မႏၲေလး ၊ ၂၇-၁-၂၀၁၇
ရန္ကုန္-မႏၲေလး အစုန္ ၊ အဆန္လမ္းပိုင္းရွိ ပလိပ္-ဘဲလင္း- စဥ့္ကိုင္ ရထားလမ္းပိုင္း ALLTM စက္ႀကီးျဖင့္ အဆင့္ျမႇင့္တင္ မႈကို ယမန္ေန႔မွစ၍ ေဆာင္ရြက္လ်က္ ရွိရာ ေဖေဖာ္ဝါရီလ အတြင္း အၿပီးလုပ္ေဆာင္ သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ျမန္မာ့ မီးရထားၿမိဳ႕ျပ ႏွင့္ အင္ဂ်င္နီယာ ဌာန (မႏၲေလး)မွ တာဝန္ရွိသူ တစ္ဦးက ေျပာျပသည္။
အဆုိပါ ရန္ကုန္-မႏၲေလး အစုန္၊ အဆန္ လမ္းပိုင္းကို ALLTM စက္မ်ားျဖင့္ ရထားလမ္းပိုင္း အရည္အေသြး ျမႇင့္တင္ႏုိင္ရန္ အတြက္ ယခင္ဘ႑ာႏွစ္ အတြင္း က မႏၲေလးတုိင္း ေဒသႀကီးအတြင္း ၌ ႀကိဳတင္ ျပင္ဆင္မႈမ်ား အေနျဖင့္ ဇလီဖားတံုး အကြာအေဝး မွန္ကန္ေစရန္၊ သံလမ္းအဆက္ Joint Square ျဖစ္ေစရန္၊ သံလမ္းႏွင့္ ဆက္စပ္ပစၥည္းမ်ား ျပည့္စံုရန္၊ Rail-Gap အဆက္ မွန္ကန္ရန္၊ ရထားသံလမ္း မ်ားတြင္ ထည့္သြင္း ထားသည့္ ကြန္ကရစ္ ဇလီဖားတံုး ႏွင့္ သစ္သား ဇလီဖားတံုး မွန္ကန္ေစရန္ စသည့္အခ်က္ မ်ားကို ႀကိဳတင္ျပင္ဆင္ ေဆာင္ရြက္ ထားခဲ့ရာ ယေန႔မွစ၍ ပလိပ္ - ဘဲလင္း- စဥ့္ကိုင္လမ္းပိုင္း ၁ဝမိုင္ကို ALLTM စက္ျဖင့္ အႀကီးစား အဆင့္ျမႇင့္တင္ မႈကို ေဖေဖာ္ဝါရီလ အတြင္း အၿပီးလုပ္ေဆာင္ သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
''အခု အဆင့္ျမႇင့္တင္ ေနတဲ့စက္ေတြက ကြန္ပ်ဴတာ စနစ္နဲ႔ ေအာ္တိုလုပ္ေဆာင္ ေပးတဲ့စက္ပါ။ စက္ရဲ႕ အသံုးဝင္ပံု ကေတာ့ လမ္းကို အေျဖာင့္ဆြဲတဲ့ ေနရာရယ္၊ ေရခ်ိန္ မွန္ေအာင္နဲ႔ ဇလီဖားတံုးကို ပတ္ကင္႐ိုက္တဲ့ ေနရာေတြမွာ အလြန္ ေကာင္းတယ္။ ၿပီးေတာ့ ရထားလမ္းပိုင္း ေတြမွာ အနိမ့္အျမင့္ မညီလို႔ ခုန္ေနတာေတြ ကိုလဲ တစ္ေျပးညီတည္း ျဖစ္ေအာင္ ခ်ိန္ေပးႏိုင္တဲ့ စက္ပါ''ဟု ၄င္းက ေျပာျပသည္။
၂ဝ၁၆ခုႏွစ္ ဇူလိုင္လ အတြင္းမွစ၍ တုိင္း-၅ ဧရိယာျဖစ္သည့္ ေနျပည္ေတာ္ ပ်ဥ္းမနား၊ တပ္ကုန္း၊ ရမည္းသင္း ႏွင့္ သာစည္လမ္းပိုင္း တို႔ရွိ လမ္းမ်ားကို ၄င္းစက္မ်ားျဖင့္ အဆင့္ျမႇင့္တင္ခဲ့ ရာမွ မႏၲေလးလမ္းပိုင္း ျဖစ္သည့္ ရြာပုလဲဘူတာမွ ေက်ာက္ဆည္ ဘူတာထိကို ဒီဇင္ဘာလ ပထမပတ္က စတင္လုပ္ေဆာင္ ခဲ့ၿပီး ယခုလက္ရွိ ပလိပ္-ဘဲလင္း- စဥ့္ကိုင္ လမ္းပိုင္းကို ယေန႔မွစ၍ အႀကီးစား အဆင့္ျမႇင့္တင္ မႈမ်ား လုပ္ေဆာင္လ်က္ ရွိေၾကာင္း သိရသည္။
''အခု အဆင့္ျမႇင့္တင္ မႈေတြ ေဆာင္ရြက္ၿပီး သြားရင္ ရန္ကုန္- မႏၲေလး အစုန္၊ အဆန္ လမ္းပိုင္းကို အရင္က ႏွစ္နာရီ ေလာက္ၾကာတယ္ ဆိုရင္ တစ္နာရီ ေလာက္နဲ႔ အေရာက္ပို႔ေဆာင္ ေပးႏိုင္ေတာ့ မွာပါ။ ၿမိဳ႕တြင္းလမ္းပိုင္း ေတြကိုလဲ အဆင့္ျမႇင့္တင္ မႈေတြ လုပ္ေဆာင္ ေနပါတယ္'' ဟု ၄င္းက ဆက္လက္ ေျပာျပ၍ သိရသည္။
ရတနာပံုေန႔စဥ္သတင္းစာ ၊ စာ(၂)
No comments:
Post a Comment