www.themyawadydaily.blogspot.com . . . www.facebook.com/themyawadydaily . . . https://twitter.com/Themyawadydaily

Friday, January 18, 2019

ေသြးခ်င္းတို႔ ဌာေန ေခါင္လန္ဖူး အေျခေတြ ထူးေလၿပီမို႔

ေသြးခ်င္းတို႔ ဌာေန ေခါင္လန္ဖူး အေျခေတြ ထူးေလၿပီမို႔ …..
-
ႏွင္းေတာင္ကိုေက်ာ္ တိမ္ပင္လယ္ကိုျဖတ္ရင္း နယ္စပ္မွတ္တိုင္ အမွတ္(၄၃၊ ၄၄၊ ၄၆၊ ၄၇)တို႔ကို ၂ဝ၁၇ ခုႏွစ္ စက္တင္ ဘာတြင္ သြားေရာက္စစ္ေဆးစဥ္က နယ္ေျမခံတပ္မွ ရဝမ္စစ္သည္မ်ားႏွင့္ ေခါင္လန္ဖူးျပည္သူ႔စစ္ (ဌာေန)အဖြဲ႕ဝင္တို႔ အကူအညီျဖင့္ ပင္လယ္ ေရမ်က္ႏွာျပင္အထက္ ေပ ၁၂ဝဝဝ ေက်ာ္မွ ၁၆ဝဝဝ ေက်ာ္အထိ ျမင့္ေသာ  ေတာင္စဥ္ေတာင္တန္းတို႔ကို ျဖတ္သန္းခဲ့ၾကရသည္။ သြားေရာက္စစ္ေဆးၾကေသာ  နယ္စပ္မွတ္တိုင္ မ်ားသည္  အိႏိၵယ- ျမန္မာနယ္စပ္ မွတ္တုိင္မ်ားျဖစ္ၿပီး နယ္စပ္မွတ္တိုင္အမွတ္ (၄၃)သို႔ ေရာက္ေအာင္ စက္တင္ ဘာ ၁၅ ရက္မွ ေအာက္တိုဘာ ၈ ရက္အထိ ၂၄ ရက္ၾကာကာလအတြင္း တစ္ေတာင္တက္ဆင္း ခရီးျပင္းႏွင္ၾကရသည့္ အကြာအေဝးမွာ ၂ဝ၁ မုိင္ ၅ ဖာလုံရိွပါသည္။ 
-
ယခု ၂ဝ၁၉ ခုႏွစ္ ႏွစ္ဦးပိုင္းတြင္ ေမခႏွင့္မလိခတို႔ေပါင္းဆုံၿပီး စီးဆင္းလာေသာ ျမစ္ႀကီးဧရာဝတီေျမာက္ဖ်ားဆီသို႔ တစ္ေခါက္ တစ္ခါ ေရာက္လာရျပန္ပါၿပီ။ ေမချမစ္သည္ ကခ်င္ျပည္နယ္ ပူတာအိုခ႐ိုင္ ပန္နန္းဒင္ၿမိဳ႕နယ္(ခြဲ)၏ အေနာက္ ေျမာက္ဘက္ ဒဇုန္ဒန္းမွ စတင္၍ ဂပိုင္-ပန္နန္းဒင္-ေခၚဘူဒဲ-ရွားဒန္-ေခါင္လန္ဖူးတို႔ကို ေျမာက္ဘက္မွ ေတာင္ဘက္သို႔အစဥ္အတုိင္းျဖတ္ေက်ာ္ၿပီး ျမစ္ႀကီးနားခ႐ိုင္ အတြင္းမွ ေဆာ့ေလာ္- ခ်ီေဖြတို႔မွ တစ္ဆင့္ အင္ဂ်န္းယန္ ေရာက္ေသာ္ အေနာက္ဘက္သို႔ ေကြ႕သြားရာ ျမစ္ႀကီးနားၿမိဳ႕ ေျမာက္ဘက္တြင္ မလိခႏွင့္ေပါင္းဆုံ ၾက သည္။  မလိချမစ္သည္  ပူတာအိုခ႐ိုင္ မခ်မ္းေဘာ့ၿမိဳ႕နယ္အတြင္းမွ စတင္စီးဆင္းၿပီး ဆြမ္ပရာဘြမ္ ၿမိဳ႕နယ္မွ ေတာင္ဘက္သုိ႔ ေရာက္ေသာ္ ျမစ္ႀကီးနားၿမိဳ႕ေျမာက္ဘက္တြင္ ေမခႏွင့္ ေပါင္းဆုံၾကေသာအခါ ျမစ္ႏွစ္ႁမႊာတို႔ ေဒါသ အဟုန္ ေပ်ာက္ ကြယ္သြားၾကသည္။ 
-
