www.themyawadydaily.blogspot.com . . . www.facebook.com/themyawadydaily . . . https://twitter.com/Themyawadydaily

Friday, June 16, 2017

မႏၲေလး-တမူး အဓိက ေျပးဆြဲေနသည့္ အေဝးေျပးကုန္တင္ယာဥ္လိုင္းအခ်ဳိ႕ ေျပးဆြဲမႈယာယီရပ္နား



မႏၲေလး ၁၆-၆-၂၀၁၇

မႏၲေလး-တမူး အဓိကေျပးဆြဲ ေနၾကသည့္ အေဝးေျပးကုန္တင္ ယာဥ္လိုင္းအခ်ဳိ႕ ေျပးဆြဲမႈကို ယာယီရပ္နားထားေၾကာင္း TMW မႏၲေလး-ကေလး-တမူး အေဝးေျပး ကုန္တင္ယာဥ္ဂိတ္ (မႏၲေလး)မွ သိရသည္။

မုိးတြင္းကာလတြင္ လမ္းအေျခအေန ဆုိးရြားေနျခင္းႏွင့္ တမူးဘက္မွ အဆင္းကုန္မရရွိသေလာက္ ျဖစ္ေနျခင္းတို႔ေၾကာင္း မႏၲေလး-တမူး အဓိက ေျပးဆြဲေနၾကသည့္ အေဝးေျပး ကုန္တင္ယာဥ္လိုင္းအခ်ဳိ႕တုိ႔သည္ ေမလကုန္ပုိင္းမွစတင္၍ တျဖည္းျဖည္း ရပ္နားမႈမ်ား ရွိလာေနေၾကာင္း TMW မႏၲေလး-ကေလး-တမူး အေဝးေျပးကုန္တင္ ယာဥ္ဂိတ္မွ တာဝန္ရွိသူတစ္ဦးက ေျပာျပသည္။

''မႏၲေလးဘက္က အတက္ကုန္ကေတာ့ ရွိေနေသးတယ္။ ဒါေပမဲ့ အဆင္းကုန္က ေက်ာက္မီးေသြး အဓိက တင္ေနရပါတယ္။ ေက်ာက္မီးေသြးကလဲ မုိးစုိမခံဘူးဆုိေတာ့ သယ္လို႔မျဖစ္ဘူးျဖစ္ေနတယ္။ ေနာက္ၿပီး ေက်ာက္မီးေသြးကုိ သြားတင္ရတဲ့ လမ္းေတြကလဲ မုိးမ်ားၿပီး ပ်က္စီးေနေတာ့ ကားေတြသြားမရ ျဖစ္ေနတယ္။ အဆင္းကုန္က မရွိသေလာက္ျဖစ္ ေနတဲ့အတြက္ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားက နားထားတယ္''ဟု ၎ကဆက္ လက္ေျပာျပသည္။

လက္ရွိအခ်ိန္တြင္ မႏၲေလးဘက္မွတမူးသို႔ လူသံုးကုန္ပစၥည္းမ်ား၊ စားေသာက္ကုန္ပစၥည္းမ်ား အစရွိသည့္ ကုန္မ်ဳိးစံုတင္ပုိ႔ေနရၿပီး ၁၂ ဘီးကုန္တင္ယာဥ္ တစ္စီးလွ်င္ မႏၲေလးမွ တမူးအေရာက္ (ကုန္စံု) ေငြက်ပ္ရွစ္သိန္းငါးေသာင္း ခန္႔ထိ ေစ်းရေၾကာင္းႏွင့္ အဆင္းကုန္မရွိျခင္းေၾကာင့္ တန္ဆာခတစ္ဝက္သာ ရရွိေနေၾကာင္း အေဝးေျပးကုန္တင္ယာဥ္ လုပ္ငန္းလုပ္ကိုင္ ေနၾကသူမ်ားထံမွ သိရသည္။

မႏၲေလးမွ တမူးသို႔ ေျပးဆြဲေနၾကသည့္ ကုန္တင္ယာဥ္ႀကီးမ်ားသည္ ေႏြကာလတြင္ မဟာၿမိဳင္လမ္းဘက္မွ သြားလာ၍ ရေသာ္လည္း မုိးတြင္းကာလတြင္ ဂန္႔ေဂါလမ္းပုိင္းမွ သြားလာရကာ မႏၲေလးမွ တမူးသုိ႔ မဟာၿမိဳင္လမ္းသည္ မုိင္၂ဝဝခန္႔သာ ကြာေဝးေသာ္လည္း ဂန္႔ေဂါလမ္းပုိင္းသည္ မုိင္ ၃ဝဝ ခန္႔ထိ အကြာအေဝးရွိေၾကာင္း သိရသည္။

#Yadanarpondaily

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

တင္ၿပီးသမွ် သတင္းမ်ား

 

Follow on Twitter

Networkblog

FB Like page