ရန္ကုန္ ၊ ၆-၂-၂ဝ၁၅
ျပည္တြင္းရိွ ေလဆိပ္ေပါင္း ၆၉ ခုအတြက္ အေထြေထြ အသံုးစရိတ္ အေနျဖင့္ တစ္ႏွစ္လွ်င္ အေမရိကန္ ေဒၚလာ ၁၂ သန္းခန္႔ ကုန္က်မႈ ရိွေနေၾကာင္း ေလေၾကာင္း ပို႔ေဆာင္ေရး ၫႊန္ၾကားမႈ ဦးစီးဌာနမွ တာဝန္ရိွသူ တစ္ဦး၏ ေျပာၾကားခ်က္ အရ သိရသည္။
အဆိုပါ ေလဆိပ္မ်ား အနက္ ေလဆိပ္ေပါင္း ၃ဝ ေက်ာ္အား အဆင့္ ျမႇင့္တင္ရန္ ၿပီးခဲ့သည့္ႏွစ္ အတြင္းက တင္ဒါ ေခၚယူျခင္းမ်ား လုပ္ေဆာင္ခဲ့ ေသာ္လည္း လုပ္ကိုင္လိုေသာ ေလဆိပ္မွာ အနည္းငယ္သာ ရိွေနသည့္ အတြက္ ယင္း ေလဆိပ္မ်ား အဆင့္ ျမႇင့္တင္ရန္ လုပ္ငန္းစဥ္ မ်ားကို ျပန္လည္ စဥ္းစားလ်က္ ရိွေၾကာင္း သိရသည္။ အဓိကအားျဖင့္ အဆင့္ ျမႇင့္တင္ေရး အတြက္ ဘတ္ဂ်က္ ရရွိမႈႏွင့္ ေလဆိပ္မ်ားအား ခရီးသည္မ်ား အသံုးျပဳမႈ အေျခအေနကို ျပန္လည္ စဥ္းစားေနျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ အခ်ိဳ႕ေသာ ျပည္တြင္း ေလဆိပ္မ်ားမွာ ခရီးသည္ အသံုးျပဳမႈ နည္းပါးၿပီး အဆင့္ျမႇင့္ တင္ျခင္းမ်ား ျပဳလုပ္ရန္ မ်ားစြာ ကုန္က်မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
လက္ရိွတြင္ အျမန္ဆံုး အဆင့္ ျမႇင့္တင္ရန္ ရည္ရြယ္ထားသည့္ ဦးစားေပး ေလဆိပ္ငါးခုမွာ ေညာင္ဦး၊ ဟဲဟိုး၊ သံတြဲ၊ စစ္ေတြ ႏွင့္ ထားဝယ္တို႔ ျဖစ္ၿပီး ယင္း ေလဆိပ္မ်ားမွာ ခရီးသြားမ်ား အမ်ားဆံုး အသံုးျပဳလ်က္ ရိွေသာ ေလဆိပ္မ်ား ျဖစ္သည္။ ျပည္တြင္း ေလဆိပ္ငါးခု အဆင့္ ျမႇင့္တင္ျခင္းႏွင့္ ရန္ကုန္ အျပည္ျပည္ ဆိုင္ရာေလဆိပ္၊ မႏၲေလး အျပည္ျပည္ ဆိုင္ရာေလဆိပ္ မ်ားကိုလည္း ပုဂၢလိက သို႔ လႊဲေျပာင္း ေပးႏိုင္ေရး အတြက္ စီစဥ္လ်က္ ရွိေၾကာင္း သိရသည္။
၂ဝ၁၄ ခုႏွစ္ ႏွစ္ဆန္းပိုင္း အတြင္းက ရန္ကုန္ ေလဆိပ္အား အဆင့္ ျမႇင့္တင္ျခင္းမ်ား လုပ္ေဆာင္ခဲ့ရာ လက္ရိွတြင္ ျပည္တြင္း ဆိုက္ေရာက္၊ ထြက္ခြာ terminal တိုးခ်ဲ႕မႈမွာ ကိုယ္ထည္ပိုင္းမ်ား ၿပီးစီးေနၿပီ ျဖစ္သည္။ ထို႔အျပင္ ျပည္တြင္း ေလဆိပ္မ်ား အဆင့္ ျမႇင့္တင္ရန္ ပုဂၢလိကသ႔ို လႊဲေျပာင္းမႈ တြင္ လုပ္ငန္းရွင္မ်ား စိတ္ဝင္စားမႈ နည္းပါးၿပီး မႏၲေလး ေလဆိပ္အား ဂ်ပန္ လုပ္ငန္းစုသို႔ လႊဲေျပာင္း ေပးျခင္းကို ယခုႏွစ္ မတ္လအတြင္း လုပ္ေဆာင္ ႏိုင္ဖြယ္ ရိွေၾကာင္း ေလေၾကာင္း ပို႔ေဆာင္ေရး ၫႊန္ၾကားမႈ ဦးစီးဌာန မွ သိရသည္။
စုိးမုိး
#Themyawadydaily
#ျမ၀တီေန႔စဥ္
No comments:
Post a Comment