ရန္ကုန္ ၊ ၁၅-၆-၂၀၁၆
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ပတ္ ရထားလမ္းပိုင္း ကို ၂ဝ၁၆-၂ဝ၁၇ ဘ႑ာႏွစ္တြင္ ကမာရြတ္ ဘူတာမွ တညင္းကုန္း ဘူတာအထိ လမ္းပိုင္း အဆင့္ ျမႇင့္တင္ျခင္း လုပ္ငန္းမ်ား ေဆာင္ရြက္ သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ျမန္မာ့ မီးရထား ၿမိဳ႕ျပဌာနမွ သိရသည္။
၂ဝ၁၅-၂ဝ၁၆ ဘ႑ာႏွစ္က ရန္ကုန္ ဘူတာႀကီးမွ ကမာရြတ္ ဘူတာအထိ ေလးေခ်ာင္းဆက္ သံလမ္း လဲလွယ္ျခင္း၊ ေက်ာက္ထည့္ျခင္း ႏွင့္ ပတၱင္ (Putting) ႐ိုက္ျခင္း လုပ္ငန္းမ်ားကို ေဆာင္ရြက္ခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ပတ္ ရထားလမ္းပိုင္း တြင္ မိုင္ေပါင္း ၂၉ မိုင္ခြဲ ရွိကာ လမ္းျပင္ဆင္မႈ ျပဳလုပ္ေနသည့္ ကမာရြတ္ဘူတာ မွ တညင္းကုန္း ဘူတာအထိ မုိင္ေပါင္း ၁၄ မိုင္ရွိေၾကာင္း သိရသည္။
ထို႔ျပင္ ၿမိဳ႕ပတ္ရထား လမ္းပိုင္း တစ္ခုလံုး အခ်က္ျပစနစ္ တပ္ဆင္ျခင္း လုပ္ငန္းႏွင့္ ရထားတြဲဆုိင္း ၁၁ ဆိုင္း ဝယ္ယူျခင္းကို ဂ်ပန္ႏုိင္ငံမွ ေခ်းေငြ အေမရိကန္ ေဒၚလာ ၂ဝ၇ သန္းျဖင့္ ေဆာင္ရြက္မည္ ျဖစ္ၿပီး က်န္ရွိသည့္ လမ္းပိုင္း ျပင္ဆင္ျခင္း လုပ္ငန္းမ်ားကို ႏုိင္ငံေတာ္ ဘတ္ဂ်က္ျဖင့္ ေဆာင္ရြက္သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ျမန္မာ့မီးရထား ၿမိဳ႕ျပဌာနမွ တာဝန္ရွိသူ တစ္ဦးက ေျပာသည္။
လက္ရွိ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ပတ္ ရထားလမ္းပိုင္း တစ္ခုလံုး၌ တပ္ဆင္ ထားသည့္ အခ်က္ျပ စနစ္မ်ားမွာ အဂၤလန္၊ ဂ်ာမနီႏွင့္ ေတာင္ကိုရီးယား ႏုိင္ငံတို႔မွ ၁၉၉၄ ခုႏွစ္ ကတည္းက ဝယ္ယူတပ္ဆင္ ခဲ့သည့္ အခ်က္ျပ စနစ္မ်ား ျဖစ္ကာ ယင္းစနစ္ အားလံုးကို ဂ်ပန္ႏုိင္ငံမွ ေခတ္မီရထား ထိန္းခ်ဳပ္ စနစ္ျဖင့္ ေျပာင္းလဲ တပ္ဆင္ သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
အဆိုပါ ရထားထိန္းခ်ဳပ္ သည့္ အခ်က္ျပ စနစ္ကို တပ္ဆင္ျခင္းျဖင့္ လက္ရွိ ကားလမ္း ကူးဂိတ္မ်ားတြင္ လူအင္အားျဖင့္ ေဆာင္ရြက္ ရသည့္ လုပ္ငန္း ေဆာင္တာ မ်ားကို အလိုအေလ်ာက္ အဖြင့္အပိတ္ စနစ္ျဖင့္ ျပဳလုပ္ႏုိင္မည္ ျဖစ္သည့္အျပင္ ရထား ေျပးဆြဲခ်ိန္ ျမန္ဆန္ျခင္းႏွင့္ အခ်ိန္မွန္ ေျပးဆြဲျခင္းမ်ား လုပ္ေဆာင္ လာႏုိင္မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။(၄၄၇)
ျမ၀တီေန႔စဥ္ ၊ စာ(၆)
No comments:
Post a Comment