ရန္ကုန္ ၁၃-၃-၂ဝ၁၈
ျပည္တြင္းကုန္စည္ သယ္ယူ ပို႔ေဆာင္ေရးတြင္ ကတၱားတစ္ခုႏွင့္တစ္ခု အခ်ိန္အတြယ္ မတူညီေသာ အေျခအေနမ်ား ေတြ႕ႀကံဳေနမႈ မ်ားအေပၚ မတ္ ၁၅ ရက္မွစ၍ ေဆာက္လုပ္ေရး ဝန္ႀကီးဌာနမွ ပူးေပါင္းစစ္ေဆး လုပ္ေဆာင္ကာ ေျဖရွင္းေဆာင္ရြက္ ေပးရန္စီစဥ္ထားေၾကာင္း ျမန္မာႏိုင္ငံ အေဝးေျပးကုန္စည္ ပို႔ေဆာင္ေရး ဝန္ေဆာင္မႈလုပ္ငန္း ရွင္မ်ားအသင္းဥကၠ႒ ဦးကိုကိုႏိုင္ထံမွ သိရသည္။
''ေဆာက္လုပ္ေရး ဝန္ႀကီးဌာနက ျပည္ေထာင္စု ဝန္ႀကီးအပါအဝင္ တာဝန္ရွိသူေတြနဲ႔ ကြၽန္ေတာ္တို႔ ေနျပည္ေတာ္မွာ သြားေရာက္ေတြ႕ဆံုခဲ့ပါတယ္။ အဓိကကေတာ့ ကတၱားတစ္ခုနဲ႔တစ္ခု အေလးခ်ိန္ကြာဟ ေနတဲ့အေျခအေန ကိစၥေတြ၊ ကုန္စည္ပို႔ေဆာင္မႈ အဆင္ေျပေခ်ာေမြ႕ေစေရး အတြက္ ဌာနဆိုင္ရာအေနနဲ႔ ကူညီပံ့ပိုးေပးမယ့္ အရာေတြ၊ လုပ္ငန္းရွင္ေတြရဲ႕ အခက္အခဲေတြကို ေဆြးေႏြးျဖစ္ခဲ့ၾကတယ္။ အဲဒီလိုေဆြးေႏြးတဲ့အခါ မတ္ ၁၅ ရက္ကစၿပီးေတာ့ ကတၱားေတြကို စစ္ေဆးမယ္လို႔ ေျပာၾကားခဲ့ပါတယ္'' ဟု ဦးကိုကိုႏိုင္က ေျပာသည္။
ထို႔ျပင္ ကုန္တင္ယာဥ္မ်ားကို ကတၱားျဖင့္ ခ်ိန္တြယ္သည့္အခါ Load Cells ေပၚက်ေရာက္သည့္ အက်ဳိးသက္ေရာက္မႈ ျဖစ္ေသာ ယာဥ္၏ ေရွ႕၊ လယ္၊ ေနာက္ ရပ္တည္မႈ ေနရာေပၚမူတည္၍ အေလးခ်ိန္ အနည္းငယ္ ကြာဟျခင္းမ်ဳိး ျဖစ္ႏိုင္သကဲ့သို႔ ကတၱားတစ္ခုႏွင့္ တစ္ခုၾကားလမ္းတြင္ ကုန္တင္ယာဥ္မ်ား ဆီ၊ ေရျဖည့္တင္းျခင္း၊ ေလ်ာ့နည္းျခင္း စသည့္အေျခအေနမ်ား ေပၚမူတည္၍လည္း ျဖစ္ႏိုင္ေၾကာင္း သိရသည္။
ထို႔ျပင္ ကတၱား ခ်ိန္တြယ္ရာတြင္ ေရွ႕ယာဥ္တစ္စီးက ကတၱားေပၚ၌ တစ္စိတ္တစ္ေဒသ ရွိေနခ်ိန္ ေနာက္ယာဥ္တစ္စီး တက္ေရာက္သည့္အခါ အေလးခ်ိန္ႏွစ္ခုထပ္၍ အခ်ိန္အတြယ္ကြာဟ ေစႏိုင္သကဲ့သို႔ ကတၱားမ်ားကိုပံုမွန္စစ္ေဆးျခင္း၊ သန္႔ရွင္းေရး လုပ္ေဆာင္ျခင္း မ်ားမရွိပါက ဘိလပ္ေျမမႈန္႔၊ ေက်ာက္မႈန္႔၊ သဲမႈန္႔မ်ား ကတၱားေအာက္တြင္ ေထာက္ေနပါ Load Cells မ်ား အလုပ္လုပ္ႏိုင္ျခင္းမရွိဘဲ အေလးခ်ိန္ကြာဟမႈမ်ား ရွိႏိုင္ျခင္း၊ ယာဥ္ေမာင္းႏွင့္ ယာဥ္ေနာက္လိုက္မ်ား၏ ကတၱားေပၚ အတက္အဆင္းျပဳလုပ္မႈ ေပၚမူတည္၍ လည္းကြာဟႏိုင္ေၾကာင္း၊ ကတၱားတစ္ခုတြင္ Load Cells ရွစ္ခု သို႔မဟုတ္ ေျခာက္ခုရွိသည့္အနက္ Load Cells တစ္ခုခု အခ်ိန္ၾကာျမင့္ သည္ႏွင့္အမွ် အားနည္းမႈျဖစ္ေပၚကာ အေလးခ်ိန္ကြာဟႏိုင္ျခင္း၊ Load Cells မ်ား၊ Junction Box မ်ား သက္တမ္းၾကာျမင့္ပါက Indicator သို႔ Data ပို႔ေဆာင္မႈအားနည္းကာ အေလးခ်ိန္ကြာဟျခင္း စသည့္အေျခအေန မ်ားလည္းျဖစ္ႏိုင္သည့္အတြက္ လိုအပ္သည့္ စစ္ေဆးမႈမ်ား လုပ္ေဆာင္ေပးရန္ စီစဥ္ထားေၾကာင္း သိရသည္။
#Themyawadydaily
No comments:
Post a Comment