www.themyawadydaily.blogspot.com . . . www.facebook.com/themyawadydaily . . . https://twitter.com/Themyawadydaily

Monday, October 12, 2015

ရန္ကုန္တုိင္းေဒသႀကီး ႏွင့္ ဧရာ၀တီတုိင္း ေဒသႀကီးတုိ႔ကုိ ဆက္သြယ္ ေပါင္းကူးေပးမည့္ ကုကၠိဳ၀တံတား တည္ေဆာက္ေန


ပန္းလႈိင္ျမစ္ကုိ ျဖတ္သန္းတည္ေဆာက္ထားေသာ ကုကၠိဳ၀တံတား ကုိ ေတြ႕ရစဥ္

ရန္ကုန္ ၊ ၁၂-၁၀-၂၀၁၅

ရန္ကုန္ ေျမာက္ပိုင္းခ႐ိုင္ ႏွင့္ ဧရာဝတီတိုင္း ေဒသႀကီးသို႔ ဆက္သြယ္ႏုိင္မည့္ ထန္းတပင္ ၿမိဳ႕နယ္ရွိ ပန္းလိႈင္ျမစ္ကို ျဖတ္သန္း တည္ေဆာက္ ေနေသာ ကုကၠိဳဝ တံတားသည္ ယခုအခါ ၆ဝ ရာခိုင္ႏႈန္း ၿပီးစီးေနၿပီ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

တစ္ခ်ိန္က ထန္းတပင္ၿမိဳ႕မွ ေဘာလည္ကြၽန္းသို႔ သြားလာလိုလွ်င္ ေဘာလည္ျမစ္၊ ကုကၠိဳဝျမစ္ တို႔မွ ေလွ၊ စက္ေလွမ်ားျဖင့္ သြားလာရသည္။ ကုန္းလမ္း ဆိုလွ်င္လည္း ထန္းတပင္ၿမိဳ႕မွ ေရႊျပည္သာၿမိဳ႕၊ ေမွာ္ဘီၿမိဳ႕ တို႔ကို ျဖတ္သန္း၍ ၿမိဳ႕ေခ်ာင္း တံတားမွ လွည့္ပတ္ကာ ေဘာလည္ကြၽန္း ကို သြားလာရသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ခရီးသြားလာ ေရးတြင္ အခက္အခဲ မ်ားျဖင့္ ဧရာဝတီတိုင္း ေဒသႀကီး အတြင္းမွ ခရီးသြား ျပည္သူမ်ား အခ်ိန္ကုန္ခဲ့ ရသည္။

ယင္း အခက္အခဲ မ်ားကို ေက်ာ္လႊားႏိုင္ရန္ အတြက္ ႏိုင္ငံေတာ္မွ ဧၿပီ ၁ ရက္တြင္ ကုကၠိဳဝ တံတား တည္ေဆာက္ေရး စီမံကိန္းကို စတင္ အေကာင္အထည္ ေဖာ္ခဲ့သည္။ ကုကၠိဳဝ တံတားသည္ ရန္ကုန္တိုင္း ေဒသႀကီး အတြင္းရွိ လွည္းဆိပ္- လမုတန္း- ထန္းတပင္ လမ္းေပၚတြင္ တည္ရွိ ေသာေၾကာင့္ ဧရာဝတီတိုင္း ေဒသႀကီး အတြင္းမွ လာေသာ ခရီးသြား ျပည္သူမ်ား အေနျဖင့္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕၏ ယာဥ္ေၾကာ ထူထပ္မႈကို ေရွာင္ကြင္း ႏိုင္ေသာ ပုသိမ္- ရန္ကုန္လမ္း မွသည္ ရန္ကုန္- ထန္းတပင္ လမ္းအတိုင္း ကုကၠိဳဝ တံတားကိုျဖတ္၍ ရန္ကုန္-ျပည္လမ္းမ ႀကီးမွတစ္ဆင့္ ေမွာ္ဘီၿမိဳ႕သို႔ သြားလာ ႏိုင္သည့္အျပင္ ထိုတံတား မွပင္ လွည္းဆိပ္- လမုတန္း- ထန္းတပင္ လမ္းအတိုင္း ဥတို- ေတာလတီ အေဖ်ာက္လမ္း မွတစ္ဆင့္ တိုက္ႀကီးၿမိဳ႕သို႔ လြယ္ကူစြာ သြားလာႏိုင္မည္ ျဖစ္သည္။

တံတားႀကီး တည္ေဆာက္မႈ ၿပီးစီးပါက ရန္ကုန္တိုင္း ေဒသႀကီးႏွင့္ ဧရာဝတီတိုင္း ေဒသၾကီးမွ ကုန္စည္မ်ား စီးဆင္းမႈ ျမန္ဆန္ေစသည့္ အျပင္ ေဘာလည္ကြၽန္းမွ ထြက္ရွိေသာ ေရထြက္ပစၥည္း၊ သီးႏွံမ်ဳိးစုံႏွင့္ ဆန္စပါး ပို႔ေဆာင္မႈလည္း ျမန္ဆန္ေစမည္ ျဖစ္သည္။

ကုကၠိဳဝ တံတားသည္ ပင္မတံတား အရွည္ ၂၂၇၈ ေပ၊ ၈ လက္မ (၆၉၄ ဒသမ ၅မီတာ) ျဖစ္ၿပီး ယာဥ္သြားလမ္း အက်ယ္မွာ ၂၈ ေပ (ႏွစ္လမ္းသြား) ၊ လူသြားလမ္း အက်ယ္ တစ္ဖက္လွ်င္ ၃ ေပ (ႏွစ္ဖက္) ျဖစ္၍ ခြင့္ျပဳေသာ အေလးခ်ိန္မွာ ၇၅ တန္(ယာဥ္တစ္စီးခ်င္း) ျဖစ္သည္။

တံတား အမ်ဳိးအစားမွာ ၄ ေပႏွင့္ ၅ ေပ ဘိုးပိုင္အုတ္ျမစ္ Foundation ျဖစ္ၿပီး အေပၚတြင္ သံမဏိရက္မ သံမဏိသံေပါင္ ႏွင့္ သံကူ ကြန္ကရစ္ ၾကမ္းခင္း တို႔ျဖင့္ တည္ေဆာက္ ထားေနျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

ေညာင္ဦးဖီး

ျမ၀တီေန႔စဥ္ ၊ စာ(၁)

#Themyawadydaily

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

တင္ၿပီးသမွ် သတင္းမ်ား

 

Follow on Twitter

Networkblog

FB Like page

Powered By Blogger