ျမစ္ႀကီးနားၿမိဳ႕နယ္အတြင္း တန္ဖရဲရြာ အနီး၌  ေမခႏွင့္မလိခတို႔ေပါင္းဆုံၾကၿပီး  ျမစ္ႀကီးဧရာဝတီအျဖစ္  ညင္သာ ေသာ ေရစီးေၾကာင္းက ျမန္မာႏုိင္ငံေတာင္ဘက္ပိုင္းသို႔ ဆက္လက္စီးဆင္းသြားရာ ကပၸလီပင္လယ္ ျပင္အထိျဖစ္ပါ သည္။ ျမန္မာႏုိင္ငံအလယ္ ပိုင္းတြင္ ပဲခူး႐ိုးမႀကီးက ပဲခူးတုိင္းေဒသႀကီးကို အေရွ႕ျခမ္းႏွင့္အေနာက္ျခမ္း ျခားထားသလုိ ကခ်င္ျပည္နယ္အတြင္းမွ ရွန္ေငါ ေတာင္တန္းႀကီးကလည္း ကခ်င္ျပည္နယ္အေရွ႕ပိုင္းႏွင့္ အေနာက္ပိုင္းကို ျခားထား သလိုေတြ႕ရပါသည္။ ေမချမစ္သည္ ရွန္ေငါ ေတာင္တန္း၏အေရွ႕ဘက္မွ စီးဆင္းလာၿပီး  မလိချမစ္သည္ ရွန္ေငါ ေတာင္တန္းႀကီး၏ အေနာက္ဘက္မွ စီးဆင္းလာေသာ္လည္း တန္ဖရဲရြာအနီး၌ ေပါင္းဆုံၾကသည္မွာ ျမစ္ႏွစ္ႁမႊာတို႔၏ ခုိင္ၿမဲေသာသစၥာ၊ ေမတၱာႏွင့္သံေယာဇဥ္တို႔ကို ေဖာ္ျပထားသည္ဟု႐ႈျမင္ရသည္။
-
-
ကခ်င္ျပည္နယ္ ပူတာအုိခ႐ိုင္ ေခါင္လန္ဖူးၿမိဳ႕နယ္သည္ ေမချမစ္အေရွ႕ဘက္ကမ္းမွ စိမ္းလန္းေသာေဒသ၌ တည္ရွိၿပီး အျမင္နီး ေသာ္လည္း ခရီးကြာလွမ္းသည့္ ေတာင္တန္းမ်ားကို တစ္ကုန္းတက္တစ္ေတာင္ေက်ာ္၊  တစ္ေတာဝင္၊ တစ္ေတာထြက္  ခရီးရွည္ ခ်ီတက္သြားလာၾကရသည္။ ျမစ္ႀကီးနားမွ ဧရာဝတီျမစ္ကူး  ဗလမင္းထင္ တံတားကိုေက်ာ္၍ ဝိုင္းေမာ္ႏွင့္ေဆာ့ေလာ္အထိ ၁၂၁မုိင္ကို ေမာ္ေတာ္ကားလမ္းျဖင့္ အဆင္ေျပ ေခ်ာေမြ႕စြာ သြားလာ ႏုိင္ေသာ္လည္း ေခါင္လန္ ဖူးေရာက္သည္အထိ ၂၈၅ မုိင္ခရီးမွာ ခက္ခဲၾကမ္းတမ္းလွသည္။  ေရေၾကာင္းခရီးျဖင့္ ေမချမစ္ကို ဆန္တက္ရေသာခရီးမွာလည္း ေဒါသတႀကီးစီးဆင္းလာသည့္ ေရစီးေၾကာင္း အတုိင္း  ခက္ခက္ခဲခဲသြားလာၾကရသည္။
-
-
ျမစ္ေရစီးေၾကာင္းအတြင္းရွိေသာ ေက်ာက္ေဆာင္ေက်ာက္တံုးႀကီးမ်ားႏွင့္ တစ္ဟုန္ထုိး စီးဆင္းလာေသာ ေမချမစ္ေရတုိ႔ ဆံုေတြ႕ ၾကသည့္ေနရာမ်ား၌ ေဘးႏွစ္ဖက္ႏွင့္အေပၚသို႔ ပ်ံ႕လြင့္လာေသာ ေရမႈန္ေရမႊားတုိ႔ကို ျမင္ရသည္မွာ သဘာဝက ဖန္တီးထားသည့္ ပန္းပြင့္ပန္းခိုင္ပမာလွပသေလာက္ ခရီးသြားမ်ားအတြက္  အႏၲရာယ္ မ်ားသျဖင့္  ၾကည္ႏူးျခင္းတစ္ဝက္၊ စိုးရြံ႕ျခင္းတစ္ဝက္ျဖင့္ ခက္ခက္ခဲခဲ ေကြ႕ပတ္ေရွာင္ကြင္းသြားၾကရ သည္။ လမ္းခရီးဆက္သြယ္ေရးခက္ခဲသည္ ႏွင့္အမွ် ေဒသခံျပည္သူတုိ႔၏ လူမႈစီးပြားဘဝေနာက္က်ေနၾကရ သည္မွာ  သဘာဝ ျဖစ္သည္။
-

