ေနျပည္ေတာ္ ၊ ၁၉-၉-၂၀၁၆
ျမန္မာ့သေဘၤာက်င္း လုပ္ငန္းက ၁၉၇၀ ျပည့္ႏွစ္မွ ၂၀၁၅-၂၀၁၆ ဘ႑ာႏွစ္ကုန္ ထိ ေရယာဥ္သစ္ ၅၀၀ ေက်ာ္ တည္ေဆာက္ေပး ႏုိင္ခဲ့ၿပီး ေရယာဥ္ ၁၅၀၀ ေက်ာ္ကုိ ျပင္ဆင္ေပးႏုိင္ ခဲ့ကာ ေကာ္ပုိေရးရွင္း ဥပေဒ ထြက္ရွိလာသည့္ အခါ ေကာ္ပုိေရးရွင္း အသြင္ ေျပာင္းလဲဖဲြ႕စည္း ေဆာင္ရြက္သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ပို႔ေဆာင္ေရး ႏွင့္ ဆက္သြယ္ေရး ၀န္ႀကီးဌာန သတင္းမ်ားအရ သိရသည္။
ျမန္မာ့သေဘၤာက်င္း လုပ္ငန္းသည္ ပုိ႔ေဆာင္ေရး ႏွင့္ ဆက္သြယ္ေရး ၀န္ႀကီးဌာန က ခ်မွတ္သည့္ မူ၀ါဒ ရည္မွန္းခ်က္ လုပ္ငန္းစဥ္ႏွင့္ အညီ ေရယာဥ္တည္ေဆာက္ ျခင္းႏွင့္ ေရယာဥ္ျပင္ဆင္ျခင္း လုပ္ငန္းမ်ားကုိ အျပည္ျပည္ ဆုိင္ရာ Classification အဖဲြ႕အစည္း မ်ားတြင္ စစ္ေဆးမႈကုိ ခံယူၿပီး ေဆာင္ရြက္ေနေသာ ႏုိင္ငံပုိင္ စီးပြားေရး အဖဲြ႕အစည္းတစ္ခု ျဖစ္ကာ ၁၉၇၀ ျပည့္ႏွစ္မွစ၍ ႏုိင္ငံပုိင္ သေဘၤာက်င္း တစ္ခုအျဖစ္ စတင္ဖြဲ႕စည္း ထူေထာင္ခဲ့သည္။
၁၉၇၆ ခုႏွစ္မွစ၍ စီးပြားေရးဆန္ဆန္ စတင္ေဆာင္ရြက္ ခဲ့ၿပီး အဓိက စီးပြားေရးလုပ္ငန္း အျဖစ္ ေရယာဥ္ တည္ေဆာက္ေရး ႏွင့္ ေရယာဥ္ ျပင္ဆင္ေရး လုပ္ငန္းမ်ားတြင္ ျပည္တြင္းျပည္ပ ေရယာဥ္မ်ားကုိ လက္ခံ ေဆာင္ရြက္ေပးလ်က္ ရွိသည္။
ယခင္က ေလွ်ာလမ္းသံုး လြန္းက်င္းျဖစ္ၿပီး တန္ခ်ိန္ ၂၀၀၀ ထိ ေရယာဥ္မ်ားသာ တည္ေဆာက္ ျပင္ဆင္ႏုိင္ရာမွ ၂၀၀၅ ခုႏွစ္မွစ၍ တန္ခ်ိန္ ၁၂၀၀၀ ေရလံုသေဘၤာက်င္း တည္ေဆာက္ရန္ ရန္ကုန္ျမစ္အတြင္း ၀င္ေရာက္ ႏုိင္သည့္ ေရယာဥ္ႀကီး မ်ားကုိ လြန္းတင္ျပင္ဆင္ ေပးႏုိင္ခဲ့ၿပီ ျဖစ္သည္။
ထို႔ေၾကာင့္ ျမန္မာ့သေဘၤာက်င္း လုပ္ငန္းအေနျဖင့္ ၁၉၇၀ ျပည့္ႏွစ္မွ ၂၀၁၅-၂၀၁၆ ဘ႑ာႏွစ္ကုန္ အထိ ေရယာဥ္သစ္ ၅၀၀ ေက်ာ္ တည္ေဆာက္ေပးႏုိင္ ခဲ့ၿပီး ေရယာဥ္ ၁၅၀၀ ေက်ာ္ကုိ ျပင္ဆင္ေပး ႏုိင္ခဲ့ကာ ေကာ္ပုိေရးရွင္း ဥပေဒ ထြက္လာေသာအခါ ေကာ္ပုိေရးရွင္း အသြင္ ေျပာင္းလဲဖဲြ႕စည္း ေဆာင္ရြက္သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
ရတနာပံုေန႔စဥ္ ၊ စာ(၁၀)
No comments:
Post a Comment