ရန္ကုန္ ၊ ၆-၇-၂၀၁၅
ခရီးသြား ျပည္သူမ်ား အေနျဖင့္ ၿမိဳ႕တြင္း သြားလာေရး အတြက္ ခရီးသည္တင္ ယာဥ္မ်ားကို အသံုးျပဳစီးနင္း ရာတြင္ i-Pay ကတ္ကို အသံုးျပဳ၍ စီးနင္းႏိုင္သည့္ ခရီးသည္တင္ ယာဥ္အစီးေရမွာ ႏွစ္ရာဝန္းက်င္ အထိ ရွိေနေၾကာင္း ကစၥပနဒီ ကုမၸဏီမွ သိရသည္
ယခုအခါ အၿမဲစိမ္း ယာဥ္လိုင္း၊ SRI ပါ ယာဥ္လိုင္းႏွင့္ တျခားေသာ ယာဥ္လိုင္းရွိ ခရီးသည္တင္ ယာဥ္မ်ားတြင္ i-Pay ကတ္စနစ္ကို တပ္ဆင္ အသံုးျပဳေနျခင္း ျဖစ္ၿပီး ယခင္ထက္ i-Pay ကတ္မ်ားကို အသံုးျပဳ၍ ခရီးသည္ တင္ယာဥ္ စီးနင္းသည့္ ခရီးသြား ျပည္သူမ်ားလည္း ပုိမိုမ်ားျပား လာၿပီ ျဖစ္သည္။
i-Pay စက္မ်ားကို စတင္တပ္ဆင္ အသံုးျပဳ ခ်ိန္တြင္ ခရီးသည္ တင္ယာဥ္ အစီးေရ သံုးရာေက်ာ္ႏွင့္ ဒဂံုတကၠသိုလ္ အတြင္းရွိ စားေသာက္ဆိုင္ တခ်ဳိ႕တြင္ တပ္ဆင္ခဲ့ျခင္း ျဖစ္ၿပီး ေနာက္ပိုင္းတြင္ အသံုးျပဳသူမ်ား နည္းပါးလာျခင္း ႏွင့္ ယာဥ္လုပ္သား အမ်ားစု၏ ပူးေပါင္း ပါဝင္မႈ နည္းပါး ခဲ့ျခင္းေၾကာင့္ ယင္းစနစ္မွာ တျဖည္းျဖည္း ေပ်ာက္ကြယ္ သြားျခင္း ျဖစ္သည္။
'' i-Pay ကတ္စနစ္ကို စၿပီး တပ္ဆင္ အသံုးျပဳတုန္း ခရီးသည္ တင္ယာဥ္ အစီးေရ သံုးရာေက်ာ္ အထိ အသံုးျပဳ ခဲ့ၾကတယ္။ အဲဒီစက္ ေတြကို တပ္ဆင္ထားတဲ့ ခရီးသည္ တင္ယာဥ္ ေတြကေန အခုထိ မျဖဳတ္ဘူး။ ယာဥ္တခ်ဳိ႕က စက္ပ်က္တယ္လို႔ အေၾကာင္းျပၿပီး မသံုးတာဘဲ ရွိတယ္။ အဲဒီကား သံုးရာေက်ာ္ က ဘာလို႔ ေလ်ာ့သြားလဲ ဆုိေတာ့ ယာဥ္လုပ္သား ေတြေၾကာင့္ အမ်ားႀကီး ပါတယ္။ တခ်ဳိ႕ယာဥ္ လုပ္သားေတြက စက္ကို မိုးေရထဲ ပစ္ထားတာ မ်ဳိးရွိတယ္။ ဒါ့အျပင္ ကုမၸဏီက ပူးေပါင္း ပါဝင္မႈကလည္း အားနည္းတယ္။ အခုမွ ျပန္ၿပီး သံုးလာတာပါ'' ဟု မ-ထ-သ (ဗဟို)မွ ဥကၠ႒ ဦးလွေအာင္ က ေျပာသည္။
လက္ရိွတြင္ ခရီးသည္ တင္ယာဥ္မ်ား၌ ယာဥ္စီးခ ေကာက္ခံရာတြင္ ကတ္စနစ္၊ လက္မွတ္စနစ္ မ်ားကို အသံုးျပဳရန္ အခက္အခဲမ်ား ရွိေနေသာ္လည္း အမ်ားပိုင္ စနစ္သို႔ ေျပာင္းလဲ လိုက္ၿပီး ေနာက္ပိုင္းတြင္ အသံုးျပဳသူ မ်ားလာမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
ထက္ေန
#Themyawadydaily
No comments:
Post a Comment