ရန္ကုန္ ၊ ၂၀-၇-၂၀၁၆
ရန္ကုန္ စာတိုက္ႀကီး ႏွင့္ ခ်ိတ္ဆက္ကာ ပစၥည္းပို႔သည့္ ဝန္ေဆာင္မႈကို ေဆာင္ရြက္ေနေသာ အြန္လိုင္း ေရွာပင္း အေရအတြက္ ၃ဝ ခန္႔ရိွၿပီး ထပ္မံတိုးခ်ဲ႕ ႏိုင္ရန္ ႀကိဳးပမ္းလ်က္ ရွိေၾကာင္း ပို႔ေဆာင္ေရး ႏွင့္ ဆက္သြယ္ေရး ဝန္ႀကီးဌာန မွ တာဝန္ရိွသူ တစ္ဦးက ေျပာသည္။
ထိုသို႔ အြန္လိုင္းေရွာပင္း မ်ားမွ ဝန္ေဆာင္မႈ ေပးရာတြင္ အမွာပစၥည္း မ်ားကို ဝယ္ယူသူမ်ားထံ ရန္ကုန္ စာတိုက္ႀကီးမွ တစ္ဆင့္ ပို႔ေဆာင္ေပးျခင္း ျဖစ္ၿပီး ယခု လုပ္ကိုင္လ်က္ ရွိသည့္ အေရအတြက္ထက္ တိုးခ်ဲ႕ႏိုင္ရန္ တျခားေသာ အြန္လိုင္းေရွာပင္း မ်ားႏွင့္ ခ်ိတ္ဆက္ လုပ္ေဆာင္လ်က္ ရိွေၾကာင္း၊ စာတိုက္ႀကီးမွ ေပးပို႔ေသာ ဝန္ေဆာင္မႈသည္ ေကာင္းမြန္ေသာ္လည္း အမ်ားျပည္သူ သိရိွမႈ နည္းပါးေနသျဖင့္ ယခုထက္ပိုမို သိရွိလာေစရန္ ထုတ္ျပန္မႈမ်ား ျပဳလုပ္သင့္ေၾကာင္း၊ သို႔မွသာ အြန္လုိင္းမွ ဝယ္ယူသူမ်ား ပိုမိုသိရိွလာၿပီး ဝန္ေဆာင္မႈ တြင္က်ယ္ လာႏိုင္မည္ဟု သံုးသပ္မႈမ်ား ရိွေၾကာင္း သိရသည္။
ရန္ကုန္စာတိုက္ႀကီး အေနျဖင့္ အြန္လိုင္း ေရွာပင္းမ်ားႏွင့္ ပူးေပါင္း လုပ္ကိုင္မႈ တိုးခ်ဲ႕ေရးအတြက္ ဝန္ထမ္းမ်ားမွ တစ္ဆင့္ ဆက္သြယ္ကာ ပစၥည္းပို႔သည့္ လုပ္ငန္းမ်ား အေၾကာင္းကို ရွင္းလင္း ေျပာၾကားျခင္း ျပဳလုပ္လ်က္ ရိွသည္။ ထိုသုိ႔ ဝန္ထမ္းမ်ားအား အြန္လိုင္းေရွာပင္းမ်ား ပိုမိုခ်ိတ္ဆက္ လုပ္ကိုင္ႏိုင္ရန္ စီစဥ္ေပးျခင္းျဖင့္ ႏိုင္ငံေတာ္၏ အခြန္ေငြကို ပိုမိုရွာေဖြေပး ႏိုင္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ပင္မလုပ္ငန္းမ်ား၏ ဝန္ေဆာင္မႈ မ်ားကိုလည္း လ်င္ျမန္စြာ လုပ္ေဆာင္ ႏိုင္ရန္ ေခတ္ႏွင့္ ေလ်ာ္ညီေသာ ပံုစံမ်ား ေျပာင္းလဲ လုပ္ေဆာင္လ်က္ ရိွေၾကာင္း သိရသည္။
အြန္လိုင္းေရွာပင္း မ်ားႏွင့္ ခ်ိတ္ဆက္ လုပ္ကိုင္ရာတြင္ မူလက ျမန္မာစာတိုက္ လုပ္ငန္းကို နားလည္မႈ လြဲမွားျခင္းမ်ား ရိွခဲ့ေသာ္လည္း ယခုအခါ ပူးေပါင္း လုပ္ကိုင္မႈ ပိုမိုမ်ားျပား လာေၾကာင္း၊ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ အတြင္း စာတိုက္ လုပ္ငန္းမ်ား ေဆာင္ရြက္ ရာတြင္ ယာဥ္ေၾကာ ပိတ္ဆို႔မႈ မ်ားေၾကာင့္ ေႏွာင့္ေႏွးမႈမ်ား မျဖစ္ေပၚေစရန္ အစီအစဥ္မ်ား ေရးဆြဲ လုပ္ကိုင္ လာၾကသျဖင့္ အဆင္ေျပမႈ ရွိလာေၾကာင္း သိရသည္။ (စုိးမုိး)
ျမ၀တီေန႔စဥ္ ၊ စာ(၃)
No comments:
Post a Comment