www.themyawadydaily.blogspot.com . . . www.facebook.com/themyawadydaily . . . https://twitter.com/Themyawadydaily

Friday, May 13, 2016

အေျခခံအဆင့္ျမင့္ နည္းပညာႏွင့္ သက္ေမြးပညာသင္ ဆရာ ဆရာမမ်ား တစ္ဦးခ်င္းလစာကုိ ဘဏ္မွ ထုတ္ယူႏုိင္ေရး ေဆာင္ရြက္မည္


ရန္ကုန္ ၊ ၁၃-၅-၂၀၁၆

ရက္ ၁ဝဝ စီမံခ်က္ အတြင္း အေျခခံ၊ အဆင့္ျမင့္၊ နည္းပညာ ႏွင့္ သက္ေမြးပညာသင္ ဆရာ၊ ဆရာမမ်ား တစ္ဦးခ်င္း လစာကို အလြယ္တကူ ဘဏ္မွ ထုတ္ယူႏိုင္ေရး ေဆာင္ရြက္သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

''ခ်မွတ္ထားတဲ့ ၁ဝ ခ်က္ထဲက လက္ရွိ လုပ္ေဆာင္ေနတာ ကေတာ့ ပါရဂူဘြဲ႕ သင္တန္းေတြကို တကၠသိုလ္ ေတြမွာ ဆရာေတြ တက္ေရာက္ခြင့္ ရေအာင္ ေဆာင္ရြက္ ထားၿပီး ဆရာ၊ ဆရာမေတြ လစာ အျပည့္အဝ ရရွိေအာင္ သက္ဆိုင္ရာ ဦးစီးဌာန အလိုက္ ၫႊန္ၾကားခ်က္ေတြ ထုတ္ျပန္ၿပီး ေဆာင္ရြက္ ထားရွိၿပီး ျဖစ္ပါတယ္။ ဘဏ္ေတြကေန အလြယ္တကူ ထုတ္ႏိုင္ေအာင္ ခ်ိတ္ဆက္ ေဆာင္ရြက္ ေနပါတယ္ '' ဟု ပညာေရး ဝန္ႀကီးဌာနမွ အႀကီးတန္း အရာရွိ တစ္ဦးက ေျပာသည္။

ယင္းရက္ ၁ဝဝ စီမံခ်က္ အတြင္း ပညာေရး ျပဳျပင္ ေျပာင္းလဲေရး လမ္းစဥ္ ၁ဝ ခုကို ခ်မွတ္ထားေၾကာင္း သိရသည္။ ပညာေရး ဝန္ႀကီးဌာနမွ သတ္မွတ္ထား ေသာ လမ္းစဥ္ ၁ဝ ခုမွာ ေက်ာင္းအပ္ႏွံ ေရး ရက္သတၱပတ္၊ ေက်ာင္း ပတ္ဝန္းက်င္ သန္႔ရွင္းေရး ႏွင့္ ဖြံ႕ၿဖိဳးေရး ရက္သတၱပတ္၊ အေျခခံ၊ အဆင့္ျမင့္၊ နည္းပညာႏွင့္ သက္ေမြး ပညာသင္ ဆရာ၊ ဆရာမမ်ား လစာ အျပည့္အဝ ရရွိေရးႏွင့္ တစ္ဦးခ်င္း အလြယ္တကူ ဘဏ္မွ ထုတ္ယူႏိုင္ေရး၊ ဝါရင့္ ကထိကမ်ား ပါရဂူဘြဲ႕ သင္တန္း တက္ေရာက္ ႏုိင္ေရး အစီအစဥ္၊ ပါရဂူဘြဲ႕ မရေသးေသာ ကထိကမွ တြဲဖက္ ပါေမာကၡ၊ ပါရဂူဘြဲ႕ မရေသးေသာ တြဲဖက္ ပါေမာကၡမွ ပါေမာကၡ သို႔ ရာထူးတိုး မႈ သတ္မွတ္ခ်က္ ေျဖေလွ်ာ့ေရး၊ နည္းပညာ ႏွင့္ သက္ေမြး ပညာေရးႏွင့္ သင္တန္း ဆိုင္ရာ ေလ့လာ သံုးသပ္၍ စီမံကိန္းမ်ား ခ်မွတ္ေရး၊ အေျခခံပညာ၊ အဆင့္ျမင့္ပညာ၊ နည္းပညာ ႏွင့္ သက္ေမြးပညာ က႑တို႔တြင္ ဆရာ၊ ဆရာမမ်ား အတန္းဝင္ ေရာက္ သင္ၾကားမႈ ကို စစ္ေဆး အကဲျဖတ္မႈ၊ အမ်ဳိးသား အဆင့္ ပညာေရး မူဝါဒေကာ္မတီ၊ အမ်ဳိးသား အဆင့္ အရည္အေသြး အာမခံမႈႏွင့္ တရားဝင္  အသိအမွတ္ျပဳ ေကာ္မတီ၊ အမ်ဳိးသား အဆင့္ သင္႐ိုးၫႊန္းတမ္း ေကာ္မတီ တို႔ကို ဖြဲ႕စည္း ျခင္း၊ သေဘာ သဘာဝတူ၊ အမ်ဳိးတူ တကၠသိုလ္ မ်ား ေပါင္းစည္းျခင္း ႏွင့္ Altemative ပညာေရး အတြက္ ေဆာင္ရြက္ျခင္း တို႔ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

ျမ၀တီေန႔စဥ္ ၊ စာ(၁၂)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

တင္ၿပီးသမွ် သတင္းမ်ား

 

Follow on Twitter

Networkblog

FB Like page