မႏၲေလး ၊ ၁၁-၅-၂၀၁၆
မႏၲေလးတုိင္း ေဒသႀကီးအတြင္း သဘာဝ ေဘးအႏၲရာယ္ ဆုိင္ရာ သတင္း အခ်က္အလက္ မ်ားကို အခ်ိန္ႏွင့္ တစ္ေျပးညီ သိရွိရယူႏုိင္ ေစရန္ Call Center တစ္ခုတည္ ေထာင္သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း မႏၲေလးတုိင္း ေဒသႀကီး သယံဇာတႏွင့္ သဘာဝ ပတ္ဝန္းက်င္ ထိန္းသိမ္းေရး ဝန္ႀကီးဌာနမွ သိရသည္။
အဆုိပါ Call Center ကုိ ကယ္ဆယ္ေရး ႏွင့္ ျပန္လည္ေနရာ ခ်ထားေရး ဦးစီးဌာနက ဦးစီးၫႊန္ၾကား သြားမည္ျဖစ္ၿပီး လိုအပ္သည့္ လုပ္ငန္း ေဆာင္ရြက္မႈမ်ား အတြက္ လူမႈေရးအသင္း အဖြဲ႕မ်ား၊ NGO ၊ INGO မ်ား၊ အစုိးရဌာန မ်ားႏွင့္ ပူးေပါင္း အေကာင္ အထည္ေဖာ္ ေဆာင္ရြက္ သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
''ဒီႏွစ္ထဲမွာ သဘာဝ ေဘးအႏၲရာယ္ က စုိးရိမ္စရာ ရွိပါတယ္။ အခု အယ္လ္နီညိဳ ၿပီးရင္ လာနီညာ လာမယ္။ ၿပီးရင္ ေရေဘးကလည္း ျဖစ္လာႏုိင္တယ္။ အဲဒီအတြက္ မႏၲေလးတိုင္း ေဒသႀကီး အတြင္းမွာ ေနထိုင္ၾကသူေတြ အတြက္ လိုအပ္တဲ့ သတင္း အခ်က္အလက္ ေတြကို အခ်ိန္နဲ႔ တစ္ေျပးညီ ရရွိႏုိင္ဖုိ႔ သဘာဝေဘးနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး Call Center တစ္ခုလုပ္ဖုိ႔ ရွိပါတယ္။ အဲဒီ Call Center ကို ဝန္ထမ္းအင္အား ေပၚမူတည္ၿပီး အခ်ိန္ပုိင္းနဲ႔ ၂၄ နာရီ အခ်ိန္ျပည့္ လုိအပ္သလို ခြဲျခားၿပီး လုပ္သြားဖုိ႔ ရွိပါတယ္'' ဟု မႏၲေလးတုိင္း ေဒသႀကီး သယံဇာတႏွင့္ သဘာဝ ပတ္ဝန္းက်င္ ထိန္းသိမ္းေရး ဝန္ႀကီးဌာနမွ တာဝန္ရွိသူ တစ္ဦးက ေျပာသည္။
ဧၿပီ ေနာက္ဆုံးပတ္ အတြင္း ျဖစ္ေပၚခဲ့သည့္ မုိးသက္ေလျပင္း က်ေရာက္မႈႏွင့္ မုိးသီး ေၾကြက်မႈ မ်ားေၾကာင့္ မႏၲေလးတုိင္း ေဒသႀကီးအတြင္း သစ္ပင္မ်ား ၿပိဳလဲျခင္း၊ ဓာတ္တုိင္မ်ား လဲက်ျခင္း၊ ဓာတ္ႀကိဳးမ်ား ျပတ္က်ျခင္း၊ ၿမိဳ႕နယ္တခ်ဳိ႕ ၌ လူေနအိမ္မ်ား ပ်က္စီးျခင္း၊ ကြၽဲ၊ ႏြား၊ ဆိတ္စသည့္ အိမ္ေမြး တိရ စၧာန္မ်ား ေသဆုံးျခင္း ႏွင့္ သီးႏွံ စုိက္ခင္းမ်ား ပ်က္စီးျခင္း စသည့္ျဖစ္စဥ္မ်ား ေပၚေပါက္ခဲ့သည့္ အတြက္ Call Center တစ္ခု အျမန္ဆံုး တည္ေထာင္ရန္ စီစဥ္ရျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ (၄၄၇)
ျမ၀တီေန႔စဥ္ ၊ စာ(၆)
No comments:
Post a Comment