ပခုကၠဴ ၅-၃-၂ဝ၁၈
မေကြးတုိင္းေဒသႀကီး၌ ေရေၾကာင္းလမ္းမွ ကုန္စည္စီးဆင္းမႈ အခ်က္အခ်ာက်ေသာ ပခုကၠဴဆိပ္ကမ္းသည္ ယခုအခါ ေရနည္းကာလ ေရာက္ရွိေနၿပီ ျဖစ္သျဖင့္ ဆိပ္ကမ္းအေနအထားမွာ ယခင္ႏွစ္ထက္ က်ဥ္းေျမာင္းေနေသာေၾကာင့္ ကုန္တင္ေရယာဥ္မ်ားမွာ ကုန္စည္စီးဆင္းမႈ ေႏွးေကြးေနေၾကာင္း ဧရာဝတီလုိင္း ေအာင္ျမသန္း ကုန္တင္ေရယာဥ္မွ တာဝန္႐ိွသူတစ္ဦးက ေျပာျပ၍ သိရသည္။
ႏွစ္စဥ္ ပခုကၠဴဆိပ္ကမ္းသည္ ဇန္နဝါရီလမွစ၍ ဧၿပီလထိ ေရနည္းကာလမ်ားတြင္ ဆိပ္ကမ္းက်ဥ္းေျမာင္း၍ ေရယာဥ္ႀကီး၊ ငယ္မ်ားမွာ ဆိပ္ကမ္းသို႔ ဆုိက္ကပ္ရာတြင္ အခက္အခဲ ေတြ႕ေနရေၾကာင္း၊ ယခုႏွစ္တြင္ အဆုိပါ ဆိပ္ကမ္းသည္ ယခင္ႏွစ္ထက္ က်ဥ္းေျမာင္း ေနေသာေၾကာင့္ လက္ရွိေရလမ္းေၾကာင္းမွ ကုန္စည္စီးဆင္းမႈမ်ား ေႏွးေကြးေနေၾကာင္း သိရသည္။
"ဆိပ္ကမ္း အေနအထားကေတာ့ ဟုိဘက္ကမ္း၊ ဒီဘက္ကမ္း အက်ယ္အဝန္းက သံခြံေရယာဥ္ႏွစ္စီး ကပ္လုိက္ရင္ ျပည့္လုမတတ္ ျဖစ္ေနပါတယ္။ အရင္ႏွစ္ေတြက က်ဥ္းတယ္ဆိုတာ ေမာင္းေနရင္း ေရယာဥ္ႏွစ္စီးေရွာင္သာေပမယ့္ ဒီႏွစ္ေတာ့ တစ္စီးကုန္ခ်ေနရင္ က်န္တ့ဲေရယာဥ္ေတြက ေအာက္ဘက္ ခပ္ေဝးေဝးကေန ကုန္ေတြနဲ႔ ေစာင့္ေနရပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ကုန္တင္ကုန္ခ် ေတြေနာက္က်ၿပီး ေရေၾကာင္းလမ္းကုန္စည္ စီးဆင္းမႈေတြလဲ ေႏွးေကြးေနပါတယ္"ဟု အဆုိပါေရယာဥ္မွ ဦးေက်ာ္သူေအာင္က ေျပာျပ၍ သိရသည္။
လက္ရွိ ပခုကၠဴဆိပ္ကမ္းတြင္ မႏၲေလး၊ မေကြး၊ ဟသၤာတၿမိဳ႕နယ္တို႔မွ ဆန္၊ ဘိလပ္ေျမ၊ ေက်ာက္မီးေသြး စေသာ ကုန္မ်ား အမ်ားဆံုး ဝင္ေရာက္ေနၿပီး ေရယာဥ္တစ္စီးကုန္ခ်ေနပါက ဆိပ္ကမ္း၏ ေအာက္ဘက္ ကမ္းေဘး၊ ေရလယ္ေနရာမ်ားတြင္ အနည္းဆံုး ကုန္တင္ေရယာဥ္သံုးစီး ေစာင့္ဆုိင္းေနရေၾကာင္း၊ ေသာင္ခံု၊ ကြၽန္းခံုမ်ားမွာလည္း ယခင္ႏွစ္ ထက္ထူထပ္ျခင္း၊ ရွည္လ်ားျခင္းတို႔ေၾကာင့္ အဝင္အထြက္ က်ပ္တည္းေနေၾကာင္း ၎က ဆက္လက္ေျပာျပ၍ သိရသည္။
#Yadanarpondaily
No comments:
Post a Comment