ပခုကၠဴ ၊ ၁၃-၃-၂၀၁၇
ႏွစ္စဥ္ ေရေၾကာင္းက်ဥ္းေျမာင္း က်ပ္တည္းမႈ ျပႆနာႀကံဳေတြ႕ ေနရသည့္ ပခုကၠဴၿမိဳ႕ ဆိပ္ကမ္းကုိ အဆင္ေျပ ေခ်ာေမြ႕ေစရန္ ထိထိေရာက္ေရာက္ ေျဖရွင္းမႈမ်ား မျပဳလုပ္ႏုိင္ပါက ေနာင္လာမည့္ႏွစ္ မ်ားတြင္ လက္ရွိသေဘၤာမ်ား ဆုိက္ကပ္ေနသည့္ ပခုကၠဴဆိပ္ကမ္းမွာ ေပ်ာက္ကြယ္သြား ႏုိင္ေၾကာင္း ဧရာဝတီျမစ္ေၾကာင္းသြား CB သံတဲြေရယာဥ္မွဴး တစ္ဦးက ေျပာျပသည္။
''ႏွစ္စဥ္ ပခုကၠဴဆိပ္ကမ္းက ေရေၾကာင္း က်ဥ္းေျမာင္းမႈ ျဖစ္ေနပါတယ္။ ဒီႏွစ္ထဲမွာဆို သေဘၤာေတြကပ္တဲ့ ေနရာနားတစ္ဝိုက္မွာ ေပ ၁ဝဝဝ ေက်ာ္ေလာက္ ေသာင္ခံုႀကီး က်န္ေနပါတယ္။ အရင္ႏွစ္က ဒီလိုခ်ိန္မွာဆို သေဘၤာေတြ တံတားေအာက္ထိ ကပ္ႏုိင္ေပမယ့္ ဒီႏွစ္ဆိပ္ကမ္းေအာက္ ဘက္မွာပဲ ဆုိက္ကပ္ထား ရပါတယ္။ ေနာင္ႏွစ္ေတြမွာ ေရေၾကာင္း ေကာင္းမြန္ဖုိ႔ အခုကတည္းက လိုအပ္တဲ့ ေနရာေတြကို ထိထိ ေရာက္ေရာက္ လုပ္ေဆာင္သင့္ ပါတယ္။ ဒီလိုမွ မဟုတ္ရင္ေတာ့ လက္ရွိကုန္စည္ စီးဆင္းမႈ အခ်က္အခ်ာက်တဲ့ ပခုကၠဴဆိပ္ကမ္းဟာ ေပ်ာက္ကြယ္သြား ႏုိင္ပါတယ္''ဟု ၄င္းက ေျပာျပသည္။
ပခုကၠဴဆိပ္ကမ္းသည္ ျမန္မာႏုိင္ငံအႏွံ႔ ကုန္သည္ပဲြစားမ်ား အားထား ေနရသည့္ ကုန္စည္စီးဆင္းရာ ေရလမ္းေၾကာင္း တစ္ခုျဖစ္သည္။ ယခုအခါ ၄င္းဆိပ္ကမ္းသို႔ ပုသိမ္၊ ေျမာင္းျမ၊ ဟသၤာတဘက္မွ ကုန္တင္သံခြံ ေရယာဥ္ တစ္စီးလွ်င္ ဆန္အိတ္ေပါင္း ေသာင္းႏွင့္ခ်ီ၍ ေန႔စဥ္ ဝင္ေရာက္ေလ့ ရွိေသာ္လည္း ယခုကဲ့သို႔ ေရေၾကာင္းက်ဥ္းေျမာင္း က်ပ္တည္း ေနသျဖင့္ ဆုိက္ကပ္ေနက် ေနရာတြင္ ကုန္မ်ား မခ်ႏုိင္ေသာေၾကာင့္ ကုန္တင္၊ ကုန္ခ် ခက္ခဲသည့္ ေအာက္ဘက္ ဆိပ္ကမ္းေနရာ မ်ားတြင္ ကုန္တင္ေရယာဥ္ ၁ဝ စီးခန္႔ ေစာင့္ဆုိင္း ေနရသည္။
အခ်ဳိ႕ကုန္တင္ ေရယာဥ္မ်ားမွာ အခ်ိန္ မေစာင့္ႏိုင္ ေသာေၾကာင့္ ပခုကၠဴၿမိဳ႕၏ အထက္ဘက္ ေရႊတန္႔ တစ္၊ ဆင္မင္းေက်းရြာဆိပ္ကမ္း တုိ႔တြင္ သြားေရာက္၍ ကုန္ခ်ရသျဖင့္ မံုရြာ၊ ေခ်ာင္းဦး ၊ ေရစႀကိဳ ၊ ပခုကၠဴ ၊ ျမင္းၿခံတို႔မွ ဆန္ကုန္သည္ ပဲြစားႀကီးမ်ားမွာ မိမိ၏ကုန္မ်ားကုိ တစ္ေနရာတည္း အတည္တက် မသယ္ယူႏုိင္ဘဲ စိတ္အေႏွာင့္အယွက္ ျဖစ္ရေၾကာင္း၊ ယခုကဲ့သို႔ ဆက္လက္ျဖစ္ပြား ေနပါက ပခုကၠဴ ဆိပ္ကမ္းမွာ ေနာင္ႏွစ္မ်ားတြင္ ဆိပ္ကမ္း ေနရာေပ်ာက္ကြယ္သြား ႏုိင္ေၾကာင္း သိရသည္။
ရတနာပံုေန႔စဥ္သတင္းစာ
No comments:
Post a Comment