ရန္ကုန္ ၊ ၆-၇-၂၀၁၃
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္း ေျပးဆဲြေနေသာ ၿမိဳ႕ပတ္ ခရီးစဥ္ မ်ားတြင္ တစ္ေန႔လွ်င္ အေခါက္ေရ ၂၀၀ ေျပးဆဲြေပး ေနသည့္ အတြက္ တစ္ရက္လွ်င္ ျမန္မာ့ မီးရထား ၿမိဳ႕ပတ္ ခရီးစဥ္မ်ား အေနျဖင့္ ေငြက်ပ္ သိန္းေပါင္း ၂၅ သိန္းေက်ာ္ အ႐ႈံးေပၚ လ်က္ရွိေၾကာင္း ျမန္မာ့မီးရထား တုိင္း(၇)မွ ဦးေက်ာ္ေက်ာ္မ်ိဳး က ေျပာၾကား ခဲ့သည္။
ထုိကဲ့သုိ႔ ေျပးဆဲြရာ၌ နံနက္ ႐ံုးခ်ိန္မ်ားတြင္ ၁၂ ေခါက္ ႏွင့္ ညပုိင္း႐ံုးဆင္း ခ်ိန္မ်ားတြင္ ၁၂ ေခါက္ျဖင့္ ၿမိဳ႕တြင္းခရီးစဥ္ မ်ားကုိ ေျပးဆဲြ ေပးလ်က္ရွိၿပီး ေျပးဆဲြရာတြင္ နံနက္ပုိင္း ႐ံုးခ်ိန္ ရန္ကုန္ အ၀င္မွာ အင္းစိန္ ၅ စင္း ၊ တုိးေၾကာင္ကေလး ဘက္မွ ၃ စင္း ႏွင့္ မဂၤလာဒံု ဘက္မွ လာသည့္ ရထားမွာ ၄ စင္း ရွိေၾကာင္း ၄င္းက ဆက္လက္ ေျပာၾကား သည္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္း ေျပးဆဲြေပး ေနသည့္ အ႐ႈံးေပၚ ေနေသာ ၿမိဳ႕ပတ္ရထား ၏ စီးနင္းခ မ်ားကို ၂၀၁၁ ခုႏွစ္ ႏုိ၀င္ဘာလ က ေငြက်ပ္ ၁၀ မွ ၁၀၀ သုိ႔ တုိးျမႇင့္ ေကာက္ခံခဲ့ေၾကာင္း ၊ ၄င္းအျပင္ ယခင္က ၿမိဳ႕ပတ္ ရထားလသံုး လက္မွတ္ တစ္ေစာင္ ကုိ ေငြက်ပ္ ၃၅၀ သတ္မွတ္ ထားရာမွ ေငြက်ပ္ ၁၇၀၀ သုိ႔ ေျပာင္းလဲ ေကာက္ခံ ခဲ့ရေၾကာင္း ျမန္မာ့ မီးရထား မွ သိရသည္။
ၿမိဳ႕ပတ္ရထား ကုိ အေျခခံ လက္လုပ္ လက္စား လူတန္းစား မ်ားသာ စီးနင္း ၾကျခင္း ျဖစ္ၿပီး အျခား ခရီးသည္တင္ ယာဥ္မ်ားႏွင့္ ႏႈိင္းယွဥ္ပါက စီးနင္းခ သက္သာသည့္ အတြက္ ႐ံုး၀န္ထမ္းမ်ား ၊ ေက်ာင္းသား ေက်ာင္းသူမ်ား ႏွင့္ ေစ်းသည္မ်ား အမ်ားဆံုး စီးနင္း ၾကေၾကာင္း သိရသည္။ " ၿမိဳ႕ပတ္ရထားက တစ္ရက္ကုိ ေငြက်ပ္ ၂၅ သိန္း ႐ႈံုးတယ္ ၊ ျမန္မာ့ မီးရထား အေနနဲ႔ ဘာေၾကာင့္ အခုလုိ အ႐ႈံးခံၿပီးေတာ့ ေျပးဆဲြ ေပးေနရ သလဲဆုိရင္ ရန္ကုန္မွာ ေနတဲ့ ျပည္သူေတြ ေငြေၾကး ကုန္က်မႈ အပုိင္းမွာ တစ္ေထာင့္ တစ္ေနရာ ကေန ကုန္က်မႈ နည္းေအာင္ လုိ႔ပါ ၊ ၿမိဳ႕ပတ္ ရထား အ႐ႈံးေပၚ တာက စီးတဲ့သူ မရွိလုိ႔ မဟုတ္ပါဘူး ၊ စီးနင္းတဲ့သူက မ်ားပါတယ္ ၊ တုိးေတာင္ တုိးလာ ေနပါတယ္ ၊ ဘာျဖစ္လို႔ လဲဆုိေတာ့ အခုအခ်ိန္မွာ အင္းစိန္ ကေန ရန္ကုန္ လာမယ္ဆုိရင္ ရထားနဲ႔ဆုိ အမ်ားဆံုး တစ္နာရီပဲ ၊ ကားနဲ႔ဆုိရင္ ၂ နာရီ ေလာက္ ၾကာတယ္ ၊ ယာဥ္ပိတ္ဆုိ႔မႈ လည္း မရွိဘူး ၊ ဒါေၾကာင့္ အခုဆုိရင္ ရထားစီးၿပီး ခရီးသြားတဲ့ သူက တုိးလာေနၿပီ ၊ ကၽြန္ေတာ္တို႔ အ႐ႈံးေပၚတဲ့ အ႐ႈံးက အားလံုး တြက္ခ်က္ ထားတာ မဟုတ္ပါဘူး ၊ ဆီဖုိးကုိပဲ တြက္ထားတာ ၊ အျခား ဘာမွ ထည့္မတြက္ ပါဘူး ၊ ႐ႈံးတဲ့ ဟာကုိေတာ့ ခရီးေ၀း ဘက္ကေန ျပန္ရွာ ရတာေပါ့ ..... " ဟု ျမန္မာ့ မီးရထား တုိင္း(၇)မွ မန္ေနဂ်ာ ဦးေက်ာ္ေက်ာ္မ်ိဳး ထံမွ သိရွိရသည္။
No comments:
Post a Comment