ရန္ကုန္ ၊ ၃၀-၆-၂၀၁၆
ေရေၾကာင္း ပို႔ေဆာင္ေရး က႑သည္ သယ္ယူ ပို႔ေဆာင္မႈစရိတ္ အသက္သာဆံုး ႏွင့္ ကုန္ပစၥည္း မ်ားကို တစ္ႀကိမ္ တစ္ခါတည္းႏွင့္ အမ်ားအျပား သယ္ယူႏိုင္သည့္ အတြက္ ျပည္တြင္း ေရေၾကာင္း ပို႔ေဆာင္ေရး က႑ဖြံ႕ၿဖိဳး တိုးတက္ရန္ ေရေၾကာင္း ခရီးစဥ္မ်ားကို တိုးခ်ဲ႕ ေျပးဆြဲမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ျပည္တြင္း ေရေၾကာင္း ပို႔ေဆာင္ေရးမွ ဦးေအာင္သန္းၿမိဳင္ က ေျပာသည္။
ျပည္တြင္း ေရေၾကာင္း ပို႔ေဆာင္ေရး အေနျဖင့္ ျမစ္ဝကြၽန္းေပၚ ခရီးစဥ္တြင္ ဧရာဝတီျမစ္ ႏွင့္ ျမစ္လက္တက္ မ်ား၌ရွိသည့္ လပြတၱာ၊ ေျမာင္းျမ၊ ပုသိမ္၊ ဘိုကေလး ႏွင့္ ေမာ္ကြၽန္း ခရီးစဥ္မ်ား၊ ဧရာဝတီ ဌာနခြဲ၌ မႏၲေလး မွဗန္းေမာ္အထိ ခရီးစဥ္၊ ခ်င္းတြင္းဌာန ခြဲ၌ မံုရြာၿမိဳ႕မွ ကေလးဝ၊ ဟုမၼလင္း ခရီးစဥ္မ်ား ႏွင့္ သံလြင္ဌာနခြဲ ၌ ေမာ္လၿမိဳင္မွ ဘီလူးကြၽန္း၊ နမ့္ေမာ္ စသည့္ ခရီးစဥ္တို႔ကို ဌာနခြဲ ေျခာက္ခုႏွင့္ သယ္ယူပို႔ေဆာင္ ေပးေနေၾကာင္း သိရသည္။
ျပည္တြင္း ေရေၾကာင္း ပို႔ေဆာင္ေရးတြင္ လက္ရွိေျပးဆြဲ ေနသည့္ ေရယာဥ္ ၁၇၈ စင္း၊ စက္မဲ့တြဲယာဥ္ အျဖစ္ အသံုးျပဳ ေနသည့္ ဆိပ္ခံေရယာဥ္ ၁၆၁ စင္းျဖင့္ ေျပးဆြဲ အသံုးျပဳလ်က္ ရွိၿပီး ၂ဝ၁၄ ခုႏွစ္က ဂ်ပန္ႏိုင္ငံမွ အသစ္ေရာက္ရွိ လာသည့္ ခ်ယ္ရီ ေရယာဥ္ သံုးစင္းကို ပန္းဆိုးတန္း-ဒလ သယ္ယူ ပို႔ေဆာင္ေရး တြင္ ေျပးဆြဲ ေပးလ်က္ ရွိသည္။
''ေရေၾကာင္း သြားလာေရး က႑ ဖြံ႕ၿဖိဳးတိုးတက္ဖို႔ ဆိုရင္ ေခတ္မီတဲ့ ေရယာဥ္ေတြရဲ႕ စြမ္းအားအျပည့္နဲ႔ ေျပးဆြဲႏိုင္ဖို႔ စဥ္းစားရမယ္။ အိုေဟာင္းေနတဲ့ ေရယာဥ္ေတြနဲ႔ ေျပးဆြဲမယ္ဆိုရင္ ခရီးစဥ္ တစ္ခုကို ေရာက္ဖို႔
အခ်ိန္ၾကန္႔ၾကာ တာနဲ႔ ကုန္ပစၥည္းကို အျပည့္အဝ မတင္ေဆာင္ ႏိုင္ဘူးဆိုရင္ ဖြံ႕ၿဖိဳးမႈ အားနည္းပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ေရယာဥ္ အသစ္ေတြနဲ႔ အစားထိုး ေျပးဆြဲမယ္'' ဟု ၄င္းက ေျပာသည္။
ျပည္တြင္းေရေၾကာင္း ဖြံ႕ၿဖိဳး တိုးတက္လာ ေစရန္ ေရေၾကာင္း ခရီးစဥ္မ်ားကို တိုးခ်ဲ႕ေျပးဆြဲ သြားမည္ ျဖစ္ေသာ္လည္း လက္ရွိ ခရီးသည္ႏွင့္ ကုန္စည္ ပို႔ေဆာင္ေရးတြင္ ခရီးသည္ ရရွိမႈႏွင့္ ကုန္ပစၥည္းရရွိမႈ အားနည္းေန သည့္အတြက္ ခရီးစဥ္တခ်ဳိ႕ကို ေခတၱရပ္ ဆိုင္း ရေၾကာင္း၊ ေရေၾကာင္း ပို႔ေဆာင္ေရး အေနျဖင့္ ယခင္ကထက္ တိုးတက္မႈမ်ား ေလ်ာ့နည္း လာျခင္းေၾကာင့္ ျပန္လည္ဖြံ႕ၿဖိဳး တိုးတက္ရန္၊ ေရလမ္းေၾကာင္း မ်ား ပို၍ အႏၲရာယ္ ကင္းရွင္းေစရန္ ႏွင့္ ေခတ္ကာလ ႏွင့္ လိုက္ေလ်ာ ညီေထြသည့္ ေရယာဥ္မ်ား ရရွိရန္ လိုအပ္မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ (ဆုလာဘ္)
ျမ၀တီေန႔စဥ္ ၊ စာ(၆)
No comments:
Post a Comment