www.themyawadydaily.blogspot.com . . . www.facebook.com/themyawadydaily . . . https://twitter.com/Themyawadydaily

Monday, October 12, 2015

၂၀၁၆ ခုႏွစ္ ႏွစ္ဆန္းပုိင္းတြင္ ဆီမီးခံု(ဧရာ၀တီ) ဆိပ္ကမ္းကုိ ကုန္တင္သေဘၤာမ်ား ရာသီမေရြး ဆုိက္ကပ္ အသံုးျပဳႏုိင္မည္



မႏၲေလး ၊ ၁၂-၁၀-၂၀၁၅

မႏၲေလးတုိင္း ေဒသႀကီး အစိုးရ အဖြဲ႕ႏွင့္ မႏၲေလး- ၿမိဳ႕သာစက္မႈ ဖြံ႕ၿဖိဳး တိုးတက္ေရး အမ်ားပိုင္ ကုမၸဏီ လီမိတက္တို႔ ပူးေပါင္း၍ ျမင္းၿခံၿမိဳ႕နယ္ တြင္ အေကာင္အထည္ ေဖာ္လ်က္ရွိသည့္ ဆီမီးခံု(ဧရာဝတီ)ဆိပ္ကမ္း တည္ေဆာက္မႈ မွာ ရာခိုင္ႏႈန္းျပည့္ နီးပါး ၿပီးစီးေနၿပီ ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ၂ဝ၁၆ ခုႏွစ္ ႏွစ္ဆန္းပိုင္း တြင္စတင္ကာ ကုန္တင္ သေဘၤာမ်ား ဆိုက္ကပ္၍ ကုန္တင္၊ ကုန္ခ် လုပ္ငန္းမ်ားကို လုပ္ေဆာင္ ႏုိင္မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း မႏၲေလးတုိင္း ေဒသႀကီး အစိုးရအဖြဲ႕မွ သိရသည္။

အဆိုပါ ဆီမီးခံုဆိပ္ကမ္း မွာ ကုန္တင္ သေဘၤာမ်ား ရာသီမေရြး ဆိုက္ကပ္ ရပ္နားႏိုင္မည့္ ေဗာတံတား ပါဝင္သည့္ ႏိုင္ငံတကာ အဆင့္မီ ဆိပ္ကမ္းတစ္ခု ျဖစ္ၿပီး မေလးရွားႏွင့္ စင္ကာပူႏုိင္ငံ တို႔မွ ပညာရွင္မ်ားက ေရးဆြဲ ထားသည့္ ဒီဇိုင္းအတိုင္း တည္ေဆာက္ ထားျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း၊ စက္မႈဥယ်ာဥ္ စီမံကိန္း၏ ပထမအဆင့္ ျဖစ္ၿပီး ကုန္တင္သေဘၤာ မ်ားအသံုးျပဳ၍ ျမန္မာႏုိင္ငံ အလယ္ပိုင္းသို႔ ေရလမ္းေၾကာင္းျဖင့္ ကုန္စည္ စီးဆင္းမႈ ပိုမိုျမန္ဆန္ သြက္လက္လာမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း မႏၲေလးတုိင္း ေဒသႀကီး၊ လွ်ပ္စစ္ႏွင့္ စက္မႈလက္မႈ ဝန္ႀကီး ဦးေက်ာ္ျမင့္ က ေျပာျပသည္။

ဆီမီးခံုဆိပ္ကမ္း သည္ အလ်ားေပ ငါးေထာင္ေက်ာ္ ရွည္လ်ားၿပီး စက္မႈဥယ်ာဥ္ (ၿမိဳ႕သာ) ႏွင့္ ရွစ္မိုင္ခန္႔ ကြာေဝးေသာ ဧရာဝတီ ျမစ္ကမ္းေဘး၌ တည္ေဆာက္ ထားျခင္းျဖစ္ရာ ကုန္တင္သေဘၤာ မ်ားအေနျဖင့္ ျမစ္ေရက် ခ်ိန္ႏွင့္ ျမစ္ေရတက္ခ်ိန္ တို႔တြင္လည္း အဆင္ေျပစြာ ဆိုက္ကပ္ရပ္နား ႏိုင္မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း၊ စက္မႈဥယ်ာဥ္ စီမံကိန္း တစ္ခုလံုးကို လာမည့္ ၂၀၂၀ ျပည့္ႏွစ္ ေနာက္ဆံုးထား၍ အေကာင္အထည္ ေဖာ္သြားမည္ ျဖစ္ၿပီး Master Plan အရ ဦးစားေပး အေကာင္အထည္ ေဖာ္ရမည့္ အပိုင္းမ်ားကို Phase By Phase စနစ္ျဖင့္ တစ္ဆင့္ခ်င္း လုပ္ေဆာင္ သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ (ဝ၅ဝ)

ရတနာပံုေန႔စဥ္ ၊ စာ(၁၉)

#Yadanarpondaily

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

တင္ၿပီးသမွ် သတင္းမ်ား

 

Follow on Twitter

Networkblog

FB Like page