www.themyawadydaily.blogspot.com . . . www.facebook.com/themyawadydaily . . . https://twitter.com/Themyawadydaily

Friday, June 7, 2013

အနာဂတ္သယ္ယူပုိ႔ေဆာင္ေရးက႑တြင္ မီးရထားအား ပုိမုိမွီခုိ လာမည္ဟု JICA ခန္႔မွန္း


ရန္ကုန္ ၊ ၇-၆-၂၀၁၃

ရန္ကုန္တုိင္း ေဒသႀကီး အစုိးရ ႏွင့္ JICA တုိ႔ ပူးေပါင္း၍ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ မဟာဗ်ဴဟာ ဖံြ႕ၿဖိဳးမႈ စီမံကိန္း ကုိ အေကာင္ အထည္ေဖာ္ ေဆာင္ရြက္ရန္ ၂၀၁၂ ခုႏွစ္ ေမလတြင္ သေဘာတူ လက္မွတ္ ေရးထုိး ခဲ့ၾကသည္။ ၄င္း စီမံကိန္း ၏ Master Plan တြင္ ပါ၀င္ေသာ ေရေပးေ၀ေရး ႏွင့္ သယ္ယူ ပုိ႔ေဆာင္ေရး က႑ကို စတင္ ေဆာင္ရြက္ ခဲ့ၿပီး ဦးစားေပး ေဆာင္ရြက္ ရမည့္ စီမံကိန္း မ်ားကုိ ODA စီမံကိန္း အျဖစ္ စတင္ အေကာင္ အထည္ေဖာ္ ေဆာင္ရြက္လ်က္ ရွိေၾကာင္း သိရသည္။

ေရေပးေ၀ေရး စနစ္တြင္ စီမံကိန္း အသြင္ျဖင့္ ေရေပးေ၀ေရး ပစၥည္းမ်ား အဆင့္ျမႇင့္တင္ ဖံြ႕ၿဖိဳးရန္ လုပ္ေဆာင္ျခင္း ၊ အေျခခံ ျဖန္႔ျဖဴးေရ မ်ားအား ျဖန္႔ျဖဴးမည့္ ဇုန္အလုိက္ သင့္တင့္သည့္ စီမံခန္႔ခဲြမႈ စနစ္မ်ားျဖင့္ အေကာင္ အထည္ေဖာ္ ျခင္း ၊ ထိေရာက္ေသာ ေရေပးေ၀ေရး စနစ္ ျဖစ္ေစရန္ ယုိစိမ့္ေနေသာ ေရမ်ားအား ထိန္းသိမ္း ၾကီးၾကပ္ျခင္း ၊ ေရအရည္အေသြး ျမင့္မားေစျခင္း ႏွင့္ ေသာက္သံုးေရးမ်ား ျဖန္႔ျဖဴး ေပးျခင္း ၊ ေရအရင္းအျမစ္ အသစ္မ်ား ေဖာ္ထုတ္ျခင္း ၊ ေရျဖန္႔ျဖဴး ေပးမည့္ စက္႐ံု အလုပ္႐ံု မ်ားကုိ တုိးခ်ဲ႕ျခင္း ႏွင့္ ထိေရာက္ေသာ ေရစီးေရလာ စနစ္မ်ားကုိ အေကာင္ အထည္ေဖာ္ ရန္ အဆုိျပဳ ထားသည္။

