www.themyawadydaily.blogspot.com . . . www.facebook.com/themyawadydaily . . . https://twitter.com/Themyawadydaily

Saturday, July 6, 2013

ရန္ကုန္ - မႏၲေလး မီးရထားလမ္းပုိင္း အဆင့္ျမႇင့္တင္ႏုိင္ရန္ စတင္


ရန္ကုန္ ၊ ၆-၇-၂၀၁၃

ဂ်ပန္ႏုိင္ငံ ၏ အကူအညီျဖင့္ ရန္ကုန္ - မႏၲေလး မီးရထား လမ္းပုိင္း ကုိ ျမန္ႏႈန္းျမင့္ သြားလာ ႏုိင္ရန္ အတြက္ အဆင့္ျမႇင့္တင္မႈ မ်ားကုိ စတင္ ျပဳလုပ္ ေနၿပီ ျဖစ္ေၾကာင္း ျမန္မာ့မီးရထား တုိင္း(၇) မွ ဦးေက်ာ္ေက်ာ္မ်ိဳး က ေျပာၾကား ခဲ့သည္။

အဆုိပါ လမ္းပုိင္းကုိ အဆင့္ျမႇင့္တင္မႈ မ်ားျပဳလုပ္ ရန္အတြက္ ဂ်ပန္ အျပည္ျပည္ ဆုိင္ရာ ပူးေပါင္း ေဆာင္ရြက္ေရး ေအဂ်င္စီ JICA ႏွင့္ ျမန္မာ့ မီးရထား မွ တာ၀န္ရွိ သူမ်ားသည္ ဇြန္လ ၂၈ ရက္က ေနျပည္ေတာ္ ရွိ ျမန္မာ့ မီးရထား ႐ံုးခ်ဳပ္၌ ေတြ႕ဆံုၿပီး ဇူလုိင္လ ၁ ရက္က ရန္ကုန္ၿမိဳ႕သုိ႔ လာေရာက္ၿပီး တာ၀န္ရွိ သူမ်ားႏွင့္ ေတြ႕ဆံု၍ ကနဦး စတင္ လုပ္ေဆာင္ရမည့္ လမ္းပုိင္းမ်ား ကုိ ေလ့လာမႈမ်ား ျပဳလုပ္ ခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။

ဂ်ပန္ အျပည္ျပည္ ဆုိင္ရာ ပူးေပါင္း ေဆာင္ရြက္ေရး ေအဂ်င္စီ အေနျဖင့္ ျမန္မာ့ မီးရထား သယ္ယူ ပုိ႔ေဆာင္ေရး က႑ကုိ အဆင့္ျမႇင့္တင္ ႏုိင္ရန္ ရန္ကုန္ - မႏၲေလး လမ္းပုိင္းရွိ ရန္ကုန္ - ပဲခူး လမ္းပုိင္းကုိ စံျပ အေနျဖင့္ စတင္ကာ သင္တန္း ပုိ႔ခ်ေပး သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

" အခု ရန္ကုန္ - မႏၲေလး လမ္းပုိင္းကုိ အဆင့္ျမႇင့္တင္ ဖုိ႔အတြက္ စၿပီး လုပ္ကိုင္ ေနၿပီလုိ႔ ေျပာလို႔ရတယ္ ၊ အခု ကနဦး အေနနဲ႔ ရန္ကုန္ - ပဲခူး လမ္းပုိင္းထဲက ကီလုိမီတာ ၂၀ ကုိ စၿပီးေတာ့ လုပ္ကိုင္ သြားမွာပါ ၊ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ပထမဆံုး ထင္တာက ဂ်ပန္က လမ္းျပင္ ေပးမယ္လုိ႔ ထင္ထားတာ ၊ ဒါေပမယ့္ သူတုိ႔က ဒီထက္ ေကာင္းတဲ့ ျပင္ဆင္မႈ ကုိ ကၽြန္ေတာ္တို႔ကုိ ေပးမယ္လို႔ ေျပာတယ္ ၊ ဘာလဲ ဆုိရင္ သူတုိ႔ရဲ႕ နည္းပညာပုိင္း ကုိ ဒီကလူေတြ တတ္ေျမာက္ သြားေအာင္ တစ္ခါတည္း သင္ေပး သြားမွာ ျဖစ္တယ္ ၊ သူတို႔က နည္းပညာပုိင္း ေပးမွာ ၊ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔က လုိက္ၿပီးေတာ့ သင္ယူရမွာ .... " ဟု ဦးေက်ာ္ေက်ာ္မ်ိဳး က ေျပာၾကား ခဲ့သည္။

ကနဦး အေနျဖင့္ စံျပ ျပဳလုပ္မည့္ မီးရထား လမ္းပိုင္းမွာ ရန္ကုန္ - ပဲခူး လမ္းပုိင္းအရွည္ ျဖစ္သည့္ ၇၄ ဒသမ ၈ ကီလုိမီတာ ရွိတဲ့ အထဲက ကီလုိမီတာ ၂၀ ကုိ သင္ၾကား ေပးသြားမည္ ျဖစ္ၿပီး ထုိကဲ့သုိ႔ ဂ်ပန္ႏုိင္ငံ မွ နည္းပညာပုိင္း လာေရာက္ ကူညီရာတြင္ ဂ်ပန္ႏုိင္ငံ ၏ နည္းပညာ ကုမၸဏီႀကီး ၃ ခုမွ ပညာရွင္မ်ား လာေရာက္ကာ သင္ၾကား ပုိ႔ခ် သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

မုိင္ေပါင္း ၄၃၀ ရွည္လ်ားသည့္ ရန္ကုန္ - မႏၲေလး လမ္းပုိင္းကုိ အဆင့္ျမႇင့္တင္ ၿပီးပါက အဆုိပါ ခရီးစဥ္ကုိ သြားလာမည္ ဆုိသည့္အခါ အခု လက္ရွိ သြားလာေနသည့္ အခ်ိန္ထက္ ပုိမို လ်င္ျမန္စြာ ေရာက္ရွိ သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ၄င္းက ဆက္လက္ ေျပာၾကား ခဲ့သည္။


" ဒီလမ္းပုိင္းကုိ ေနာက္ပုိင္းမွာ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ပဲ လုပ္သြား ရမလား မသိဘူး ၊ သူတုိ႔က သင္ၾကားေပးမႈ အပိုင္းပဲ ဆုိေတာ့ ေသခ်ာေတာ့ မေျပာႏုိင္ ေသးဘူး ၊ ဒီလမ္းပိုင္း ၿပီးသြားရင္ အခု ရန္ကုန္ - မႏၲေလး ခရီးစဥ္ကုိ အခ်ိန္ ၁၆ နာရီ ေမာင္းရတာ ကေန ၁၂ နာရီ ေလာက္ပဲ ေမာင္းရ ေတာ့မွာပါ ၊ ရထားက တစ္နာရီကုိ ၄၅ မုိင္ႏႈန္း ေမာင္းလုိ႔ ရတယ္ ဆုိေပမယ့္ လက္ရွိေတာ့ မေမာင္းႏုိင္ ေသးပါဘူး  .... " ဟု ဦးေက်ာ္ေက်ာ္မ်ိဳးက ဆက္လက္ ေျပာၾကား ခဲ့ေၾကာင္း သိရွိရသည္။

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

တင္ၿပီးသမွ် သတင္းမ်ား

 

Follow on Twitter

Networkblog

FB Like page

Powered By Blogger