ရန္ကုန္ ၊ ၂၄-၅-၂၀၁၆
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕၌ ခုံးေက်ာ္ တံတားမ်ား တည္ေဆာက္ခြင့္ ရေသာ ေဆာက္လုပ္ေရး ကုမၸဏီမ်ား အေနျဖင့္ တည္ေဆာက္ ၿပီးစီးသြားေသာ တံတားမ်ားကို တည္ေဆာက္ၿပီး ငါးႏွစ္အထိ ျပဳျပင္ ထိန္းသိမ္းေရး လုပ္ငန္းမ်ား ေဆာင္ရြက္ေပးရန္ စည္းကမ္းခ်က္ မ်ား ထည့္သြင္း သတ္မွတ္ ထားေၾကာင္း ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္ သာယာေရး ေကာ္မတီ အင္ဂ်င္နီယာ ဌာန (လမ္း၊ တံတား) မွ သိရသည္။
ယာဥ္ အသြားအလာ မ်ားေသာ လမ္းဆံုမ်ား၌ ယာဥ္ေၾကာ က်ပ္တည္းမႈ ပုိမုိမ်ားျပား လာသည့္အတြက္ ရန္ကုန္တိုင္း ေဒသႀကီး အစိုးရအဖြဲ႕ အစီအစဥ္ျဖင့္ ခံုးေက်ာ္ တံတားမ်ား ေဆာက္လုပ္ ခဲ့ျခင္းျဖစ္ၿပီး တည္ေဆာက္ ၿပီးစီးခဲ့သည့္ ခံုးေက်ာ္ တံတားမ်ား ျပဳျပင္ထိန္းသိမ္း ရာတြင္ တံတား ေဆာက္လုပ္ ခဲ့သည့္ ေဆာက္လုပ္ေရး ကုမၸဏီမ်ားက ခုံးေက်ာ္တံတား မ်ားကို ႏွစ္စဥ္ ျပန္လည္ စစ္ေဆးရမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
ထို႔ျပင္ ခံုးေက်ာ္တံတား မ်ား၏ ရက္မတန္း မ်ားအၾကား ဆက္သြယ္ ထားသည့္ Expension Joint မ်ားစစ္ေဆးျခင္း ႏွင့္ တံတားတိုင္ မ်ားႏွင့္ ရက္မတန္းမ်ား အၾကား ခုခံထားသည့္ ေရာ္ဘာတံုး မ်ား၏ ၾကံ့ခိုင္မႈ စစ္ေဆးျခင္းကို ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္ သာယာေရး ေကာ္မတီ အင္ဂ်င္နီယာ ဌာန (လမ္း၊ တံတား)မွ ပံုမွန္ စစ္ေဆးလ်က္ ရွိေၾကာင္း သိရသည္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ တြင္းရွိ ခုံးေက်ာ္ တံတားမ်ားကုိ စီမံကိန္းအရ ျပည္တြင္း ေဆာက္လုပ္ေရး ကုမၸဏီမ်ား ျဖစ္သည့္ ဒိုင္းမြန္းစတား အုပ္စု၊ ေရႊေတာင္၊ FMI ၊ Golden Crown ႏွင့္ Myanmar V-pile တို႔က ေဆာက္လုပ္ ခဲ့ျခင္းျဖစ္ၿပီး ေျမနီကုန္း ခံုးေက်ာ္တံတား၊ လွည္းတန္း ခံုးေက်ာ္တံတား၊ ရွစ္မိုင္ ခံုးေက်ာ္တံတား၊ ေရႊဂံုတိုင္ ခံုးေက်ာ္တံတား၊ ဘုရင့္ေနာင္ ခံုးေက်ာ္တံတား၊ ကုကၠိဳင္း ခံုးေက်ာ္တံတား ႏွင့္ တာေမြ ခံုးေက်ာ္တံတား စုစုေပါင္း တံတား ခုနစ္စင္းတို႔ကို တိုင္းေဒသႀကီး အစိုးရအဖြဲ႕ ၏ ဘတ္ဂ်က္ျဖင့္ ေဆာက္လုပ္ခဲ့ျခင္း ျဖစ္ကာ စုစုေပါင္း ေငြက်ပ္ ၁၂၆ ဘီလီယံ အထိ အကုန္အက်ခံ တည္ေဆာက္ ခဲ့ျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ (၄၄၇)
ျမ၀တီေန႔စဥ္ ၊ စာ(၃)
No comments:
Post a Comment