သယ္ယူ ပုိ႔ေဆာင္ေရး က႑တြင္လည္း လမ္းကြန္ရက္မ်ား အဆင့္ျမႇင့္ တင္ျခင္းမ်ား ဖံြ႕ၿဖိဳး တုိးတက္ေအာင္ ေဆာင္ရြက္ျခင္း ၊ လံုၿခံဳ၍ သက္ေတာင့္ သက္သာ ရွိၿပီး သဘာ၀ ပတ္၀န္းက်င္ အား မထိခုိက္ ေစမည့္ သယ္ယူ ပုိ႔ေဆာင္ေရး စနစ္ ၊ သင့္တင့္ေသာ ယာဥ္ေၾကာမ်ား လုိအပ္လာလွ်င္ စီမံခန္႔ခဲြမႈ ျပဳလုပ္ႏုိင္မည့္ ဖံြ႕ၿဖိဳး တုိးတက္မႈ စနစ္ ၊ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ျပ၏ အမ်ား ျပည္သူဆုိင္ရာ သယ္ယူ ပုိ႔ေဆာင္ေရး စနစ္မ်ား ဖန္တီးျခင္း ၊ ထိန္းသိမ္း စီမံျခင္း ႏွင့္ အနာဂတ္ တြင္ ျဖစ္ေပၚလာမည့္ လူဦးေရ ၁၀ သန္းခန္႔ ႏွင့္အတူ မ်ားျပား လာမည့္ ယာဥ္ေၾကာ လုိအပ္ခ်က္ မ်ားအတြက္ ၿမိဳ႕့ပင္ ပတ္လမ္း ပါ၀င္ေသာ လမ္းကြန္ရက္ မ်ားကုိ ၿမိဳ႕ျပ သယ္ယူ ပုိ႔ေဆာင္ေရး ၏ ေက်ာ႐ုိးအျဖစ္ ထားရန္ အဆုိျပဳ ထားေၾကာင္း သိရသည္။


လက္ရွိ လူဦးေရ ၏ ၈၀ ရာခုိင္ႏႈန္း ခန္႔သည္ ဘတ္စ္ကား သယ္ယူ ပို႔ေဆာင္ေရး အေပၚတြင္ မွီခုိ ေနရေသာ္လည္း အနာဂတ္ လူဦးေရ ၏ ၃၀ ရာခုိင္ႏႈန္း သည္ မီးရထား သယ္ယူ ပို႔ေဆာင္ေရး အေပၚတြင္ မွီခုိ လာမည့္ သယ္ယူ ပုိ႔ေဆာင္ေရး မူ၀ါဒ ျဖစ္လာမည္ ျဖစ္သည္။ လက္ရွိ လမ္းဆံုမ်ား၌ တပ္ဆင္ ထားေသာ မီးပြိဳင့္ အခ်က္ျပ စနစ္သည္ အုိေဟာင္း ႏြမ္းပါး ေနၿပီး Area Traffic Control System ( ATCS ) ကဲ့သုိ႔ အဆင့္ျမင့္ အခ်က္ျပ စနစ္မ်ား တပ္ဆင္ရန္ အတြက္လည္း အဆုိျပဳ ထားသည္။ လက္ရွိတြင္ လူဦးေရ ၃ ရာခုိင္ႏႈန္းသည္ မီးရထား ေပၚတြင္ မွီခုိ ေနရေသာ္လည္း အနာဂတ္တြင္ ၃၀ ရာခုိင္ႏႈန္း သည္ မီးရထား အေပၚ မွီခုိ လာမည္ဟု ခန္႔မွန္း ထားသည္ႏွင့္ အညီ လက္ရွိ ၿမိဳ႕ပတ္ မီးရထား လမ္းေၾကာင္းမ်ား အား အဆင့္ျမႇင့္ တင္ျခင္း ႏွင့္ မီးရထား လမ္းေၾကာင္း မ်ားကုိ အသစ္ ထပ္မံ တည္ေဆာက္ ရန္လည္း အဆုိျပဳ ထားသည္။ ၃၅၀ ကီလုိမီတာ အရွည္ ရွိေသာ မီးရထား လမ္းေၾကာင္း ၈ ခု ( လမ္းေၾကာင္း အသစ္ ၅ ခု အပါအ၀င္ ) ကုိ လာမည့္ ၂၀၄၀ ျပည့္ႏွစ္ အေရာက္တြင္ တည္ေဆာက္ ၿပီးစီးရန္ အဆုိျပဳ ထားေၾကာင္း သတင္း ထုတ္ျပန္ေရး မွတ္တမ္းမ်ား အရ သိရွိရသည္။

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

တင္ၿပီးသမွ် သတင္းမ်ား

 

Follow on Twitter

Networkblog

FB Like page

Powered By Blogger