-
ျမန္မာႏုိင္ငံျပဳျပင္ေျပာင္းလဲေရးလုပ္ငန္း စဥ္မ်ားကို ၂ဝ၁၁ ခုႏွစ္မွစ၍ အရွိန္အဟုန္တုိးျမႇင့္ေဆာင္ရြက္ခဲ့ရာ ယေန႔ အခ်ိန္တြင္  ျပည္သူမ်ားဆင္းရဲမႈေလ်ာ့နည္းပေပ်ာက္ေရးကို ဦးစားေပးေဆာင္ရြက္မႈအစီအစဥ္မ်ားမွ  လမ္းခရီး ဆက္သြယ္ေရး လံုၿခံဳေခ်ာေမြ႕ေစရန္  ၆၅ မိုင္ ၄ ဖာလံုရွည္လ်ားေသာ မေဂြဇ- ေခါင္လန္ဖူးေမာ္ေတာ္ကားလမ္းကို ၂ဝ၁၇- ၂ဝ၁၈ ဘ႑ာႏွစ္မွစ၍ နယ္စပ္ေရးရာ ဝန္ႀကီးဌာနက ေလးႏွစ္စီမံကိန္းျဖင့္ေဆာင္ရြက္ေနေၾကာင္း ေတြ႕ရသည္။ ေမာ္ေတာ္ ကားလမ္းေဖာက္လုပ္ရန္ လမ္းအူေၾကာင္းရွာေဖြၾကရာတြင္ နယ္စပ္ေရးရာဝန္ႀကီးဌာနမွ  အင္ဂ်င္နီယာ ပညာရွင္မ်ား၊ စစ္အင္ဂ်င္နီယာ ၫႊန္ၾကားေရးမွဴး႐ံုးမွ တပ္မေတာ္သား အင္ဂ်င္နီယာပညာရွင္မ်ား၊ ဌာေနျပည္သူ႔ စစ္မ်ားႏွင့္ ေဒသခံျပည္သူတုိ႔ပူးေပါင္းပါဝင္ေသာအဖြဲ႕က ရွာေဖြခဲ့ၾကသည္။ လမ္းအူေၾကာင္း ရွာေဖြေရး အဖြဲ႕ဝင္မ်ားသည္ ျမင့္မားမတ္ေစာက္ေသာ ေတာင္တန္းေတာင္စြယ္အသြယ္သြယ္တုိ႔ကို  ျဖတ္ေက်ာ္ကြင္းဆင္း ရွာေဖြေတြ႕ရွိၾကၿပီးေနာက္ ၂ဝ၁၆ ခုႏွစ္ ႏုိဝင္ဘာတြင္ အႀကိဳအင္ဂ်င္နီယာ လုပ္ငန္းမ်ားကို စတင္ေဆာင္ ရြက္ၾကရာ၌ လုပ္ငန္းသံုးယာဥ္၊ ယႏၲရားႏွင့္  စက္သံုးဆီ၊ လမ္းႏွင့္ ဆက္စပ္ပစၥည္းမ်ားကို ျမစ္ႀကီးနား-ပူတာအုိ ကားလမ္းမွ ပို႔ေဆာင္ ေပးၾကသည္။ ရိကၡာမ်ားကိုလူအင္အားျဖင့္ အဆင့္ဆင့္ပို႔ေဆာင္ စုေဆာင္းၾကရသည္။
-

