www.themyawadydaily.blogspot.com . . . www.facebook.com/themyawadydaily . . . https://twitter.com/Themyawadydaily

Friday, January 2, 2015

ျပည္ပမွတင္သြင္းေသာ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္မ်ား အေပၚ အခြန္စည္းၾကပ္မႈ အရ ေငြက်ပ္ ဘီလီယံ ၁ဝဝဝ ေက်ာ္ ေကာက္ခံရရိွ


ရန္ကုန္ ၊ ၂-၁-၂ဝ၁၅

ျပည္ပမွ တင္သြင္း လာေသာ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ မ်ားအေပၚ အခြန္စည္းၾကပ္ ေကာက္ခံရာ တြင္ ေငြက်ပ္ ၁ဝ၁၅ ဒသမ ၆၂၉ ဘီလီယံ ေက်ာ္ ရရိွခဲ့ေၾကာင္း အေကာက္ခြန္ ဦးစီးဌာန မွ တာဝန္ရိွသူ တစ္ဦး၏ ေျပာၾကားခ်က္ အရ သိရသည္။

အဆိုပါ ေကာက္ခံ ရရိွေငြသည္ ၂ဝ၁၁ ခုႏွစ္မွ ၂ဝ၁၄ ခုႏွစ္အထိ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ အစီးေရ ၃၈၂၂၆၄ စီးမွ အခြန္ ဘ႑ာေငြ အျဖစ္ အေကာက္ခြန္ CD ေငြက်ပ္သန္း ၅၁၄၃၈ဝ ဒသမ ၈ဝ၊ ကုန္သြယ္ လုပ္ငန္းခြန္ CT ေငြက်ပ္ ၅ဝ၁၂၄၉ သန္း ရရိွခဲ့သည္။ အေကာက္ခြန္ ႏွင့္ ကုန္သြယ္ လုပ္ငန္းခြန္မ်ား စည္းၾကပ္ ေကာက္ခံခဲ့ၿပီး ထုတ္ေပးခဲ့သည့္ ယာဥ္မ်ားအနက္ ယာဥ္အို ယာဥ္ေဟာင္း အစားထိုး လဲလွယ္ေရး စီမံခ်က္ အတြက္ ၉၉၂၆၅ စီး၊ ကား အေရာင္းျပခန္း အတြက္ ၈၃၂၂၅ စီး၊ သေဘၤာ ပါမစ္ျဖင့္ တင္သြင္းမႈမ်ား အတြက္ ၂၈၆ စီး၊ ကုမၸဏီ ပါမစ္ျဖင့္ တင္သြင္းမႈ အစီးေရ ၇၃ဝ ႏွင့္ ျပည္ပေန အလုပ္ လုပ္ကိုင္သူမ်ား ပါမစ္ျဖင့္ တင္သြင္းမႈ မ်ားအတြက္ ၄၃ စီးတို႔ ပါရိွေၾကာင္း သိရသည္။

ထို႔အျပင္ ဟိုတယ္ႏွင့္ ခရီးသြား လာေရး ဝန္ႀကီးဌာန ပါမစ္ျဖင့္ တင္သြင္းလာမႈ အတြက္ ၁၉၉၇ စီး၊ စစ္သံ အမႈထမ္း ပါမစ္ျဖင့္ တင္သြင္းမႈမ်ား အတြက္ ၁ဝ၈ စီးႏွင့္ လြတ္လပ္စြာ ဝယ္ယူသူ ပါမစ္ျဖင့္ တင္သြင္းမႈ ၁၉၃၇၉၂ စီးတို႔ ပါရိွေၾကာင္း သိရသည္။

ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ တင္သြင္းမႈႏွင့္ ပတ္သက္၍ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕မွ အပ က်န္ျပည္နယ္ ႏွင့္ တိုင္းေဒသႀကီး မ်ား၌ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ လိုအပ္ခ်က္ မ်ားသျဖင့္ ယာဥ္ တင္သြင္းမႈ ခြင့္ျပဳ မူဝါဒကို ေျပာင္းလဲမည္ မဟုတ္ဘဲ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ ၏ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ တင္သြင္းမႈကို ကန္႔သတ္ရန္ စဥ္းစား ေနေၾကာင္း သိရသည္။

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ ၌ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ တင္သြင္းမႈ ကန္႔သတ္ရန္ စဥ္းစားမည္ ဆိုျခင္းမွာ ကုန္းလမ္း ပို႔ေဆာင္ေရး ၫႊန္ၾကားမႈ ဦးစီးဌာနမွ အခြန္တိုးျမႇင့္ ေကာက္ခံျခင္း ႏွင့္ COE ( Certificate of Entitlement) ) ျဖင့္ ထိန္းခ်ဳပ္ျခင္း စသည့္နည္းလမ္း မ်ားႏွင့္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ အေနအထား ႏွင့္ ဟန္ခ်က္ညီမည့္ ယာဥ္အစီးေရ ကိုသာ သတ္မွတ္ထား ရိွျခင္း စသည့္ နည္းလမ္းမ်ားျဖင့္ လုပ္ေဆာင္ သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

စုိးမုိး

#Themyawadydaily
#ျမ၀တီေန႔စဥ္

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

တင္ၿပီးသမွ် သတင္းမ်ား

 

Follow on Twitter

Networkblog

FB Like page

Powered By Blogger