www.themyawadydaily.blogspot.com . . . www.facebook.com/themyawadydaily . . . https://twitter.com/Themyawadydaily

Wednesday, July 27, 2016

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ပတ္ရထားလမ္း အဆင့္ျမႇင့္တင္ျခင္း လုပ္ငန္းကုိ ႏွစ္တုိစီမံကိန္းအျဖစ္ ၂၀၁၇-၂၀၁၈ ဘ႑ာႏွစ္အတြင္း စတင္ အေကာင္အထည္ေဖာ္ ေဆာင္ရြက္မည္



ရန္ကုန္ ၊ ၂၇-၇-၂၀၁၆

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ပတ္ ရထားလမ္း အဆင့္ျမႇင့္ တင္ျခင္း လုပ္ငန္းကို ႏွစ္တိုစီမံကိန္း ကာလျဖစ္သည့္ ၂ဝ၁၇-၂ဝ၁၈ ဘ႑ာႏွစ္ အတြင္း စတင္ အေကာင္အထည္ေဖာ္ ေဆာင္ရြက္သြားမည္ ျဖစ္ၿပီး အဆိုပါ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ပတ္ ႏွင့္ ဆင္ေျခဖံုး ရထားလမ္းမ်ား အဆင့္ျမႇင့္တင္ ရန္ ရထားလမ္း တစ္ေလွ်ာက္ရိွ က်ဴးေက်ာ္ ေနအိမ္ မ်ားကို ယခုလအၿပီး စစ္တမ္းေကာက္ ယူကာ စနစ္တက် ေနရာေရႊ႕ေျပာင္း ဖယ္ရွားေပးမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ျမန္မာ့မီးရထား (ေအာက္ ျမန္မာျပည္) အေထြေထြ မန္ေနဂ်ာ ဦးထြန္းေအာင္သင္း ၏ ေျပာၾကားခ်က္ အရ သိရသည္။

အဆိုပါ ရထားလမ္း တစ္ေလွ်ာက္ရိွ ေနအိမ္မ်ားအား စစ္တမ္းေကာက္ယူ မႈမ်ားကို အပိုင္းလိုက္ လုပ္ေဆာင္ေနၿပီး ဖ်က္သိမ္းသင့္ေသာ ေနရာမ်ားကို စနစ္တက် ေရႊ႕ေျပာင္းဖယ္ရွား ေပးသြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ရရိွေသာ စစ္တမ္းမ်ားကို ယခုလကုန္ ပိုင္းတြင္ စာရင္းခ်ဳပ္ကာ ရထားလမ္း အဆင့္ျမႇင့္တင္ေရး အတြက္ အစီရင္ခံစာ တင္ျပသြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း၊ အထူးသျဖင့္ လမ္း အဆင့္ျမႇင့္တင္ မႈတြင္ ထိခိုက္နစ္နာ ႏိုင္ေသာ က်ဴးေက်ာ္မႈမ်ား အပါအဝင္ အိမ္မ်ားကို စာရင္းေကာက္ယူ ျခင္းမ်ဳိးျဖစ္ၿပီး လက္ရိွစာရင္း ေကာက္ယူ ေနသည့္အခ်ိန္တြင္ တိုးပြားေနမႈ မ်ားလည္း ရိွေနေၾကာင္း သိရသည္။

ရထားလမ္း တစ္ေလွ်ာက္တြင္ ရထားလမ္းကူး ခံုးေက်ာ္တံတား ၁ဝ ခုကို ျပန္လည္ ျပဳျပင္ တည္ေဆာက္ျခင္း၊ ရထားႏွင့္ ကားလမ္းကူး လမ္းဆံုရိွ ဂိတ္ ၂၁ ခုကို အလိုအေလ်ာက္ ဖြင့္/ပိတ္ လုပ္ႏိုင္သည့္ ေအာ္တိုဂိတ္မ်ား အျဖစ္  ေျပာင္းလဲရန္ စီစဥ္ျခင္း၊ ၾကည့္ျမင္တိုင္၊ တညင္းကုန္း၊ အင္းစိန္၊ မဂၤလာဒံု ႏွင့္ ပုရြက္ဆိတ္ကုန္း ဘူတာတို႔ကို လည္း အဆင့္ျမႇင့္တင္ ျပဳျပင္ျခင္း ေဆာင္ရြက္မည္ ျဖစ္သည္။

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ပတ္ ရထားလမ္း အဆင့္ျမႇင့္တင္မႈ လုပ္ငန္းမ်ားတြင္ ေရွးဦး ေဆာင္ရြက္မႈ အေနျဖင့္ ယခုအခါ EIA ၊ SIA ဟု ေခၚသည့္ လူမႈ ပတ္ဝန္းက်င္ ဆိုင္ရာ လုပ္ငန္းစဥ္ ဆန္းစစ္မႈမ်ားကို e-Guard ကုမၸဏီက လုပ္ေဆာင္လ်က္ ရွိသည္။ ပတ္ဝန္းက်င္ ထိခိုက္မႈ ဆန္းစစ္ျခင္း လုပ္ငန္းကို ၂ဝ၁၂ ခုႏွစ္ ပတ္ဝန္းက်င္ ထိန္းသိမ္းေရး ဥပေဒ၏ လုပ္ထုံးလုပ္နည္း မ်ားႏွင့္ လူမႈေရးရာ စဥ္းစား ဆင္ျခင္မႈမ်ားကို ဥပေဒႏွင့္အညီ လုပ္ေဆာင္လ်က္ ရွိသည္။

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ပတ္ ရထားလမ္း အဆင့္ျမႇင့္ တင္ျခင္း စီမံကိန္း၏ အေျခခံလုပ္ငန္း အားလုံးအတြက္ ကုန္က်မႈကို ႏိုင္ငံေတာ္ ဘတ္ဂ်က္ျဖင့္ လုပ္ေဆာင္ျခင္း ျဖစ္သည္။

ထိုသို႔ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ပတ္ ရထားလမ္း အဆင့္ျမႇင့္တင္ ရာတြင္ ဂ်ပန္ အျပည္ျပည္ ဆိုင္ရာ ပူးေပါင္း ေဆာင္ရြက္ေရး ေအဂ်င္စီ JICA မွ အေမရိကန္ ေဒၚလာ ၂ဝ၆ သန္း အကူအညီ ေပးမည္ျဖစ္သည္။ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ပတ္ ရထား အဆင့္ျမႇင့္တင္ ရာတြင္ စီမံကိန္းကာလ သုံးခု သတ္မွတ္ထားၿပီး ႏွစ္တိုကာလကို ၂ဝ၁၈ ခုႏွစ္အထိ သတ္မွတ္ထားၿပီး ႏွစ္လတ္ကာလ ကို ၂ဝ၂၅ ခုႏွစ္အထိ သတ္မွတ္ကာ ႏွစ္ရွည္ ကာလကို ၂ဝ၃၅ ခုႏွစ္အထိ သတ္မွတ္ လ်ာထားေၾကာင္း သိရသည္။ 

ဇာဏီ ၊ စုိးမုိး

ျမ၀တီေန႔စဥ္ ၊ စာ(၃)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

တင္ၿပီးသမွ် သတင္းမ်ား

 

Follow on Twitter

Networkblog

FB Like page