www.themyawadydaily.blogspot.com . . . www.facebook.com/themyawadydaily . . . https://twitter.com/Themyawadydaily

Tuesday, July 17, 2018

သေဘၤာက်င္းမ်ားတြင္ ေရယာဥ္မ်ားက်င္းတင္ျပင္ဆင္ရာ၌ ကၽြမ္းက်င္လုပ္သားရွားပါးလာမႈေၾကာင့္ ျပင္ဆင္ခ်ိန္ၾကန္႔ၾကာမႈမ်ားရွိေန



မႏၱေလး ၁၇-၇-၂ဝ၁၈

ျမန္မာႏိုင္ငံ ျမစ္ေၾကာင္းမ်ားအတြင္း ေျပးဆြဲလ်က္ရွိေသာ ေရယာဥ္မ်ား က်င္းတင္ျပင္ဆင္ရာတြင္ ကြၽမ္းက်င္လုပ္သားမ်ား ရွားပါးလာမႈေၾကာင့္ ျပင္ဆင္ခ်ိန္ ၾကန္႔ၾကာမႈမ်ား ရွိေနသည္ဟု ျပည္တြင္းေရေၾကာင္း ပို႔ေဆာင္ေရး (ဧရာဝတီဌာနခြဲ)မွ သိရသည္။

ေရယာဥ္မ်ား က်င္းတင္ျပင္ဆင္ရာတြင္ အဓိကအက်ဆံုးမွာ ကြၽမ္းက်င္လုပ္သားမ်ား၏ က႑သည္ အေရးပါဆံုးျဖစ္ၿပီး ယခုအခါကြၽမ္းက်င္လုပ္သား ရွားပါးလာမႈေၾကာင့္ အခက္အခဲ အခ်ဳိ႕ျဖစ္ေပၚ ေနရေၾကာင္း၊ ကြၽမ္းက်င္ လုပ္သားမ်ားကို ျပည္တြင္းေရေၾကာင္း ပို႔ေဆာင္ေရးမွႏွစ္စဥ္ ေမြးထုတ္ေပးေနေသာ္လည္း စိတ္ဝင္စားသူမ်ား နည္းပါးလာသျဖင့္ ကြၽမ္းက်င္လုပ္သား ရွားပါးလာရျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

"ေရယာဥ္ေတြ တည္ေဆာက္ျပဳျပင္ရာမွာ ကြၽမ္းက်င္လုပ္သားေတြက အဓိကေနရာမွာ ပါဝင္ေနပါတယ္။ လုပ္သား ရွားပါးလာရျခင္းက အခုေနာက္ပိုင္း ေရယာဥ္ေတြကို သံထည္ေတြနဲ႔ တည္ေဆာက္လာေတာ့ လုပ္သားေတြက သံပူ၊ေနပူမႈစတဲ့ ဒဏ္ေတြကို မခံႏိုင္ၾကတာေၾကာင့္ ပိုၿပီးရွားပါးလာတယ္။ ေနာက္တစ္ခုက လုပ္ခလစာနည္းတာနဲ႔ ပုဂၢလိက ေရယာဥ္ေတြ၊ ျပင္ပကုမၸဏီေတြရဲ႕လုပ္ခလစာ ျမင့္မားစြာေပးလာမႈ ေတြေၾကာင့္လဲ ရွားပါးလာတာ ျဖစ္ပါတယ္"ဟု ျပည္တြင္းေရေၾကာငး္ ပို႔ေဆာင္ေရး(ဧရာဝတီဌာနခြဲ)မွ တာဝန္ရွိသူတစ္ဦးက ေျပာျပသည္။

ႏိုင္ငံအတြင္းရွိ ျမစ္ေၾကာင္းမ်ားအတြင္း ေျပးဆြဲလ်က္ရွိေသာ ေရယာဥ္မ်ားကို ျပည္တြင္းေရေၾကာင္း ပို႔ေဆာင္ေရး (သေဘၤာက်င္း) မ်ားတြင္ က်င္းတင္ ျပင္ဆင္မႈမ်ားကို ျပဳလုပ္ေပးေနရေၾကာင္း၊ က်င္းတင္ျပင္ဆင္မႈ အပိုင္းတြင္ ႏွစ္ပတ္လည္ က်င္းတင္ျပင္ဆင္ ေပးရမႈမ်ားလည္း ရွိေၾကာင္း၊ ႏွစ္ပတ္လည္ က်င္းတင္ျပင္ဆင္ ေပးျခင္းတြင္ ျပင္ဆင္ခ်ိန္ေလးလမွ ေျခာက္လထိ ၾကာျမင့္တတ္ေၾကာင္း သိရသည္။

ေရယာဥ္တည္ေဆာက္ ျပင္ဆင္ျခင္းအတြက္ ကြၽမ္းက်င္လုပ္သား ရွားပါးလာသကဲ့သို႔ ေရယာဥ္ေျပးဆြဲ ေပးျခင္းအတြက္လည္း ကြၽမ္းက်င္လုပ္သားမ်ား ရွားပါးလာေၾကာင္း၊ ေရယာဥ္ေျပးဆြဲ ႏိုင္ေရးအတြက္ အခန္းက႑အလိုက္ ကြၽမ္းက်င္အဆင့္ လုပ္သားမ်ားရရွိ ေစရန္အတြက္ သင္တန္းမ်ားဖြင့္လွစ္ျခင္း၊ ေရေၾကာင္းပညာ သင္ေက်ာင္းမ်ား၊ တကၠသိုလ္မ်ားမွ ႏွစ္စဥ္ေမြးထုတ္ ေပးေနေသာ္လည္း ျပည္တြင္း ေရေၾကာင္းတြင္ ဝန္ထမ္းအျဖစ္ ခန္႔အပ္ႏိုင္မႈနည္းပါးျခင္း၊ သင္တန္းဆင္း၊ ေက်ာင္းဆင္းမ်ားကို ဝန္ထမ္းအျဖစ္ အားလံုးမခန္႔ အပ္ႏိုင္ျခင္း၊ ရွိၿပီးဝန္ထမ္း၊ အရာထမ္းမ်ား ေဆးပင္စင္၊ သက္ျပည့္ပင္စင္ ယူျခင္းမ်ား ေနရာတြင္ ျပန္လည္ျဖည့္တင္း ႏိုင္မႈမရွိျခင္းမ်ားသည္ လည္း ေရယာဥ္ေျပးဆြဲ ျခင္းမ်ားအတြက္ လုိအပ္ခ်က္တစ္ခု ျဖစ္လာေၾကာင္း သိရသည္။

#Themyawadydaily

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

တင္ၿပီးသမွ် သတင္းမ်ား

 

Follow on Twitter

Networkblog

FB Like page

Powered By Blogger