www.themyawadydaily.blogspot.com . . . www.facebook.com/themyawadydaily . . . https://twitter.com/Themyawadydaily

Thursday, May 11, 2017

ေရေၾကာင္းမွကုန္ သယ္ေဆာင္မႈ နည္းပါးလာသျဖင့္ မံုရြာဆိပ္ကမ္းမွ အခ်ဳိ႕ပုဂၢလိကေမာ္ေတာ္ပိုင္မ်ား လုပ္ငန္းေျပာင္းလဲလုပ္ကိုင္ေန



မံုရြာ ၁၁-၅-၂၀၁၇

မုံရြာၿမိဳ႕ဆိပ္ကမ္းမွ အထက္ ခႏၲီး၊ ဟုမၼလင္း၊ ေမာ္လိုက္ၿမိဳ႕တို႔ႏွင့္ ေအာက္ပိုင္းျမင္းၿခံ၊ ပခုကၠဴ၊ ပုဂံေညာင္ဦး ၿမိဳ႕တုိ႔သုိ႔ ကုန္စည္ သယ္ယူ ပုိ႔ေဆာင္ေနေသာ ပုဂၢလိက ေမာ္ေတာ္ပိုင္မ်ား အေနျဖင့္ ေရေၾကာင္းမွ ကုန္သယ္ေဆာင္မႈနည္းပါး လာျခင္းေၾကာင့္ မိမိတို႔ ေမာ္ေတာ္ေရယာဥ္ သံခြံမ်ားကုိ သံရည္က်ဳိစက္႐ုံသုိ႔ တင္ပုိ႔ေရာင္းခ်ကာ အျခားအလုပ္ အကိုင္မ်ားကုိ ေျပာင္းလဲလုပ္ကိုင္ ေနသူမ်ားရိွေန ေၾကာင္း မုံရြာဆိပ္ကမ္းမွ သံခြံ ေရယာဥ္ပိုင္ရွင္ တစ္ဦးက ေျပာျပ၍သည္။

တစ္ႏွစ္ထက္တစ္ႏွစ္ ကုန္းလမ္းပုိ႔ေဆာင္ေရး လုပ္ငန္းမ်ား တိုးတက္ေျပာင္း လဲလာျခင္း၊ ကုန္သည္အမ်ား အျပားက ေရေၾကာင္း သယ္ယူစရိတ္ သက္သာသည္ထက္ ကုန္းေၾကာင္း ကုန္စည္စီးဆင္းမႈ သြက္လက္မႈကုိ ပုိမုိႏွစ္သက္ျခင္း၊ ကုန္သည္မ်ားႏွင့္ သယ္ယူပုိ႔ ေဆာင္ရာ၌ ခ်ိတ္ဆက္ရာတြင္ ခက္ခဲလာျခင္း စေသာအေၾကာင္းမ်ား ေၾကာင့္ေရမ်ား ခ်ိန္ကာလေရာက္ လုနီးလာေသာ္လည္း ပုဂၢလိက ေမာ္ေတာ္ေရယာဥ္ ပိုင္ရွင္မ်ားမွာကုန္ၾကမ္းရွာရန္ အခက္အခဲျဖင့္ ႀကံဳေတြ႕ေနရေၾကာင္း သိရသည္။

ထုိသုိ႔အခက္ အခဲမ်ားေၾကာင့္ အဆုိပါဆိပ္ကမ္းရိွ ေမာ္ေတာ္ပိုင္ မ်ားမွာ မိမိတို႔သံခြံ ေရယာဥ္၊ အသားခြံေရယာဥ္မ်ားကုိ မုံရြာသံရည္က်ဳိစက္႐ုံ သုိ႔လည္းေကာင္း၊ အျခားနီးစပ္ရာၿမိဳ႕မ်ားမွ သံရည္က်ဳိ စက္႐ုံမ်ားသုိ႔လည္းေကာင္း အပ္ႏွံ ေရာင္းခ်လ်က္ရိွသည္။ အသားခြံ ေရယာဥ္ပိုင္ရွင္မ်ား အေနျဖင့္လည္း မိမိတို႔အသိ မိတ္ေဆြမ်ားထံသုိ႔ အ႐ႈံးခံ၍ေရာင္းခ်ကာ အျခားအလုပ္အကိုင္မ်ားကုိ ေျပာင္းလဲ လုပ္ကိုင္လ်က္ရိွေၾကာင္း သိရသည္။

ယခင္ႏွစ္မ်ားက ေမာ္ေတာ္ပိုင္ရွင္မ်ားမွာ ကုန္တစ္မ်ဳိးမရ တစ္မ်ဳိးရွာၿပီး သယ္ယူပို႔ေဆာင္ရ သည္မွာ လြယ္ကူေၾကာင္း၊ ယခုႏွစ္ဦး ပိုင္းကစ၍ ကုန္တန္ခ်ိန္ ျပည့္ရန္ လပုိင္း ခန္႔ထိေစာင့္ဆိုင္း ရေၾကာင္း၊ အခ်ဳိ႕ေမာ္ေတာ္ယာဥ္မ်ားဆိုလွ်င္ ကုန္ၾကမ္းရွားသည့္ အတြက္ ေက်ာက္စရစ္၊ သဲစုပ္လုပ္ငန္း မ်ားကုိ ေျပာင္းလဲလုပ္ကိုင္ လ်က္ရိွေၾကာင္း ၎က ဆက္လက္ ေျပာျပ၍ သိရသည္။

#Themyawadydaily

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

တင္ၿပီးသမွ် သတင္းမ်ား

 

Follow on Twitter

Networkblog

FB Like page