ရန္ကုန္ ၊ ၁၃-၂-၂၀၁၅
ျမန္မာႏိုင္ငံ၌ ဖြင့္လွစ္ထားေသာ ကိုယ္ပိုင္ေက်ာင္း အမ်ားစုသည္ ကိုယ္ပိုင္ေက်ာင္း ဥပေဒႏွင့္ ကိုက္ညီမႈ အားနည္းခ်က္မ်ား ရွိေသာ္လည္း ပညာေရး ဝန္ႀကီးဌာနမွ ေျဖေလွ်ာ့ စဥ္းစားေပး ေနျခင္းမ်ား ေၾကာင့္သာ ဖြင့္လွစ္ခြင့္ ရရွိေနျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း အမွတ္(၃) အေျခခံပညာ ဦးစီးဌာနမွ တာဝန္ရွိသူ တစ္ဦးက ေျပာသည္။
ကိုယ္ပိုင္ေက်ာင္း အမ်ားစုသည္ ကိုယ္ပိုင္ေက်ာင္း ဥပေဒႏွင့္ ကိုက္ညီစြာ ဖြင့္လွစ္ႏိုင္မႈ အားနည္း ေနေၾကာင္း၊ ကိုယ္ပိုင္ေက်ာင္းမ်ား စတင္ဖြင့္လွစ္ခြင့္ ျပဳခ်ိန္တြင္ စံခ်ိန္စံႏႈန္း မ်ားကို ေျဖေလွ်ာ့ စဥ္းစားေပး ခဲ့ကာ ဖြင့္လွစ္ခြင့္ျပဳ ခဲ့ျခင္းေၾကာင့္ အခ်ိန္ ၾကာလာသည္ႏွင့္ အမွ် ၫႊန္ၾကားခ်က္ မ်ားကို ေက်ာင္းအခ်ဳိ႕မွ ေဖာက္ဖ်က္ လာၾကေၾကာင္း၊ ကိုယ္ပိုင္ေက်ာင္း မ်ား၏ အဓိက အားနည္း ခ်က္သည္ အေဆာက္အအံုမ်ား အရည္အေသြး မမီျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း အမွတ္(၃) အေျခခံပညာ ဦးစီးဌာနမွ တာဝန္ရွိသူ တစ္ဦးက ေျပာသည္။
ကိုယ္ပိုင္ေက်ာင္းမ ်ားကို ၂ဝ၁၂ ခုႏွစ္တြင္ တစ္ႏိုင္ငံလံုး အတုိင္းအတာ အရ ၆၆ ေက်ာင္း ဖြင့္လွစ္ခြင့္ျပဳ ခဲ့ရာ ကိုယ္ပိုင္ေက်ာင္း အခ်ဳိ႕၏ အေဆာက္အအံု သည္ ေက်ာင္းအဂၤါႏွင့္ ကိုက္ညီမႈ မရွိဘဲ အိမ္ေလာက္သာ ရွိေသာေၾကာင့္ ၂ဝ၁၃- ၂ဝ၁၄ ပညာသင္ႏွစ္ မွစတင္၍ ကိုယ္ပိုင္ေက်ာင္း ဖြင့္လွစ္ခြင့္ကို ေသခ်ာ စိစစ္၍ ဖြင့္လွစ္ခြင့္ ေပးခဲ့ၿပီး ၂ဝ၁၄- ၂ဝ၁၅ ပညာသင္ႏွစ္ အထိ ပညာေရး ဝန္ႀကီးဌာနမွ ကိုယ္ပိုင္ေက်ာင္း ေပါင္း ၂ဝဝ ခန္႔ ဖြင့္လွစ္ခြင့္ျပဳ ခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။
ဆုလာဘ္
#Themyawadydaily
#ျမ၀တီေန႔စဥ္
No comments:
Post a Comment