ရန္ကုန္ ၊ ၂၉-၁၀-၂၀၁၅
ျမန္မာႏိုင္ငံ၌ ႏွစ္ေပါင္း တစ္ရာေက်ာ္ အတြင္း လွ်ပ္စစ္ရထားကို ပထမဆုံး အႀကိမ္ ျပန္လည္ ေျပးဆြဲရန္ ဂ်ပန္ႏိုင္ငံမွ လာေရာက္ သင္တန္း ေပးသြားမည္ ျဖစ္ၿပီး ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ ကမ္းနားလမ္း တစ္ေလွ်ာက္၌ ႏိုဝင္ဘာ ၃ ရက္တြင္ စတင္ ေျပးဆြဲမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ျမန္မာ့မီးရထား (ေအာက္ျမန္မာျပည္) အေထြေထြ မန္ေနဂ်ာ ဦးထြန္းေအာင္သင္း ၏ ေျပာၾကားခ်က္ အရ သိရသည္။
လွ်ပ္စစ္ရထား စီမံကိန္းအတြက္ သံလမ္းႏွင့္ ရထားဘီးမ်ား ကိုက္ညီမႈ ရွိေစရန္ ေအာက္တိုဘာ ၂၆ ရက္ နံနက္ပိုင္းက ကမ္းနားလမ္း တစ္ေလွ်ာက္ ဝါးတန္းလမ္းမွ ပန္းဆိုးတန္းလမ္း အထိ အရန္ လွ်ပ္စစ္ရထား စက္ေခါင္းတြဲကို လွ်ပ္စစ္ဓာတ္အား မပါဘဲ ရထားစက္ေခါင္း အကူအညီျဖင့္ ကနဦး စမ္းသပ္ ေမာင္းႏွင္ခဲ့ၿပီး ေအာက္တိုဘာ လကုန္တြင္ လွ်ပ္စစ္ ႏွင့္ စမ္းသပ္ ေမာင္းႏွင္မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
ရထား ပို႔ေဆာင္ေရး ဝန္ႀကီးဌာန အေနျဖင့္ ႏုိဝင္ဘာလတြင္ ဝါးတန္းလမ္းမွ ပန္းဆိုးတန္း လမ္းအထိ လွ်ပ္စစ္ရထား သံုးစင္းျဖင့္ အလွည့္က် ေျပးဆြဲေပးမည္ ျဖစ္ၿပီး ဒီဇင္ဘာလတြင္ ပန္းဆိုးတန္းမွ လင္းစေဒါင္း အထိကိုေျပးဆြဲေပးမည္ ျဖစ္သည္။
အဆိုပါ လွ်ပ္စစ္ရထား ေျပးဆြဲရန္ ဂ်ပန္ႏုိင္ငံမွ နည္းပညာမ်ား ပံ့ပိုးေပးၿပီး ႏုိင္ငံေတာ္ မွ ေငြေၾကး စိုက္ထုတ္မႈ မ်ားကို တာဝန္ယူ ေဆာင္ရြက္ သြားမည္ျဖစ္ကာ လွ်ပ္စစ္ရထား မိုင္ႏႈန္းကိုလည္း ႏုိင္ငံတကာ တြင္ ေျပးဆြဲေနသည့္ မုိင္ႏႈန္းအတိုင္း ၁၅ မိုင္ သို႔မဟုတ္ မိုင္ ၂ဝ ႏႈန္းျဖင့္ ေျပးဆြဲသြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ျမန္မာ့ မီးရထားမွ သိရသည္။
လွ်ပ္စစ္ရထား ေျပးဆြဲႏိုင္ရန္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ လွ်ပ္စစ္ဓာတ္အား ေပးေရး ေကာ္ပိုေရးရွင္းႏွင့္ ညိႇႏႈိင္းထားၿပီး ျဖစ္ေသာ္လည္း လွ်ပ္စစ္ရထား လက္မွတ္ခ ႏႈန္းထားမ်ားကို သတ္မွတ္ထားျခင္း မရွိေသးေၾကာင္း သိရသည္။
လွ်ပ္စစ္ရထား ေျပးဆြဲမႈေၾကာင့္ ခရီးသြား ျပည္သူမ်ားႏွင့္ ႏုိင္ငံျခား ခရီးသြား ဧည့္သည္မ်ား အေနျဖင့္ အခ်ိန္ကုန္ သက္သာေစမည့္ အျပင္ လက္ရိွ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕၌ ျဖစ္ေပၚေနသည့္ ယာဥ္ေၾကာ ပိတ္ဆို႔မႈကို ေလွ်ာ့ခ်ႏုိင္မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
ျမ၀တီေန႔စဥ္ ၊ စာ(၃)
#Themyawadydaily
No comments:
Post a Comment