www.themyawadydaily.blogspot.com . . . www.facebook.com/themyawadydaily . . . https://twitter.com/Themyawadydaily

Monday, February 6, 2017

ဇန္န၀ါရီ ၁၆ ရက္မွ ဇန္န၀ါရီလကုန္အထိ YBS ယာဥ္လုိင္းမ်ားကုိ တုိင္ၾကားမႈ ၁၃၀၀ နီးပါးရွိ




ရန္ကုန္ ၊ ၆-၂-၂၀၁၇

YBS ယာဥ္လိုင္းစနစ္သစ္ စတင္ေျပးဆဲြ ခဲ့သည့္ ဇန္နဝါရီ ၁၆ ရက္မွ ဇန္နဝါရီလကုန္ အထိ ေကာက္ခံရရွိေသာ စာရင္းမ်ား အရ YBS ယာဥ္လိုင္းမ်ားကို တိုင္ၾကားမႈ ၁၃ဝဝ နီးပါးရွိေၾကာင္း YBS Complain Center မွ သိရသည္။

ယင္းကဲ့သို႔ တိုင္ၾကားမႈမ်ား အနက္ ငါးပံုတစ္ပံုသည္ ယာဥ္လိုင္းမ်ား စည္းကမ္း ေဖာက္ဖ်က္ျခင္းကို တိုင္ၾကားမႈမ်ား ျဖစ္ၿပီး က်န္တိုင္ၾကားမႈ မ်ားသည္ ယာဥ္ေခါင္းခန္း ထိုင္ခံုေနရာ အတြက္ ယာဥ္စီးခပိုမုိ ေကာက္ခံျခင္း၊ သတ္မွတ္ခ်ိန္ အထိ ေျပးဆြဲေပးမႈ မရွိျခင္းႏွင့္ ဂိတ္ဆံုးအထိ ေျပးဆြဲေပးမႈ မရွိျခင္းတို႔ ပါဝင္ေနေၾကာင္း သိရသည္။

YBS ယာဥ္လိုင္းမ်ား၏ စည္းကမ္းပ်က္မႈ မ်ားကို အေရးယူ ေဆာင္ရြက္ရန္ တိုင္ၾကားႏိုင္သည့္ ဖုန္းနံပါတ္မ်ားကို ယာဥ္လိုင္း စနစ္သစ္ စတင္ေျပးဆြဲေသာ ရက္တြင္ ရန္ကုန္တိုင္း ေဒသႀကီး သယ္ယူ ပို႔ေဆာင္ေရး ႀကီးၾကပ္ ကြပ္ကဲမႈ အာဏာပိုင္အဖြဲ႕က စတင္ထုတ္ျပန္ ေပးခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။

ထိုသို႔ YBS ယာဥ္တခ်ဳိ႕သည္ သတ္မွတ္စည္းကမ္း အတိုင္း ေျပးဆြဲမႈမရိွ ျဖစ္ေနျခင္းမွာ သက္ဆိုင္ရာ ကုမၸဏီမ်ား၏ စီမံခန္႔ခြဲမႈ အားနည္းခ်က္ ျဖစ္ၿပီး လက္ရွိ အခ်ိန္ထိ ဂိတ္ဆံုးအထိ မသြားေသးေသာ ယာဥ္လိုင္းမ်ား ရွိေနေၾကာင္း ရန္ကုန္တိုင္း ေဒသႀကီး သယ္ယူ ပို႔ေဆာင္ေရး လုပ္သားမ်ား သမဂၢ ဥကၠ႒ ဦးေမာင္ေမာင္ဦး ကေျပာသည္။

ျမ၀တီေန႔စဥ္သတင္းစာ ၊ စာ(၃)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

တင္ၿပီးသမွ် သတင္းမ်ား

 

Follow on Twitter

Networkblog

FB Like page