ရန္ကုန္ ၂၆-၁-၂ဝ၁၈
သီလဝါ ဆိပ္ကမ္းအတြင္း ပင္လယ္ေရေၾကာင္း ကုန္သြယ္မႈတြင္ က်ယ္ေစရန္ တည္ေဆာက္လ်က္ရွိေသာ ဆိပ္ခံတံတားႏွစ္စင္း အပါအဝင္ ကုန္ေသတၱာတင္ တံတားေလးစင္းကို ယခုႏွစ္အတြင္း အသံုးျပဳႏုိင္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း ျမန္မာ့ဆိပ္ကမ္းအာဏာပိုင္မွ သိရသည္။
အဆိုပါစီမံကိန္းမ်ားကို ဂ်ပန္ႏိုင္ငံ၏ ေခ်းေငြျဖင့္ ေဆာင္ရြက္ေနျခင္းျဖစ္ၿပီး သီလဝါအထူးစီးပြားေရး ဇုန္ႏွင့္ခ်ိတ္ဆက္၍ ကုန္သြယ္မႈမ်ား ျပဳလုပ္ႏိုင္မည္ ျဖစ္သည္။
သီလဝါကမ္းနားအနီးရွိ ေျမကြက္အမွတ္ (၂ဝ၊ ၂၁) ၌ Wilmar Myanmar Port Terminal တည္ေဆာက္ေနၿပီး ယခုႏွစ္ ႏွစ္ဆန္းပိုင္းအတြင္း ကုန္ေသတၱာႏွင့္ အေထြေထြကုန္ပစၥည္းတင္ ဆိပ္ကမ္းသစ္တစ္ခု ထြက္ေပၚလာမည္ျဖစ္သည္။ အလားတူ ျမန္မာ့ဆိပ္ကမ္း အာဏာပိုင္မွ ေျမကြက္အမွတ္ (၂၅၊ ၂၆) ၌ ကုန္ေသတၱာတင္ ဆိပ္ကမ္းတစ္ခု တည္ေဆာက္ေနၿပီး ယခုႏွစ္ ဒီဇင္ဘာလတြင္ စတင္အသံုးျပဳ ႏုိင္မည္ျဖစ္သည္။
ျမန္မာ့ဆိပ္ကမ္း အာဏာပိုင္အေနျဖင့္ သီလဝါအထူးစီးပြားေရး ဇုန္အနီး ဆိပ္ကမ္း၌ အက်ယ္အားျဖင့္ မီတာ ၂ဝဝ၊ အရွည္မီတာ ၇၅ဝ ရွိေသာ တံတားမ်ားကို ၃၇ ဒသမ ၇ ဧကရိွ ေျမျပင္ေပၚ၌ ဆိပ္ကမ္း ၃၇ ခု ေဖာ္ေဆာင္ လ်က္ရွိေၾကာင္း သိရသည္။
လက္ရိွတြင္ ရန္ကုန္ဆိပ္ကမ္း ဧရိယာႏွင့္ သီလဝါဆိပ္ကမ္းရိွ အေထြေထြ ကုန္ပစၥည္းႏွင့္ ကုန္ေသတၱာကိုင္တြယ္ ႏိုင္သည့္ ဘက္စံုသံုးတံတား Wilmar Myanmar Port Terminal မ်ားသည္ သီလဝါဆိပ္ခံတံတား၊ ဗိုလ္ေအာင္ ေက်ာ္တံတား၊ ျမန္မာ့စက္မႈ ဆိပ္ကမ္း၊ ဆူးေလဆိပ္ကမ္းတံတား၊ HPT တံတားႏွင့္ ေအးရွားေဝါလ္ တံတားတို႔ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ရိွ ဆိပ္ခံတံတားမ်ားသည္ ဘက္စံုသံုးတံတားမ်ား ျဖစ္ေသာ္လည္း ကုန္ပစၥည္းတစ္မ်ဳိး တည္းကိုသာ သီးသန္႔ကိုင္တြယ္သည့္ တံတားမ်ားထက္ တံတားတစ္စင္း ခ်င္းအလုိက္ ကုန္ပစၥည္းကိုင္တြယ္မႈ ပုိမိုမ်ားျပားေၾကာင္း သိရသည္။
#Themyawadydaily
No comments:
Post a Comment