www.themyawadydaily.blogspot.com . . . www.facebook.com/themyawadydaily . . . https://twitter.com/Themyawadydaily

Friday, February 13, 2015

ပုဂံ - ေက်ာက္ပန္းေတာင္း ေရေႏြးေငြ႕စက္ေခါင္းရထား စီးနင္းသူနည္းပါး ေသာေၾကာင္႕ ေျပးဆြဲမႈ ရပ္ဆိုင္းထားရ



ရန္ကုန္ ၊ ၁၃-၂-၂ဝ၁၅

ကမၻာလွည့္ ခရီးသည္မ်ားကို ပိုမို ဆြဲေဆာင္ႏိုင္ရန္ ျမန္မာ့ မီးရထားႏွင့္ ပုဂၢလိက ကုမၸဏီ တစ္ခုတို႔ အက်ဳိးတူ ပူးေပါင္း၍ ပထမဆံုး အႀကိမ္ ေျပးဆြဲေသာ ပုဂံ- ေက်ာက္ပန္းေတာင္း ေရေႏြးေငြ႕ စက္ေခါင္းရထား ကို စီးနင္းသူ နည္းပါးေန သျဖင့္ ေခတၱရပ္ဆိုင္း ထားေၾကာင္း ယင္း ခရီးစဥ္ကို ေျပးဆြဲခြင့္ ရရွိထားေသာ မဂၤလာ နံနက္ခင္း ကုမၸဏီမွ တာဝန္ရွိသူ တစ္ဦး၏  ေျပာၾကားခ်က္ အရ သိရသည္။

''လတ္တေလာ မွာေတာ့ ေခတၱရပ္ဆိုင္း ထားပါတယ္။ ေနာက္ပိုင္း မွာေတာ့ ခရီးသည္ ရရွိမႈ၊ စီးနင္း လိုက္ပါမႈ အေပၚ မူတည္ၿပီး ျပန္လည္ ေျပးဆြဲ သြားမွာပါ'' ဟု ၄င္းက ေျပာသည္။

ေရေႏြးေငြ႕ စက္ေခါင္း ရထားကို ၂ဝ၁၄ ခုႏွစ္ ဇန္နဝါရီ ၁၂ ရက္မွ စတင္၍ အပတ္စဥ္ အဂၤါေန႔တိုင္း တစ္ႀကိမ္စီ ပုဂံမွ ေက်ာက္ပန္းေတာင္း သို႔ ေျပးဆြဲခဲ့ၿပီး ခရီးသည္ ၁၁ဝ ဦး အထိ လိုက္ပါစီးနင္း ႏိုင္ကာ စီးနင္းခ ႏႈန္းထား မ်ားကို ႏိုင္ငံျခားသာ လူႀကီး တစ္ဦးလွ်င္ အေမရိကန္ ေဒၚလာ ၁၉၉ ေဒၚလာႏွင့္ ကေလး တစ္ဦးလွ်င္ အေမရိကန္ ေဒၚလာ ၁၄၉ ေဒၚလာ သတ္မွတ္ ထားေၾကာင္း သိရသည္။

ေရေႏြးေငြ႕ စက္ေခါင္းရထား ေျပးဆြဲမႈ အတြက္ ျမန္မာ့ မီးရထားမွ ေရေႏြးေငြ႕ စက္ေခါင္း တစ္ေခါင္း၊ ထိုင္ခံုတြဲ သံုးတြဲ၊ ဘရိတ္ တစ္တြဲ၊ ရထားလမ္းပိုင္း ႏွင့္ ရထား ကိုင္တြယ္မည့္ သူတစ္ဦး ပါဝင္ကာ က်န္သည့္ ဝန္ေဆာင္မႈ ပိုင္းမ်ားကို မဂၤလာနံနက္ခင္း ကုမၸဏီမွ တာဝန္ယူ ေဆာင္ရြက္ ေပးျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

အဆိုပါ ရထားတြင္ လူစီးတြဲသံုးတြဲ ပါဝင္ၿပီး ေရွ႕ဆံုးတြဲတြင္ လူဦးေရ ၃ဝ၊ ဒုတိယ တြဲတြင္ လူဦးေရ ၄ဝ ႏွင့္ တတိယ တြဲတြင္ လူဦးေရ ၄ဝ စီးနင္းႏိုင္ၿပီး ယင္း ရထားကို ၁၉၄၈ ခုႏွစ္တြင္ အဂၤလန္ ႏိုင္ငံမွ ထုတ္လုပ္ၿပီး ျမန္မာ့ မီးရထားတြင္ ႏွစ္ေပါင္း ၅ဝ ေက်ာ္ၾကာ အသံုးျပဳ ခဲ့သည္။

ျမန္မာ့မီးရထား၌ က်န္ရွိ ေနေသးသည့္ ေရေႏြးေငြ႕ စက္ေခါင္း ၃ဝ ကို စစ္ေဆး ျပင္ဆင္လ်က္ ရွိၿပီး အျခား ခရီးစဥ္မ်ားတြင္ ထည့္သြင္း ေျပးဆြဲရန္ စီစဥ္လ်က္ ရွိေၾကာင္း သိရသည္။

ျမတ္ေလးငံု

#Themyawadydaily
#ျမ၀တီေန႔စဥ္

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

တင္ၿပီးသမွ် သတင္းမ်ား

 

Follow on Twitter

Networkblog

FB Like page

Powered By Blogger