ရန္ကုန္ ၊ ၂-၅-၂၀၁၆
ရန္ကုန္ျပည္သူ႔ ေဆး႐ုံႀကီးသို႔ လာေရာက္ ေဆးကုသမႈ ခံယူေနသည့္ လူနာမ်ားအား က်န္းမာေရး ဝန္ေဆာင္မႈ ပိုမို ေကာင္းမြန္စြာ ေဆာင္ရြက္ေပး ႏိုင္ရန္ ေဆး႐ုံဝင္း အတြင္း၌ Information Center သံုးခု ဖြင့္လွစ္သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ရန္ကုန္ျပည္သူ႔ ေဆး႐ုံႀကီး မွ ေဆး႐ုံအုပ္ႀကီး ေဒါက္တာ ေအးကိုကို က ေျပာသည္။
လူနာေစာင့္မ်ား အေနျဖင့္ အဆိုပါစင္တာ ၌ က်န္းမာေရး ေစာင့္ေရွာက္မႈႏွင့္ မိမိသိရိွ လိုသမွ်ကို စံုစမ္းေမးျမန္း ႏိုင္မည္ျဖစ္ၿပီး ယင္းစင္တာအား ေဆး႐ုံႀကီး၌ ရက္ ၁ဝဝ အတြင္း ဦးစားေပး အေကာင္ အထည္ေဖာ္ ေဆာင္ရြက္ သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
''တခ်ဳိ႕ နယ္ကလာတဲ့ လူနာရွင္ေတြက ဓာတ္ခြဲခန္းက ဘယ္ေနရာမွာ ရွိမွန္းမသိဘူး။ အဲဒီလို ဖြင့္လိုက္ရင္ သူတုို႔အတြက္ လည္း အဆင္ေျပသြားမယ္။ က်န္းမာေရး ဝန္ေဆာင္မႈ ပိုေကာင္းသြား တာေပါ့'' ဟု ၄င္းက ေျပာသည္။
လက္ရွိ ရန္ကုန္ျပည္သူ႔ ေဆး႐ုံႀကီး၌ ေဟာ္မုန္းေရာဂါ ဌာန၊ သက္ႀကီးရြယ္အို ဌာန၊ ေဆးဝါးကုထံုး ဌာနတို႔ကိုလည္း အသစ္တုိးခ်ဲ႕ ဖြင့္လွစ္ထားၿပီး လုပ္ငန္းမ်ား စတင္လည္ပတ္ ေနၿပီျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
ရန္ကုန္ျပည္သူ႔ ေဆး႐ုံႀကီး၌ က်န္းမာေရး ဝန္ထမ္းေပါင္း ၃ဝ၅၇ ဦးရွိၿပီး တစ္ရက္လွ်င္လူနာေပါင္း ၁၈ဝဝ မွ ၁၉ဝဝ အထိ က်န္းမာေရး ေစာင့္ေရွာက္မႈ ခံယူလ်က္ ရိွေၾကာင္း၊ သတင္းမီဒီယာမ်ား အေနျဖင့္ ေဆး႐ုံ၌ သတင္းရယူ ရာတြင္ အဆိုပါ Information Center မ်ားမွတစ္ဆင့္ သက္ဆိုင္ရာ ဌာနမွ တာဝန္ရိွသူ မ်ားႏွင့္ ခ်ိတ္ဆက္ႏိုင္မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
ျမ၀တီေန႔စဥ္ ၊ စာ(၁၂)
No comments:
Post a Comment