-
လမ္းေဖာက္လုပ္ေရးလုပ္ငန္းကို အပိုင္းသံုး ပိုင္းျဖင့္ေဆာင္ရြက္မည္ျဖစ္သျဖင့္ အပိုင္းလုိက္အေျချပဳ စခန္းမ်ားသို႔ အင္ဂ်င္နီယာ ပညာရွင္မ်ားႏွင့္ရိကၡာမ်ားကို တပ္မေတာ္ရဟတ္ယာဥ္မ်ားျဖင့္ ပို႔ေဆာင္ေပးခဲ့ၾကပါသည္။ လမ္းခရီးအစအဆံုးပမာဏ ၆၅ မိုင္ ၄ ဖာလံုရွည္လ်ားေသာ မေဂြဇ-ေခါင္လန္ဖူး ေမာ္ေတာ္ကားလမ္း အေကာင္ အထည္ေဖာ္ မည့္အစီအစဥ္မွာ အပိုင္း(၁)သည္ မေဂြဇမွ ငါ့လံုဒမ္းအထိ ၂၄ မိုင္ ၅ ဖာလံု၊ အပိုင္း(၂)သည္ ငါ့လံုဒမ္း- ရီဒမ္းအထိ ၁၈ မိုင္ ၄ ဖာလံု၊  အပိုင္း(၃)သည္ ရီဒမ္း-ေခါင္လန္ဖူးအထိ ၂၁ မုိင္ ၄ ဖာလံုတုိ႔ျဖစ္သည္။ လမ္းခရီး ေဖာက္လုပ္သည့္လုပ္ငန္း အေကာင္အထည္ေဖာ္ရာတြင္ ႏုိင္ငံေတာ္အစိုးရကခြင့္ျပဳေသာ ဘ႑ာေရးႏွစ္အလုိက္ နယ္စပ္ေရးရာ ဝန္ႀကီးဌာန၊  ေဒသခံျပည္သူမ်ားႏွင့္ တပ္မေတာ္တို႔ ပူးေပါင္းေဆာင္ရြက္ေနေၾကာင္း ေတြ႕ရသည္။
-

