ရန္ကုန္ ၊ ၂၁-၅-၂ဝ၁၅
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္း ေျပးဆဲြေမာင္းႏွင္ ေနသည့္ ခရီးသည္တင္ ယာဥ္လိုင္း မ်ား၌ ခရီးသြား ျပည္သူမ်ားထံမွ ယာဥ္စီးခ ေတာင္းခံ ရာတြင္ ေငြစကၠဴ ေကာက္ခံသည့္ အစား ကတ္စနစ္ျဖင့္ ယာဥ္စီးခ ေတာင္းခံႏုိင္ရန္ ျပဳလုပ္လ်က္ ရွိေၾကာင္း ရန္ကုန္တုိင္း ေဒသႀကီး ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ လုပ္ငန္းေပါင္းစံု ထိန္းသိမ္းေရး ႀကီးၾကပ္မႈ (ဗဟို) ေကာ္မတီ ဥကၠ႒ ဦးလွေအာင္ က ေျပာသည္။
ခရီးသည္တင္ ယာဥ္မ်ားတြင္ ယာဥ္စီးခကို ေငြစကၠဴ အေၾကြ ေကာက္ခံ ေနရာမွ ကတ္စနစ္ျဖင့္ ေျပာင္းလဲ ေကာက္ခံမည္ ဆုိပါက ခရီးသြား ျပည္သူမ်ား ေန႔စဥ္ႀကံဳေတြ႕ ေနရေသာ ယာဥ္စီးခ ပိုမိုေပးေခ် ရသည့္ အခက္အခဲ မ်ားႏွင့္ ယာဥ္လုပ္သား မ်ား၏ မေခ်မငံ ျပဳမူ ဆက္ဆံခံ ရသည့္ အခက္အခဲ မ်ားလည္း သိသိသာသာ ေလ်ာ့က် သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း မ-ထ-သ(ဗဟို) ဒုတိယ ဥကၠ႒ ဦးလွေသာင္းျမင့္ က ေျပာသည္။
ယခုအခါ ကုန္းလမ္း ပို႔ေဆာင္ေရး ၫႊန္ၾကားမႈ ဦးစီးဌာနႏွင့္ ပုဂၢလိကတုိ႔ ပူးေပါင္း ေျပးဆြဲသည့္ ယာဥ္လိုင္းမ်ား၌ ယာဥ္စီးခကို ကတ္စနစ္ျဖင့္သာ ေကာက္ခံ ေနၿပီး ေငြစကၠဴ အေၾကြ ေကာက္ခံသည့္ စနစ္ကို လံုးဝ အသံုးမျပဳ ျခင္းေၾကာင့္ ခရီးသြား ျပည္သူမ်ား အေနျဖင့္လည္း အဆင္ေျပ ေခ်ာေမြ႕စြာ စီးနင္းႏုိင္သည့္ အျပင္ ယာဥ္စီးခ ပိုမိုေတာင္းခံ သည့္ျဖစ္စဥ္ မ်ားလည္း လံုးဝ မႀကံဳေတြ႕ ရေၾကာင္း မ-ထ-သ(ဗဟို) မွ သိရသည္။
'' i-Pay စက္ေတြကို ခရီးသည္တင္ ယာဥ္ေတြမွာ စၿပီး တပ္ဆင္တုန္း ကလည္း ယာဥ္ေတာ္ေတာ္ မ်ားမ်ားမွာ တပ္ဆင္ခဲ့ တာပါ။ ဒါေပမဲ့ ယာဥ္လုပ္သား ေတြက ဒီလုပ္ငန္းစဥ္မွာ ပူးေပါင္း ပါဝင္ျခင္း မရွိဘူး။ စက္ ဘက္ထရီ ကုန္ေနၿပီ ဆုိၿပီး အေၾကာင္း ျပတယ္၊ စက္ပ်က္ ေနတယ္ဆုိၿပီး အေၾကာင္း ျပတယ္။ ေနာက္ပိုင္းမွာ အဲဒီစက္ေတြကို လံုးဝ မသံုးၾကဘူး။ တခ်ဳိ႕ ယာဥ္လုပ္သား ေတြဆုိရင္ မိုးရြာေနရင္ မိုးေရထဲမွာ စက္ေတြကို ပစ္ထားတာေတြ ေတာင္ရွိတယ္။ အခုလည္း ယာဥ္လုိင္းေတြမွာ ကတ္စနစ္ကို အသံုးျပဳမယ္ ဆုိရင္ ယာဥ္လုပ္သား ေတြကိုပါ စည္း႐ံုး ရမယ္'' ဟု မ-ထ-သ (ဗဟို) ဥကၠ႒ ဦးလွေအာင္ က ေျပာသည္။
ထုိကဲ့သို႔ ခရီးသည္တင္ ယာဥ္မ်ားတြင္ ကတ္စနစ္ျဖင့္ ယာဥ္စီးခ ေကာက္ခံသည့္ စနစ္ကို အသံုးျပဳပါက ယာဥ္ပိုင္ရွင္မ်ား အေနျဖင့္လည္း ေန႔စဥ္ဝင္ေငြ မ်ားကို တိတိက်က် သိရွိ လာႏုိင္မည္ ျဖစ္သည့္အျပင္ ယာဥ္လုပ္သား မ်ား၏ စည္းကမ္းမဲ့ လုပ္ရပ္ အမ်ားစုလည္း ပေပ်ာက္ သြားႏုိင္မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
ထက္ေန
#Themyawadydaily
No comments:
Post a Comment