www.themyawadydaily.blogspot.com . . . www.facebook.com/themyawadydaily . . . https://twitter.com/Themyawadydaily

Tuesday, March 5, 2019

နည္းပညာျမင့္ လွ်ပ္စစ္ကားႏွစ္မ်ဳိး သာဓုကန္ စက္မႈဇုန္၌ စတင္ ထုတ္လုပ္ေန

နည္းပညာျမင့္ လွ်ပ္စစ္ကားႏွစ္မ်ဳိး သာဓုကန္ စက္မႈဇုန္၌ စတင္ ထုတ္လုပ္ေန
-
ရန္ကုန္ မတ္ ၄
-
ျမန္မာႏိုင္ငံ၏ ရာသီဥတု၊ သဘာဝပတ္ဝန္းက်င္ႏွင့္ ကုိက္ညီၿပီး စက္သံုးဆီေခြၽတာေရးအတြက္ ထုတ္လုပ္ထားေသာ တ႐ုတ္ႏိုင္ငံ၏ နည္းပညာျမင့္ လွ်ပ္စစ္ကားႏွစ္မ်ဳိးကိုယခုလတြင္ ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီးေရႊျပည္သာၿမိဳ႕နယ္ သာဓုကန္စက္မႈဇုန္ရွိ ကားစက္႐ံု၌စတင္ ထုတ္လုပ္ေနၿပီျဖစ္ေၾကာင္းKHAINGKHAING SANGDA MOTORCAR စက္႐ံုမွ မန္ေနးဂ်င္း ဒါ႐ိုက္တာ မစၥတာ YU JIAN CHEN ၏ေျပာၾကားခ်က္အရ သိရသည္။
-
လက္ရွိတြင္ NEW ENERGY CAR (HYBRID) လွ်ပ္စစ္(ဘက္ထရီ)ကား KSD-V1 အမ်ဳိးအစားကို အစီးေရ ၁ဝဝ ေက်ာ္ ထုတ္လုပ္ထားၿပီး ျဖစ္သည္။ အဆုိပါ ကားမ်ားအတြက္ ယခုလမကုန္မီ က.ည.နလိုင္စင္မ်ား ရရွိမည္ျဖစ္ၿပီး ထပ္မံ၍ တစ္ရက္လွ်င္ အစီးေရ ၄ဝ ခန္႔ထုတ္လုပ္ရန္ စီစဥ္ထားေၾကာင္း သိရသည္။
-
ျမန္မာႏုိင္ငံအစိုးရ အေနျဖင့္ ကားတာယာမ်ား အကူအညီေပးထားေၾကာင္း သိရသည္။ ''ဒီလွ်ပ္စစ္ကားေတြကို ျမန္မာႏိုင္ငံအတြက္ ပထမဆံုး ထုတ္လုပ္ေပးရတဲ့ ရည္ရြယ္ခ်က္ ကေတာ့ တ႐ုတ္-ျမန္မာႏွစ္ႏုိင္ငံခ်စ္ၾကည္ရင္းႏွီးမႈ ပိုမိုခိုင္မာေစဖို႔ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒီကားေတြ တင္သြင္းမႈအတြက္ တ႐ုတ္အစိုးရက အခြန္မယူပါဘူး။ ျမန္မာျပည္သူေတြကို ေစ်းႏႈန္း သက္သက္သာသာနဲ႔ ဝယ္ယူအသံုးျပဳႏိုင္ေအာင္ေဆာင္ရြက္ေပးမွာပါ။ အရစ္က် စနစ္နဲ႔လည္း ဝယ္ယူလုိ႔ရေအာင္ ေဆာင္ရြက္ေပးဖို႔ အစီအစဥ္ရွိပါတယ္။ ၿမိဳ႕တြင္း၊ ၿမိဳ႕ျပင္သာမက တစ္ႏိုင္ငံ လံုးကို ေမာင္းႏွင္ႏိုင္ေအာင္ ထုတ္လုပ္ထားပါတယ္။ ဘက္ထရီစြမ္းအင္ကို လွ်ပ္စစ္မီး ရရွိႏုိင္တဲ့ ေနရာေတြမွာ အလြယ္တကူ သြင္းႏိုင္ၿပီး ဟိုင္းေဝးလမ္းမွာ ဘက္ထရီအား ရာခိုင္ႏႈန္းနည္းေနရင္ ဆီထည့္ၿပီး ကားရဲ႕ဘက္ထရီကို အားျဖည့္ေပးႏိုင္တဲ့ စက္ပါတပ္ဆင္ေပးထားပါတယ္''ဟု မစၥတာ YU JIAN CHEN က ေျပာသည္။