-
ေဆာင္ရြက္ၾကမည့္ လုပ္ငန္းမ်ားမွာမေဂြဇ-ငါ့လံုဒမ္းလမ္းပိုင္းသည္ ပင္လယ္ေရမ်က္ႏွာျပင္အထက္ ေပ ၄ဝဝဝ ေက်ာ္ျမင့္ ေသာ ေတာင္တန္းမ်ားမွ သင္ပုန္းေက်ာက္ ေတာင္မ်ား၏ ဆင္ေျခေလွ်ာေတာင္ခါးပန္းအတုိင္း ေျဖာင့္ တစ္ခါ ေကြ႕တစ္လွည့္လမ္းေၾကာင္း ေဖာ္ၾကရာတြင္ တစ္ေတာင္ေက်ာ္ တစ္ေတာင္ကူး လမ္းအေကြ႕၌  သဘာဝ စမ္းေရစီးဆင္းေသာ  ေခ်ာင္းငယ္မ်ားႏွင့္ ေရတံခြန္ငယ္မ်ား တည္ရွိျခင္းေၾကာင့္ ကြန္ကရစ္ေရစီးေျမာင္းႏွင့္ ေရလႊဲေျမာင္းမ်ား တည္ေဆာက္ေပးရမည္ျဖစ္သည္။ ငါ့လံုဒမ္း-ရီဒမ္းလမ္းပိုင္းသည္  ပင္လယ္ေရ မ်က္ႏွာျပင္အ ထက္ ေပ ၅ဝဝဝ မွ ၇၈ဝဝ  အၾကား ျမင့္ေသာေတာင္တန္းမ်ားမွ ဆန္းလြတ္ခ်က္စက်င္ေက်ာက္ေတာင္  တည္ရွိ ေသာလမ္းပိုင္းကို တည္ေဆာက္မည္ျဖစ္သည္။ 
-

-
ရီဒမ္းမွေခါင္လန္ဖူးလမ္းပိုင္းသည္ ပင္လယ္ေရမ်က္ႏွာျပင္အထိ ေပ ၅ဝဝဝ ေက်ာ္ခန္႔ျမင့္ေသာ  သင္ပုန္းေက်ာက္ ေတာင္မ်ားႏွင့္ စက်င္ေက်ာက္ေတာင္စြယ္ေတာင္ငုတ္မ်ားႏွင့္ လွ်ဳိေျမာင္ငယ္မ်ားကို ျဖတ္ေက်ာ္ေဖာက္လုပ္ ရမည္ျဖစ္ သည္။ ႏုိင္ငံေတာ္အစိုးရက ခြင့္ျပဳေပးခဲ့ေသာ  ဘ႑ာေရးႏွစ္အလိုက္ ေဆာင္ရြက္ၿပီးစီးမႈ မ်ားမွာ ၂ဝ၁၇-၂ဝ၁၈ဘ႑ာႏွစ္တြင္ အက်ယ္ ၃၇ ေပရိွ ေျမသားလမ္း ၂၅ မုိင္ ၄ဖာလုံခင္းထားၿပီး (၅x၅x၂၄)ေပအရြယ္ရိွေသာ ေရထုတ္ ျပြန္  ၇၅ ခုကိုခြင့္ျပဳေငြက်ပ္ သန္းေပါင္း ၃ဝဝဝ ျဖင့္ အားလုံးၿပီးစီးေအာင္ေဆာင္ရြက္ႏုိင္ခဲ့သည္။ ၂ဝ၁၈-၂ဝ၁၉  ဘ႑ာ ႏွစ္ တြင္ အက်ယ္ ၁၂ ေပရိွ ေက်ာက္ခင္းလမ္း ၂၄ မုိင္ခင္းထားၿပီး တံတား ၁၇စင္းႏွင့္ ေက်ာက္စီေရေျမာင္း အရွည္ေပ  ၅၅ဝဝ၊ ေျမသားလမ္း  ၂၂မုိင္ခင္းၿပီး (၅x၅x၂၄)ေပအရြယ္ရိွ ေရထုတ္ျပြန္ ၉၁ခုတို႔ကို ခြင့္ျပဳေငြ က်ပ္သန္းေပါင္း ၆၄၆၁  သန္းျဖင့္ေဆာင္ရြက္ခဲ့ရာ လုပ္ငန္းပမာဏ၏  ၆ဝ ရာခုိင္ႏႈန္း ေဆာင္ရြက္ၿပီးစီးေန ေၾကာင္း ေတြ႕ရပါသည္။
-

