မႏၱေလး ၁၂-၇-၂၀၁၇
ျမစ္ငယ္ၿမိဳ႕ ကုန္းတြင္းဆိပ္ကမ္း၏ ေရွ႕ေျပးစီမံကိန္းအျဖစ္ (ပုလိပ္) ဘူတာမွ ရန္ကုန္(ဝါးတန္း)ဘူတာသုိ႔ ကြန္တိန္နာရထား ေျပးဆြဲရန္ အတြက္အဆင္သင့္ျဖစ္ေနေၾကာင္း တုိင္း ၃ သြားလာေရး ႏွင့္ပုိ႔ေဆာင္ေရးဌာန (မႏၲေလး) မွ တာဝန္ရွိသူ တစ္ဦးက ေျပာျပသည္။
အဆုိပါကြန္တိန္နာ ရထားမ်ား စမ္းသပ္ေျပးဆဲြ ျခင္းသည္ ျမစ္ငယ္ၿမိဳ႕တြင္ တည္ေဆာက္လ်က္ရွိေသာ ျမန္မာႏိုင္ငံ၏ ပထမဆံုး ကုန္းတြင္းဆိပ္ကမ္း စီမံကိန္း၏ ေရွ႕ေျပး လုပ္ငန္းအစိတ္အပုိင္း တစ္ခုျဖစ္ၿပီး ကြန္တိန္နာ ရထားတစ္စီး လွ်င္အတဲြ ၁ဝတြဲအထက္ တစ္လလွ်င္ ေလးစီးႏႈန္းျဖင့္ ေျပးဆြဲသြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
''ရထားေတြကေတာ့ အဆင္သင့္ ျဖစ္ေနပါၿပီ။ ေျပးဆြဲမယ္ဆုိ ေျပးလုိ႔ရပါၿပီ။ ၾသဂုတ္လ အတြင္းေတာ့ ေျပးဆဲြသြားမွာပါ။ ရက္အတိအက်ေတာ့ မသိရေသးပါဘူး''ဟု တုိင္း ၃ သြားလာေရးႏွင့္ ပုိ႔ေဆာင္ေရး ဌာန(မႏၲေလး)မွ တာဝန္ရွိသူ တစ္ဦးက ေျပာျပသည္။
လက္ရွိအခ်ိန္တြင္ ျမစ္ငယ္ ကုန္းတြင္းဆိပ္ကမ္းမွာ တည္ေဆာက္ လ်က္ရိွၿပီး အဆုိပါဆိပ္ကမ္းကို တည္ေဆာက္ေရးကာလ ႏွစ္ႏွစ္ျဖင့္ အၿပီးတည္ေဆာက္ သြားမည္ျဖစ္ကာ တည္ေဆာက္ျခင္း လုပ္ငန္းမ်ား ၿပီးစီးၿပီး လုပ္ငန္း စတင္လည္ပတ္ပါက ျမန္မာႏုိင္ငံ အလယ္ပုိင္းေဒသရွိ ကုန္စည္စီးဆင္းမႈ မ်ားမွာ ပုိမုိျမန္ဆန္လာႏုိင္ၿပီး သယ္ေဆာင္ စရိတ္မ်ားလည္း ေလွ်ာ့ခ်ႏုိင္ဖြယ္ ရွိေၾကာင္း သိရသည္။
မႏၲေလး-ရန္ကုန္ မီးရထားလမ္း ပုိင္းသည္ ၃၇၂ ဒသမ ၂၅ မုိင္ရွည္လ်ားၿပီး လက္ရိွမီးရထား ခုတ္ေမာင္းခ်ိန္သည္ ၁၄ နာရီခန္႔ၾကာျမင့္ၿပီး ၎လမ္းပုိင္းကို JICA ႏွင့္ပူးေပါင္းၿပီး အဆင့္ျမႇင့္တင္မႈမ်ား ျပဳလုပ္ရန္ ေလ့လာဆန္းစစ္ မႈမ်ားျပဳလုပ္ေနၿပီး အဆင့္ျမႇင့္တင္မႈ ၿပီးဆုံးပါက ခုတ္ေမာင္းခ်ိန္ ၇ နာရီခန္႔သာ ၾကာျမင့္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
#yadanarpondaily
No comments:
Post a Comment