတြင္းဆိပ္ကမ္းမ်ား ဆိုင္ရာကိစၥရပ္မ်ား ႏွင့္ပတ္သက္၍ ႏုိင္ငံအစိုးရမ်ားၾကား သေဘာတူညီခ်က္ ျဖစ္ထြန္းေပၚေပါက္ လာေစရန္ ေဒသဆိုင္ရာ အစည္းအေဝးမ်ားကုိ အႀကိမ္ႀကိမ္က်င္းပ ျပဳလုပ္ခဲ့ၿပီး ကုန္းတြင္း ဆိပ္ကမ္းမ်ားဆုိင္ရာ သေဘာတူစာခ်ဳပ္ တစ္ရပ္ကို ၂ဝ၁၃ ခုႏွစ္ ေအာက္တုိဘာ ၇ရက္က လက္မွတ္ေရးထုိး ခဲ့သည္။
အဆုိပါ ကုန္းတြင္း ဆိပ္ကမ္းမ်ားကို ရန္ကုန္တုိင္းေဒသႀကီး ရြာသာႀကီးရွိ ျမန္မာ့မီးရထားပုိင္ေျမ ၈ဝ ဧကႏွင့္ မႏၲေလးတုိင္းေဒသႀကီး ျမစ္ငယ္႐ိွ ၇၅ ဒသမ ၁ ဧကေနရာမ်ားတြင္ အေကာင္အထည္ ေဖာ္ ေဆာင္ရြက္သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
#Yadanarpondaily
No comments:
Post a Comment