-
ယခု ၂ဝ၁၉ -၂ဝ၂ဝ  ဘ႑ာႏွစ္တြင္  ေျမသားလမ္း ၁ဝ မုိင္ ၁၂ ေပအက်ယ္၊ ေက်ာက္ခင္းလမ္း ၁ဝ မုိင္ကို လ်ာထား ေငြက်ပ္သန္းေပါင္း ၂ဝ၈၈ သန္းျဖင့္ ေဆာင္ရြက္ေနၾကၿပီးလာမည့္ ၂ဝ၂ဝ-၂ဝ၂၁ ဘ႑ာႏွစ္တြင္ ေျမသား လမ္း ၇ မုိင္ ၁၂  ေပအက်ယ္၊ေက်ာက္ခင္းလမ္း ၃၁ မုိင္ ၄ ဖာလုံ၌ တံတား ၂၄ စင္း၊ (၅x၅x၂၄)ေပ  ေရထုတ္ျပြန္  ၇ဝ တုိ႔အား လ်ာထားေငြက်ပ္ သန္းေပါင္း ၈၃ဝ၅ ျဖင့္  ဆက္လက္ ေဆာင္ရြက္သြားမည္ ျဖစ္ ေၾကာင္း သိရသည္။
-
ယေန႔အခ်ိန္တြင္ မေဂြဇမွ ဆန္းလြတ္ ခ်က္ေတာင္ထိပ္အထိ ၃၃ မုိင္ ၆ ဖာလုံခရီးကို ရာသီမေရြးသြားလာႏုိင္ေသာ လမ္း အျဖစ္ ဇန္နဝါရီ ၈ ရက္က ဖြင့္လွစ္လိုက္ၿပီျဖစ္သည္။ ေရွ႕တြင္ေဖာ္ျပခဲ့သည့္အတုိင္း ျမင့္မားေသာ ေက်ာက္ေဆာင္မ်ား၏ ေတာင္ေၾကာအတုိင္း  လမ္းေၾကာင္းေဖာက္ရသည္မွာ မလြယ္ကူသလို လမ္းခင္းအေကာင္အထည္ ေဖာ္ၾကရသူမ်ားမွာလည္း မသက္သာၾကပါ။ လမ္းခင္းၿပီး၍ လမ္းအသုံးျပဳသူမ်ား အတြက္လည္း အတက္၊ အဆင္း၊ အေျဖာင့္၊ အေကြ႕အေကာက္တို႔ကို ေတြ႕ၾကရမည္ ျဖစ္ သျဖင့္  ယာဥ္ေမာင္းကြၽမ္းက်င္မႈႏွင့္ သတိရိွၾကဖုိ႔ အထူးလုိအပ္ပါသည္။ သို႔မွသာ အႏၲရာယ္ကင္း၍ လိုရာခရီး ေရာက္ႏုိင္ၾကပါမည္။
-
ကခ်င္တုိင္းရင္းသားတို႔၏ ႐ိုးရာစကားပုံ မ်ားမွ ညီၫြတ္မႈျဖင့္ စုေပါင္းေဆာင္ရြက္ျခင္း၏ စြမ္းအားကို ေဖာ္ၫႊန္း ေသာ ''လူသုံး ေယာက္ညီၫြတ္က ပင္လယ္ေရကိုပက္လို႔ရ''စကားပုံကို ဆြမ္ပရာဘြမ္ေသြးခ်င္းတုိ႔ ဌာေန၌ တာဝန္ ထမ္းေဆာင္စဥ္က မိဘ ကဲ့သို႔ရင္းႏွီးေသာအဝါးတို႔၊ အႏူးတို႔ထံမွ နာယူမွတ္သားခဲ့ရဖူးသည္။ ထုိအခ်ိန္က  စာေရးသူ အသက္ ၂ဝ၊  မေကာ့၊ မလု၊ မထု တို႔က သေျပတို႔အရြယ္ ၾကာေတာ့ၾကာခဲ့ပါၿပီ။
-
