www.themyawadydaily.blogspot.com . . . www.facebook.com/themyawadydaily . . . https://twitter.com/Themyawadydaily

Friday, October 30, 2015

ဘက္စံုလႊမ္းၿခံဳေသာ ပညာေရးက႑ ေလ့လာသံုးသပ္ေရး လုပ္ငန္းကုိ ျပည္တြင္းျပည္ပ ပညာရွင္မ်ားအဖဲြ႕က အဆင့္သံုးဆင့္ျဖင့္ ေဆာင္ရြက္



ရန္ကုန္ ၊ ၃၀-၁၀-၂၀၁၅

ဘက္စံုလႊမ္းၿခံဳေသာ ပညာေရးက႑ ေလ့လာ သံုးသပ္ေရး လုပ္ငန္း (Comprehensive Education Sector Review- CESR) ကုိ ျပည္တြင္း၊ ျပည္ပ ပညာရွင္မ်ား၊ ဖြံ႕ၿဖိဳးမႈ မိတ္ဖက္မ်ား ပါဝင္သည့္ အဖြဲ႕မ်ားက အဆင့္ သံုးဆင့္ျဖင့္ ေဆာင္ရြက္ ခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။

ပထမအဆင့္ အေနျဖင့္ အခ်ိန္တုိ အတြင္း အကဲျဖတ္ျခင္း၊ ဒုတိယ အဆင့္တြင္ အေသးစိတ္ ေလ့လာ ဆန္းစစ္ျခင္းႏွင့္ တတိယ အဆင့္တြင္ ပညာေရးက႑ စီမံကိန္း ေရးဆြဲျခင္း တုိ႔ကို ေဆာင္ရြက္ခဲ့ၿပီး CESR ၏ ပညာေရးက႑ ငါးႏွစ္ စီမံကိန္း (၂ဝ၁၆-၂ဝ၂ဝ) ကိုလည္း ျပဳစုထားၿပီး ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

လာမည့္ ၂ဝ၁၆-၂ဝ၁၇ ပညာ သင္ႏွစ္တြင္ သူငယ္တန္း၏ သင္႐ိုးအသစ္ ေျပာင္းလဲ သင္ၾကားမည့္ အစီအစဥ္ကုိ စတင္ အေကာင္ အထည္ေဖာ္ ေဆာင္ရြက္သြားမည္ ျဖစ္ရာ အဆိုပါ သင္႐ိုးအသစ္ ေျပာင္းလဲ သင္ၾကားျခင္းကို ျပ႒ာန္းၿပီးသည့္ အမ်ဳိးသား ပညာေရး ဥပေဒႏွင့္အညီ ျပဳလုပ္ျခင္း ျဖစ္သည္။

၂ဝ၁၅-၂ဝ၁၆ ဘ႑ာႏွစ္တြင္ အခမဲ့ ပညာေရး အတြက္ စုစုေပါင္း ေငြက်ပ္ ၂၉ ဘီလီယံ သံုးစြဲခ့ဲၿပီး မူလတန္းအဆင့္ ေက်ာင္းသား ငါးသန္းအတြက္ တစ္ဦးလွ်င္ ေက်ာင္းသံုး ပံုႏွိပ္စာအုပ္၊ ဗလာစာအုပ္ ေျခာက္အုပ္ႏွင့္ ေက်ာင္း ဝတ္စံုတစ္စံုစီ ကို လည္းေကာင္း၊ အလယ္တန္း ေက်ာင္းသား ၂ ဒသမ ၈ သန္းေက်ာ္ အတြက္ ေက်ာင္းသံုး ပံုႏွိပ္စာအုပ္ မ်ားကုိ လည္းေကာင္း၊ အထက္တန္း ေက်ာင္းသား ရွစ္သိန္းေက်ာ္ အတြက္ ေက်ာင္းသံုးပံုႏွိပ္ စာအုပ္မ်ားကုိ လည္းေကာင္း အခမ့ဲ ျဖန္႔ေဝေပး ခ့ဲေၾကာင္း သိရသည္။

ေက်ာ္လြင္

#Yadanarpondaily

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

တင္ၿပီးသမွ် သတင္းမ်ား

 

Follow on Twitter

Networkblog

FB Like page

Powered By Blogger