ျပည္ပမွ လာေရာက္ဖြင့္လွစ္သည့္ စားေသာက္ဆုိင္ တစ္ဆုိင္အား ေတြ႕ရစဥ္
ရန္ကုန္ ၊ ၁၈-၉-၂၀၁၄
ျမန္မာႏိုင္ငံ၌ စားေသာက္ဆိုင္ အမ်ားအျပား ရွိေနေသာ္လည္း ျပည္ပမွ လာေရာက္ ဖြင့္လွစ္ေသာ စားေသာက္ဆုိင္ မ်ား၏ ေစ်းကြက္ကို ယွဥ္ၿပိဳင္ႏိုင္ရန္ အခက္အခဲမ်ား ရွိေနေၾကာင္း သိရသည္။
ျပည္ပမွ ဝင္ေရာက္ လာေသာ စားေသာက္ဆိုင္ လုပ္ငန္းမ်ားမွာ သန္႔ရွင္း သပ္ရပ္သည့္ အျပင္အဆင္၊ ေကာင္းမြန္ေသာ ဝန္ေဆာင္မႈ မ်ားျဖင့္ ေပါင္းစပ္ ထားေသာေၾကာင့္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕၏ စားေသာက္ဆိုင္ မ်ားတြင္ ယခင္ႏွင့္မတူေသာ ယွဥ္ၿပိဳင္မႈမ်ား ေပၚေပါက္ လာျခင္း ျဖစ္သည္။
ျပည္တြင္းသို႔ လက္လီ အစားအေသာက္ လာေရာက္ ဖြင့္လွစ္ ေရာင္းခ်သည့္ ႏိုင္ငံမ်ားတြင္ ေတာင္ကိုရီးယား၊ ဂ်ပန္၊ တ႐ုတ္ ႏွင့္ ထိုင္းႏိုင္ငံ မ်ားမွာ ဝင္ေရာက္မႈ အမ်ားဆံုး ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ ၄င္းတို႔ အေနျဖင့္ ျမန္မာႏိုင္ငံ၌ စားေသာက္ဆိုင္မ်ား လာေရာက္ ဖြင့္လွစ္ရာတြင္ ျပည္တြင္း၌ မရွိေသးေသာ အစားအေသာက္ အမယ္မ်ားကို ၄င္းတို႔ ႏိုင္ငံ၏ နာမည္ႀကီး အစားအေသာက္ မ်ားျဖင့္ ထိုးေဖာက္ ဝင္ေရာက္ ၾကျခင္း ျဖစ္သည္။
၂ဝ၁၃ ခုႏွစ္အတြင္း ျမန္မာႏိုင္ငံသို႔ စတင္ ဝင္ေရာက္ လာေသာ Lotteria စားေသာက္ဆိုင္ သည္ ျပည္တြင္း၌ လာမည့္ ငါးႏွစ္အတြင္း ဆိုင္ခြဲေပါင္း ၂၅ ေနရာ ဖြင့္လွစ္ သြားရန္ လ်ာထားၿပီး လက္ရွိတြင္ ရန္ကုန္ ႏွင့္ မႏၲေလးအပါအဝင္ ဆိုင္ခြဲ ေျခာက္ခု ဖြင့္လွစ္ထားၿပီး ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
''ဒီမွာ ဆိုင္ဖြင့္ဖို႔ ေရြးခ်ယ္ရာ မွာေတာ့ Location ကို ဂ႐ုတစိုက္ ၾကည့္ပါတယ္။ အဓိက အားျဖင့္ေတာ့ Shopping Mall ေတြမွာပါ။ အဲဒီမွာ လူအမ်ားဆံုး ဝင္ထြက္ႏိုင္တဲ့ ေနရာေတြ၊ ဒါ့အျပင္ ႏိုင္ငံျခားသားေတြ ဝင္ထြက္ သြားလာ ႏိုင္တဲ့ ေနရာေတြ၊ အေရာင္းစင္တာ ေတြလို ေနရာမ်ဳိး ေတြမွာ မ်ားေသာ အားျဖင့္ ေရြးခ်ယ္ၿပီးေတာ့ ဖြင့္ပါတယ္။ ေနာက္ၿပီး Customer ေတြ အေနနဲ႔လည္း သြားရ၊ လာရလြယ္ ကူတဲ့ ေနရာေတြမွာ ပထမ ဦးစားေပး ေရြးခ်ယ္ ၾက ပါတယ္'' Lotteria စားေသာက္ဆိုင္ မွ တာဝန္ရွိသူ တစ္ဦးက ေျပာသည္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ အပါအဝင္ ျမန္မာႏိုင္ငံ အတြင္း အျခားၿမိဳ႕ႀကီး မ်ားအထိ တိုးခ်ဲ႕ လုပ္ကိုင္ရန္ ဝင္ေရာက္ လာၾကေသာ ျပည္ပ စားေသာက္ဆိုင္ မ်ားသည္ ၄င္းတို႔၏ ဆိုင္အသြင္အျပင္ ႏွင့္ ဝန္ေဆာင္မႈ မ်ားကို ထူးထူး ျခားျခား ျပင္ဆင္ လုပ္ကိုင္ ၾကသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ျပည္တြင္း လုပ္ငန္းရွင္မ်ား အေနျဖင့္လည္း ယွဥ္ၿပိဳင္ လုပ္ကိုင္ႏိုင္ေရး အတြက္ အေျပာင္းအလဲမ်ား ျပဳလုပ္ရန္ လိုအပ္ လာေၾကာင္း ျမန္မာႏိုင္ငံ စားေသာက္ဆိုင္ လုပ္ငန္းရွင္မ်ား အသင္း အေထြေထြ အတြင္းေရးမွဴး ဦးေက်ာ္ျမတ္မိုး က ေျပာသည္။
ျမန္မာႏိုင္ငံ စားေသာက္ဆိုင္ လုပ္ငန္းရွင္မ်ား အသင္းမွ ရရွိထားေသာ အခ်က္အလက္ မ်ားအရ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕၌ ပထမတန္းစား အဆင့္ျမင့္ စားေသာက္ဆိုင္ေပါင္း ၈ဝ ခန္႔သာ ရွိေနၿပီး ဒုတိယတန္းစား အေနျဖင့္ ၁၂ဝ ခန္႔
ရွိေၾကာင္း သိရသည္။
လက္ရွိတြင္ ျပည္တြင္း စားေသာက္ဆိုင္ လုပ္ငန္းမ်ား အတြက္ အဆင့္ ျမႇင့္တင္ေရး ႏွင့္ လုပ္ငန္းတိုးခ်ဲ႕လုပ္ကိုင္ႏိုင္ရန္ အတိုးႏႈန္း သက္သာသည့္ ဘဏ္ေခ်းေငြမ်ား မရႏိုင္ေသး ေသာေၾကာင့္ ျပည္ပ လုပ္ငန္းမ်ားကို ယွဥ္ၿပိဳင္ ႏိုင္ေရးအတြက္ အခက္အခဲ ရွိေနေၾကာင္း စားေသာက္ဆိုင္ လုပ္ငန္းရွင္မ်ား ထံမွ သိရသည္။
ျမတ္ေလးငံု
#Themyawadydaily
No comments:
Post a Comment