ယခု မေဂြဇ-ေခါင္လန္ဖူးေမာ္ေတာ္ကား လမ္းကို ႏုိင္ငံေတာ္အစိုးရ၊ ေဒသခံျပည္သူမ်ားႏွင့္ တပ္မေတာ္သားတို႔၏ ညီၫြတ္မႈ စြမ္းအားျဖင့္ တစ္ေတာဝင္ထြက္၊ တစ္ေတာင္တက္၊ တစ္ေတာင္ဆင္းခရီးလမ္းကို လြယ္ကူေခ်ာ ေမြ႕ ေသာ လမ္းေဖာက္ လုပ္ေနၾကရာ ဆန္းလြတ္ခ်က္ ေတာင္ထိပ္အထိ ေရာက္ေနၿပီျဖစ္သျဖင့္ မ်က္ဝါးထင္ထင္ ေတြ႕ျမင္ ရေသာေဒသခံျပည္သူတို႔ စိတ္ခ်မ္းေျမ့မႈရရိွေနၾကပါၿပီ။ မေဂြဇ-ေခါင္လန္ဖူးခရီးလမ္းသည္ ၆၅ မုိင္ ၄ ဖာလုံ ရွည္လ်ား သျဖင့္ ၃၃ မိုင္ ၆ ဖာလုံရွည္လ်ားေသာ ဆန္းလြတ္ခ်က္ေတာင္ထိပ္အထိရာသီမေရြးသြားလာႏုိင္ျခင္းသည္ ခရီးတစ္ဝက္ကို အေကာင္အထည္ေဖာ္ၿပီးစီးျခင္းႏွင့္ညီမွ်ပါသည္။လမ္းေဖာက္လုပ္ျခင္း၏ ရည္ ရြယ္ခ်က္သည္ ေခါင္လန္ဖူးေဒသခံျပည္သူမ်ားဆင္းရဲမႈေလ်ာ့နည္း၍ လူမႈစီးပြားဘဝဖြံ႕ၿဖိဳးတုိးတက္ ရန္ျဖစ္သျဖင့္  ေဆာင္ရြက္ဆဲ ေဆာင္ရြက္မည့္လမ္းႏွင့္ တံတားလုပ္ငန္းမ်ား သတ္မွတ္ခ်ိန္ အတြင္းၿပီးစီးေရး၊ တည္ေဆာက္ၿပီး ေသာလမ္းႏွင့္ တံတားမ်ား ေရရွည္ခုိင္ခံ့ေအာင္ ထိန္းသိမ္းေရး၊ ျပည္သူမ်ားအႏၲရာယ္ကင္း ရွင္းေရး တုိ႔ကို အားလုံး ဝိုင္းဝန္း ထိန္းသိမ္း ၾကရမည္ျဖစ္သည္။
-
ထို႔ေၾကာင့္ အဝါးႏွင့္အႏူးတို႔အပါအဝင္ ဧရာဝတီျမစ္ဖ်ားက ေသြးခ်င္း ေမာင္ႏွမေတြ မေဂြဇ- ေခါင္လန္ဖူးေဒသ၌  ထူးျခားေသာ အေျခအေနမ်ားျဖင့္ လူမႈစီးပြားဘဝဖြံ႕ၿဖိဳးတုိးတက္မႈရၾကပါေစေၾကာင္း ဆုေတာင္း ေမတၱာပို႔သ လိုက္ရ ပါသည္။ 
-
ေဆာင္းပါးရွင္- ခိုင္ေက်ာ္ညိဳ 
-
#ျမ၀တီေန႔စဥ္သတင္းစာ

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

တင္ၿပီးသမွ် သတင္းမ်ား

 

Follow on Twitter

Networkblog

FB Like page

Powered By Blogger