www.themyawadydaily.blogspot.com . . . www.facebook.com/themyawadydaily . . . https://twitter.com/Themyawadydaily

Wednesday, January 21, 2015

RBE အဲယားကြန္း ရထား တြဲမ်ားတြင္ စီးနင္းသူ ယခင္ ကထက္ ပိုမ်ားလာ



ရန္ကုန္ ၊ ၂၁-၁-၂၀၁၅

ႏိုင္ငံျခားခရီးသြား ဧည့္သည္မ်ားႏွင့္ ယခင္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ စီးနင္းသြားလာ ေနၾကေသာ ခရီးသြားျပည္သူ အခ်ဳိ႕သည္ ယခုအခါ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ပတ္ ခရီးစဥ္တြင္ ျမန္မာ့မီးရထားမွ အသံုးျပဳ ေျပးဆြဲလ်က္ရွိသည့္ RBE အဲယားကြန္း ရထားမ်ား၌ ေျပာင္း လဲ စီးနင္းလာၾကေၾကာင္း သိရသည္။''ကြၽန္ေတာ္က အင္းစိန္ကပါ။ ဝန္ထမ္းဆိုေတာ့ ႐ံုးဖြင့္ရက္တိုင္း ႐ံုးရွိတဲ့ ၿမိဳ႕ထဲကို လာ ရတာေပါ့။ ၿမိဳ႕ထဲမွာ ကားေတြကက်ပ္ ယာဥ္ေၾကာေတြက ပိတ္တဲ့အတြက္ ကားစီးရတာ အဆင္မေျပေပမယ့္လည္း စီးေန ရတယ္။ ဒီလိုကားစီးရတာအခ်ိန္ကုန္၊ လူပင္ပန္းၿပီး စိတ္ပါမအီမသာျဖစ္ရတယ္။ အခုေတာ့ အဲယားကြန္းရထားနဲ႔ နံနက္ ၆ နာရီေလာက္ဆိုထြက္ ၇ နာရီေလာက္ဆို ေရာက္ေတာ့ သက္ေသာင့္သက္သာရွိၿပီး အဆင္ေျပတာေပါ့။ ႐ံုးကေန အျပန္ လည္း ရထားနဲ႔ပဲ ျပန္ျဖစ္ေတာ့တယ္။ အရင္ကထက္ စီးတဲ့သူေတြလည္း ပိုမ်ားလာပါတယ္'' ဟု RBE အဲယားကြန္း ရထား စီးနင္းသူတစ္ဦးက ေျပာသည္။

ျမန္မာ့မီးရထားသည္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္း ခရီးသြားမ်ား သက္ေသာင့္သက္သာ အခ်ိန္တိုတုိျဖင့္ လြယ္ကူစြာ သြားလာႏိုင္ရန္ ပထမဆံုး RBE အဲယားကြန္း ရထားကို ၂ဝ၁၃ ခုႏွစ္ ေအာက္တိုဘာ ၅ ရက္တြင္ စတင္ေျပးဆြဲခဲ့သည္။ 

၎အထူးရထား တြဲသည္ ရထားစက္ေခါင္း ႏွစ္လံုးႏွင့္ လူစီးတြဲသံုးတြဲ ပါဝင္ၿပီး ဆိုဖာထိုင္ခံု ၃၃၂ လံုး တပ္ဆင္ထားကာ တစ္ဦးလွ်င္ ေငြက်ပ္ ၄ဝဝ ျဖင့္ ဆိုက္ေရာက္ဘူတာ ၁၃ ဘူတာသို႔ တစ္ေန႔လွ်င္ ခရီးစဥ္ ရွစ္ေခါက္ ေျပးဆြဲခဲ့သည္။ ထို႔ေနာက္ ဒုတိယ ေျမာက္ အဲယားကြန္းပါ အဆင့္ျမင့္ရထား တြဲဆိုင္းကို ၂ဝ၁၄ ခုႏွစ္ ၾသဂုတ္ ၁၆ ရက္တြင္ ထပ္မံေျပးဆြဲခဲ့ၿပီး စီးနင္းခ တစ္ ဦးလွ်င္ ေငြက်ပ္ ၃ဝဝ ျဖင့္ တစ္ေျပးညီ ေလွ်ာ့ခ်ေပးခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။

ျမန္မာ့မီးရထားသည္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ပတ္ ရထားမ်ားအား အဆင့္ျမႇင့္တင္ ေဆာင္ရြက္လ်က္ရွိရာ ဂ်ပန္ႏိုင္ငံမွ အသစ္ထပ္မံ ေရာက္ရွိလာသည့္ RBE အဲယားကြန္း အထူးရထားတြဲ ၂ဝ အနက္ ငါးတြဲကို အသံုးျပဳ၍''ဇ''အထူးရထား ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ပတ္ လမ္းပိုင္း ေျပးဆြဲျခင္းကို ၂ဝ၁၄ ခုႏွစ္ ၾသဂုတ္ ၂၄ ရက္တြင္ စတင္ကာ ၂၉ ဒသမ ၅ မိုင္ကြာေဝးေသာ ဘူတာေပါင္း ၂၈ ဘူတာကို ေျပးဆြဲခဲ့သည္။ RBE အဲယားကြန္းရထား၏ ထူးျခားခ်က္သည္ တြဲတစ္တြဲစီ ၌ ႏိုင္ငံတကာ အဆင့္မီ ထိုင္ခံုမ်ား၊ အသက္အရြယ္ ႀကီးရင့္သူမ်ား၊ ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ မိခင္မ်ားႏွင့္ မသန္စြမ္းသူမ်ားပါ ထိုင္ႏိုင္ရန္ သတ္မွတ္သေကၤတ ပံုမ်ား ထားရွိၿပီး ရထားတြဲမ်ား၏ အလိုအေလ်ာက္ တံခါးအဖြင့္အပိတ္ ခလုတ္စနစ္ မ်ားကို ရထားေမာင္းက ထိန္းခ်ဳပ္ထားသည္။ ျမန္မာ့မီးရထားသည္ ၿမိဳ႕ပတ္ရထားျဖင့္ ခရီးသြားျပည္သူမ်ား ေန႔စဥ္ ရွစ္ေသာင္းခန္႔ ရွိသည့္အတြက္ လူစီးတြဲ ငါးတြဲပါဝင္ၿပီး ပန္ကာမ်ား တပ္ဆင္ထားေသာ RBE အဲယားကြန္းရထား တစ္စင္းကို ၂ဝ၁၅ ခုႏွစ္ ဇန္နဝါရီ ၃ ရက္တြင္ ထပ္မံတိုးခ်ဲ႕ကာ ေန႔စဥ္ၿမိဳ႕ပတ္တြဲဆိုင္း ၂၅ ဆိုင္းျဖင့္ ရထားေခါက္ေရ ၂၄၃ ေခါက္ ေျပးဆြဲလ်က္ရွိသည္။ ၎ RBE အဲယားကြန္း ရထား၏ အထူးတြဲမ်ားတြင္ လူေပါင္း ၃၃၂ ဦး စီးနင္းႏိုင္ေၾကာင္း သိရသည္။

ဝန္းရံခ

#Themyawadydaily
#ျမ၀တီေန႔စဥ္

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

တင္ၿပီးသမွ် သတင္းမ်ား

 

Follow on Twitter

Networkblog

FB Like page

Powered By Blogger