www.themyawadydaily.blogspot.com . . . www.facebook.com/themyawadydaily . . . https://twitter.com/Themyawadydaily

Thursday, July 21, 2016

ေဆာက္လုပ္ခြင့္က်ၿပီး အထပ္ျမင့္ ၆၄ လံုအား စစ္ေဆးခဲ့ရာ ၿမိဳ႕ျပအဂၤါရပ္ႏွင့္ညီေသာ အထပ္ျမင့္ အေဆာက္အအံု ၅၂ လံုးျပန္လည္ တည္ေဆာက္ခြင့္ရရွိ



ရန္ကုန္ ၊ ၂၁-၇-၂၀၁၆

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာ နယ္နိမိတ္ အတြင္း ျပန္လည္ စစ္ေဆးခံ ရသည့္ အေဆာက္အအုံ ၆၄ လုံးအနက္ ၅၂ လုံးကို ျပန္လည္ တည္ေဆာက္ခြင့္ျပဳ လိုက္ေၾကာင္း ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ အဂၤါရပ္ႏွင့္ အညီ အေဆာက္ အအုံမ်ား ေဆာက္လုပ္မႈ စစ္ေဆးေရး ေကာ္မတီမွ တာဝန္ရွိသူ တစ္ဦး၏ ေျပာၾကားခ်က္ အရ သိရသည္။

အဆိုပါ အေဆာက္အအုံ တည္ေဆာက္ရန္ ခြင့္ျပဳမိန္႔ ရရွိထားသည့္ အေဆာက္အအုံ ၆၄ လုံးကို ၿမိဳ႕ျပ အဂၤါရပ္ႏွင့္ ကိုက္ညီ ေစေရး သက္ဆိုင္ရာမွ အေသးစိတ္ ျပန္လည္ ကြင္းဆင္း စစ္ေဆးခဲ့ၿပီး အထပ္ျမင့္ အေဆာက္အအုံ ၅၂ လံုးကို ၿမိဳ႕ျပ အဂၤါရပ္ ႏွင့္ ကိုက္ညီသည့္ အတြက္ ျပန္လည္ တည္ေဆာက္ခြင့္ျပဳ ခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။

ထို႔ျပင္ အထပ္ျမင့္ အေဆာက္အအုံ မ်ားကို ၿမိဳ႕ျပအဂၤါရပ္ မ်ားအျပင္ ငလ်င္ႏွင့္ မီးေဘး အႏၲရာယ္ က်ေရာက္ပါက အေဆာက္အအုံ မ်ားအေပၚ အႏၲရာယ္ ရွိႏိုင္မႈ၊ အေဆာက္အအုံ မ်ားေပၚ၌ ေနထိုင္သူ မ်ား၏ လူမႈပုံရိပ္
စသည့္အခ်က္ မ်ားကို စစ္ေဆး သြားမည္ ျဖစ္သည္။

အထပ္ျမင့္ အေဆာက္အအုံ ၆၄ လံုးမွ က်န္ရွိသည့္ ၁၂ လုံးကို ေရေျမာင္းမ်ား၌ ေရစီးေရလာ ေကာင္းမြန္ေရး အတြက္ မိမိစရိတ္ႏွင့္ မိမိ ေဆာင္ရြက္ရန္၊ အမွန္တကယ္ ရပ္နားႏိုင္မည့္ ကားပါကင္ ဒီဇိုင္း ျပန္လည္ တင္ျပရန္ ၊ Steel Structure ျဖစ္သည့္ အတြက္ Fire Rating(1 hour) အတိုင္းျဖစ္ေရး ေဆာင္ရြက္ရန္၊ ေရဆိုးမ်ား အတြက္ Water Treatment ျပဳလုပ္ေပးရန္၊ လွ်ပ္စစ္ႏွင့္ ပတ္သက္သည့္ Transformer ႏွင့္ Switch မ်ား Indoor ေဆာင္ရြက္မည့္ ေနရာ တင္ျပရန္ႏွင့္ ကားပါကင္ႏွင့္ ညီမွ်သည့္ အခန္း အေရအတြက္ ေလွ်ာ့ခ်ရန္ စသည့္အခ်က္ မ်ားကို ျပန္လည္ျပဳျပင္ ေပးရန္ သတ္မွတ္ ခဲ့သည္။

ထို႔ျပင္ ေလဝင္ေလထြက္ ရရွိရန္ ယာဥ္ အတက္အဆင္း လမ္းေလွ်ာမ်ား စံမမီျခင္း၊ ေျမေအာက္ ေရေျမာင္းေပၚ၌ ေဆာက္ထားသည့္ ေရေျမာင္း အရြယ္အစားကုိ မိမိ သေဘာျဖင့္ ေလွ်ာ့ခ် တည္ေဆာက္ျခင္း ႏွင့္ ၉ဝ ဒီဂရီ အခ်ဳိးအေကြ႕ မ်ား တည္ေဆာက္ ျခင္းတို႔ေၾကာင့္ အေဆာက္အအုံ ဒီဇိုင္းကို အစအဆုံး ဒီဇိုင္းဆြဲ၍ ပါမစ္ ျပန္ေလွ်ာက္ရန္ ႏွင့္ ကားပါကင္ ဒီဇိုင္းျပန္လည္ တင္ျပရန္ စသည့္ အခ်က္မ်ားကို ျပန္လည္ျပဳျပင္ ရမည္ျဖစ္ၿပီး အထပ္ျမင့္ႏွင့္ ပတ္သက္၍ ေလေၾကာင္း ၫႊန္ၾကားေရး ဌာန (DCA) ေထာက္ခံခ်က္ ျပန္လည္ တင္ျပရန္ ၊ Road Building Ratio (RBR) ႏွင့္ မကိုက္ညီျခင္း၊ YHT မွ အသစ္ အဆိုျပဳသည့္ ေရႊတိဂံု ေစတီေတာ္ ကန္႔သတ္ဇုန္ႏွင့္ ပင္လယ္ ေရမ်က္ႏွာျပင္ အထက္ ေပ ၁၉ဝ ထက္ ေက်ာ္လြန္ေနျခင္း၊ ေရွ႕လမ္းအက်ယ္ ႏွင့္ အထပ္ျမင့္ မကိုက္ညီျခင္း၊ ကပ္လ်က္ေနရာ၌ အထပ္ျမင့္ အေဆာက္အအုံ သုံးလုံး တည္ရွိေနသည့္ အတြက္ အထပ္အျမင့္ ေလွ်ာ့ခ်ရန္ အခ်က္မ်ားကို သတ္မွတ္ ခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။ (ေနေန)

ျမ၀တီေန႔စဥ္ ၊ စာ(၃)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

တင္ၿပီးသမွ် သတင္းမ်ား

 

Follow on Twitter

Networkblog

FB Like page