ျမန္မာႏိုင္ငံ အစိုးရႏွင့္ အိႏၵိယႏုိင္ငံ အစိုးရတို႔ ပူးေပါင္း တည္ေထာင္သည့္
သတင္း အခ်က္အလက္ ႏွင့္ နည္းပညာ တကၠသိုလ္ အေဆာက္အအံု ပံုစံငယ္
ရန္ကုန္ ၊ ၁၂-၁၂-၂၀၁၄
ျမန္မာႏိုင္ငံ အစိုးရႏွင့္ အိႏၵိယႏုိင္ငံ အစိုးရတို႔ ပူးေပါင္း တည္ေထာင္ေသာ သီးသန္႔ တကၠသိုလ္တစ္ခု အျဖစ္ သတင္း အခ်က္အလက္ ႏွင့္ နည္းပညာ တကၠသိုလ္ကို မႏၲေလးၿမိဳ႕ ခ်မ္းျမသာစည္ ၿမိဳ႕နယ္ ၇၃လမ္း၊ သီရိမႏၲလာ ေဘာလံုးကြင္း ႏွင့္ မဂၤလာ မႏၲေလးအိမ္ရာ အနီးတြင္ တည္ေဆာက္လ်က္ ရွိရာ ျမန္မာႏိုင္ငံ ႏွင့္ အိႏၵိယႏိုင္ငံ ႏွစ္ႏိုင္ငံ အစိုးရ တို႔ ပူးေပါင္း တည္ေထာင္ေသာ အဆိုပါ တကၠသိုလ္မွ ျမန္မာႏုိင္ငံ အတြက္ IT ပညာရွင္မ်ား ေပၚထြန္း လာေစေရးကို ဦးစားေပး ရည္ရြယ္၍ တည္ေထာင္ျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
သတင္း အခ်က္အလက္ ႏွင့္ နည္းပညာ တကၠသိုလ္ တည္ေဆာက္မႈကို ေက်ာ္သာကုမၸဏီ၊ Asia Speed ၊ ဂရင္းစကြဲ၊ ထူး ေဆာက္လုပ္ေရး ကုမၸဏီတုိ႔က ပူးေပါင္း တည္ေဆာက္ျခင္း ျဖစ္ၿပီး တည္ေဆာက္ မႈကို ယခုႏွစ္ ဇြန္လက စတင္ခဲ့ကာ ၂ဝ၁၅ ခုႏွစ္ ဒီဇင္ဘာတြင္ အၿပီး တည္ေဆာက္မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း၊ အေဆာက္အအံုမ်ား တည္ေဆာက္ ျခင္းၿပီးစီးပါက ထိုတကၠသိုလ္ မွ IT ပညာရွင္မ်ား ေပၚထြန္းလာ ေစေရးကို ဦးစားေပး သင္ၾကားျခင္း မ်ားကို ျပဳလုပ္သြားမည္ ျဖစ္ၿပီး ႏုိင္ငံတကာ အသိအမွတ္ျပဳ တကၠသိုလ္ တစ္ခုလည္း ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ယခုကဲ့သို႔ ႏုိင္ငံတကာ အသိအမွတ္ျပဳ သတင္း အခ်က္အလက္ ႏွင့္ နည္းပညာ တကၠသိုလ္ ကို ျမန္မာႏုိင္ငံ ႏွင့္ အိႏၵိယႏိုင္ငံ ႏွစ္ႏိုင္ငံ အစိုးရတို႔ ပူးေပါင္း တည္ေထာင္ျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
သတင္း အခ်က္အလက္ ႏွင့္ နည္းပညာ တကၠသိုလ္ အေဆာက္အအံုမ်ား တည္ေဆာက္ေနမႈ မၿပီးစီး ေသးေသာ္လည္း ယခု ပညာသင္ႏွစ္မွ စတင္၍ IT နည္းပညာရပ္ ႏွင့္ ပတ္သက္သည့္ ဒီပလိုမာ သင္တန္း ကို စတင္ဖြင့္လွစ္ သင္ၾကားေနၿပီ ျဖစ္ကာ ထို ဒီပလိုမာ သင္တန္းကို မႏၲေလး ကြန္ပ်ဴတာ တကၠသိုလ္၌ ဖြင့္လွစ္ သင္ၾကားလ်က္ ရွိေၾကာင္း၊ တကၠသိုလ္ အေဆာက္အအံုမ်ား တည္ေဆာက္ျခင္း ၿပီးစီးပါက IT နည္းပညာ ႏွင့္ ပတ္သက္သည့္ ဒီပလိုမာ သင္တန္းမ်ား၊ Bachelor တန္းမ်ား၊ မာစတာ သင္တန္းမ်ားကို လည္း ဖြင့္လွစ္သင္ၾကား ေပးသြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ေနာက္ပိုင္း ကာလမ်ား၌ မီဒီယာအတြက္ အေျခခံ သင္တန္းမ်ား ႏွင့္ ဒီပလိုမာ သင္တန္းမ်ား ကိုလည္း ဖြင့္လွစ္သင္ၾကား ေပးသြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ယခု တကၠသိုလ္မွ ေနာက္ပိုင္းကာလ မ်ား၌ ႏုိင္ငံတကာ အသိအမွတ္ျပဳ ျမန္မာ IT ပညာရွင္မ်ား ႏုိင္ငံအတြက္ လိုအပ္လ်က္ ရွိေသာ ပညာရွင္မ်ားကို ေမြးထုတ္ ေပးသြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ (၁၇၃)
#Yadanarpondaily
#ရတနာပံုေန႔စဥ္
No comments:
Post a Comment