-
NEW ENERGY CAR (HYBRID) လွ်ပ္စစ္(ဘက္ထရီ)ကား KSD-V1 ႏွင့္ KSD-V2  ႏွစ္မ်ဳိးကို တ႐ုတ္ႏိုင္ငံ YUE DI ႏွင့္ ျမန္မာႏိုင္ငံ KHAINGKHAING SANGDA MOTORCAR စက္႐ုံတို႔ ပူးေပါင္းကာပထမဆံုးဖက္စပ္ ထုတ္လုပ္ျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ KSD-V1 အမ်ဳိးအစားသည္ ငါးေယာက္ စီးနင္းႏုိင္ၿပီး တစ္နာရီလွ်င္ အျမန္ႏႈန္း ၅ဝ ကီလုိမီတာျဖင့္ ေမာင္းႏွင္ႏိုင္ကာ အားျပည့္ေနလွ်င္ ၁ဝဝကီလိုမီတာအကြာအေဝးကို တစ္ဆက္တည္း သြားႏိုင္သည္။ LITHIUM BATTERY အမ်ဳိးအစားကို အသံုးျပဳထားၿပီး စြမ္းေဆာင္ ႏိုင္မႈပမာဏ 100 AH  ရွိကာ အင္ဂ်င္ပါဝါ 200 CC  ရွိသည္။ KSD-V2  အမ်ဳိးအစားသည္ငါးေယာက္စီးနင္းႏုိင္ၿပီး အင္ဂ်င္ပါဝါ 800 CC ရွိသည္။
-
ျမန္ႏႈန္း ၉ဝ ကီလုိမီတာအထိ ေမာင္းႏွင္ႏိုင္ကာ ပံုမွန္တစ္နာရီလွ်င္ ၅၅ ကီလိုမီတာ ျမန္ႏႈန္းျမင့္ ေမာင္းႏွင္ႏိုင္ၿပီး ဘက္ထရီ အားျပည့္ခ်ိန္တြင္ ၈ဝဝ ကီလိုမီတာ ေမာင္းႏွင္ႏိုင္ေၾကာင္း သိရသည္။ LEAD ACID CELL ဘက္ထရီ အမ်ဳိးအစားကို အသံုးျပဳထားၿပီး စြမ္းေဆာင္ႏိုင္မႈ ပမာဏ 150 AH ရွိေၾကာင္း သိရသည္။ KSD-V1 အမ်ဳိးအစားကုိ ေငြက်ပ္ ၉၃ သိန္းျဖင့္ ဝယ္ယူႏုိင္ၿပီး ဘက္ထရီအာမခံတစ္ႏွစ္ခြဲေပးထားသည္။ KSD-V2 အမ်ဳိးအစားမွာ ေငြက်ပ္ ၁၃၉ သိန္းျဖင့္ဝယ္ယူႏုိင္ၿပီး ဘက္ထရီ အာမခံ ငါးႏွစ္ရရွိမည္ ျဖစ္သည္။ ကားအတြက္ အာမခံေပးသည့္ ကာလအတြင္းကား၏ စက္ပိုင္းဆိုင္ရာခြၽတ္ယြင္းမႈမ်ားကို အဆုိပါစက္႐ံုမွ ေဆာင္ရြက္ေပးမည္ျဖစ္ေၾကာင္းသိရသည္။
-
ေမာင္မ်ဳိး(ဧရာဝတီ)
-
#ျမ၀တီေန႔စဥ္သတင္းစာ

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

တင္ၿပီးသမွ် သတင္းမ်ား

 

Follow on Twitter

Networkblog

FB Like page

Powered By Blogger