ရန္ကုန္ ၊ ၂၇-၄-၂၀၁၅
ရန္ကုန္-မႏၲေလး အျမန္လမ္းတြင္ အေရးေပၚ အကူအညီ လိုအပ္ပါက ေခၚဆိုႏိုင္ရန္ ထားရွိသည့္ Call centre ဖုန္းအမွတ္ ၁၈၈ဝ သုိ႔ ေခၚဆိုရာတြင္ အခက္အခဲမ်ား ရွိေနေသာေၾကာင့္ နည္းပညာပိုင္း ဆိုင္ရာ ျမႇင့္တင္မႈမ်ား ေဆာင္ရြက္ သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း အျမန္လမ္း ထိန္းသိမ္း ျပဳျပင္ေရး အဖြဲ႕မွ သိရသည္။
'' Call Centre အစီအစဥ္ကို စလုပ္လိုက္တဲ႔ အခ်ိန္ကစၿပီး အရင္ကထက္ ပိုၿပီး အေရးေပၚ အေျခအေန ေတြကို ကူညီေပး တာေတြ လုပ္ႏုိင္ခဲ႔တယ္။ ဒါေပမဲ့ Call Centre ဖုန္းနံပါတ္ကို ေခၚဆိုတဲ႔ အခါမွာ မ်ားေသာအားျဖင့္ MPT ဖုန္းနဲ႔ပဲ ေခၚလို႔ရတဲ႔ အတြက္ အနည္းငယ္ အခက္အခဲ ရွိေနတာကို ေတြ႕ရတယ္။ ဒါေၾကာင့္ တျခား အူရီဒူးတို႔၊ တယ္လီေနာ တို႔နဲ႔လည္း ေခၚလို႔ရ ႏိုင္ေအာင္ လုိအပ္တဲ့ ညိႇႏႈိင္း ေဆာင္ရြက္မႈေတြ ျပဳလုပ္ ေနပါတယ္'' ဟု အျမန္လမ္း ထိန္းသိမ္း ျပဳျပင္ေရး အဖြဲ႔မွ တာဝန္ရွိသူ တစ္ဦးက ေျပာသည္။
ညိႇႏိႈင္း ေဆာင္ရြက္မႈမ်ား ျပဳလုပ္ေနစဥ္ ကာလအတြင္း အခက္အခဲရွိပါက Call Centre ဖုန္းအမွတ္ ဝ၁ -၂၃၉၉၈၈ဝ သို႔ ဆက္သြယ္ ေခၚဆို ႏိုင္ေၾကာင္း သိရသည္။
ရန္ကုန္-မႏၲေလး အျမန္လမ္း အေရးေပၚ အေျခအေနကို ကူညီ ေဆာင္ရြက္ ေပးႏိုင္ေရး အတြက္ Call Centre ဝန္ေဆာင္မႈကို Blue Ocean Operation Management Co., Ltd. ႏွင့္ အျမန္လမ္း ထိန္းသိမ္း ျပဳျပင္ေရး အဖြဲ႔တုိ႔ ပူးေပါင္း၍ ၂ဝ၁၄ ခုႏွစ္ ဇူလိုင္ ၂၈ ရက္မွ စတင္ကာ အေကာင္ အထည္ေဖာ္ ေဆာင္ရြက္ခဲ့ျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ Call Centre ဝန္ေဆာင္မႈ စတင္လုပ္ေဆာင ္ခဲ့သည့္ အခ်ိန္မွစ၍ မတ္ ၃၁ ရက္အထိ ေခၚဆိုမႈေပါင္း ၁၉၃၉၆ ႀကိမ္ေခၚ ဆိုမႈရွိခဲ့ၿပီး လိုအပ္သည့္ ကူညီ ေဆာင္ရြက္မႈ မ်ားကို အခ်ိန္ႏွင့္ တစ္ေျပးညီ ကူညီ ေဆာင္ရြက္ေပး ႏိုင္ခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။
အခက္အခဲမ်ားႏွင့္ အဆင္မေျပမႈ မ်ားရွိလွ်င္ အျမန္လမ္း ထိန္းသိမ္းေရး အဖြဲ႕ ၫႊန္ၾကားေရးမွဴး ၿမိဳ႕ျပ ႐ံုးဖုန္း-ဝ၉- ၂၅ဝ၉ဝ ၂ဝဝ၄၊ ဝ၉ - ၂၅ဝ၉ဝ ၂ဝဝ၅ ႏွင့္ ဝ၉-၈၅၉ ၁၇၅၇ တို႔သို႔ ဆက္သြယ္ ႏိုင္ေၾကာင္း အျမန္လမ္း ထိန္းသိမ္း ျပဳျပင္ေရး အဖြဲ႕မွ သတင္း ထုတ္ျပန္ခ်က္ အရ သိရသည္။
ေနျခည္
#Themyawadydaily
No comments:
Post a Comment