www.themyawadydaily.blogspot.com . . . www.facebook.com/themyawadydaily . . . https://twitter.com/Themyawadydaily

Wednesday, September 16, 2015

ေၾကာ္ျငာလုပ္ငန္း လုပ္ကုိင္သူမ်ား၏ အဓိကပစ္မွတ္မွာ ကန္ထ႐ုိက္တုိက္မ်ား ျဖစ္လာ


ရန္ကုန္ ၊ ၁၆-၉-၂၀၁၅

စားေသာက္ကုန္ ပစၥည္းမ်ားႏွင့္ လူသံုးကုန္ ပစၥည္းမ်ားကို ေၾကာ္ျငာသည့္ လုပ္ငန္း လုပ္ကိုင္ သူမ်ားသည္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ မ်ားေပၚတြင္ ေၾကာ္ျငာသည့္ လုပ္ငန္းမ်ားကို ေလွ်ာ့ခ်လိုက္ၿပီး အဓိက ပစ္မွတ္မွာ ကန္ထ႐ိုက္ တိုက္မ်ား ျဖစ္လာကာ ေၾကာ္ျငာခ ႏႈန္းထားမ်ား မွာလည္း ထက္ဝက္ခန္႔ ျမင့္တက္ လာေၾကာင္း ကုန္ပစၥည္း ေၾကာ္ျငာ လုပ္ငန္း လုပ္ကိုင္သူမ်ား ထံမွ သိရသည္။

ကန္ထ႐ိုက္တိုက္ မ်ား၏ နံရံမ်ားတြင္ ကုန္ပစၥည္း တံဆိပ္မ်ားကို ေၾကာ္ျငာလို သူမ်ား အေနျဖင့္ ယခင္က ေျမရွင္မ်ားႏွင့္ ညိႇႏိႈင္းၿပီး ႏွစ္စဥ္ တိုက္နံရံ ေဆးသုတ္ျခင္း မ်ားႏွင့္ ထုတ္ကုန္ ပစၥည္းမ်ားကို ေနထိုင္သူ မ်ားအား လက္ေဆာင္ ေပးျခင္းမ်ား ကိုသာ ျပဳလုပ္ ၾကေသာ္လည္း ယခုအခါ ေျမရွင္မ်ားကို အပို ထပ္ေဆာင္းေငြမ်ား ေပးေခ် လာေၾကာင္း သိရသည္။

တခ်ဳိ႕ေသာ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ ပိုင္ရွင္မ်ားက ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ ၏ ကိုယ္ထည္ မ်ားတြင္ ကုန္ပစၥည္း ေၾကာ္ျငာ စေတကာ ကပ္ႏွိပ္ျခင္း မ်ားကို လက္ခံမႈ နည္းပါး လာျခင္းေၾကာင့္ ေၾကာ္ျငာလုပ္ငန္း လုပ္ကိုင္သူ မ်ားက ကန္ထ႐ိုက္ တိုက္ေဘးနံရံ မ်ား၌သာ ေၾကာ္ျငာ လုပ္ငန္းမ်ား လုပ္ကိုင္ လာၾကျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

ထိုသို႔ ကန္ထ႐ိုက္ တိုက္ခန္းနံရံ မ်ားတြင္ ကုန္ပစၥည္း ေၾကာ္ျငာ လိုသူမ်ား အေနျဖင့္ ေျမပိုင္ရွင္ မ်ားႏွင့္ ညိႇႏိႈင္းၿပီး တိုက္နံရံ ေဆးသုတ္ခ အျပင္ တစ္ႏွစ္လွ်င္ က်ပ္ တစ္သိန္းေက်ာ္ အထိ ေပးေခ် ရေၾကာင္း သိရသည္။

ထက္ေန

ျမ၀တီေန႔စဥ္ ၊ စာ(၃)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

တင္ၿပီးသမွ် သတင္းမ်ား

 

Follow on Twitter

Networkblog

FB Like page

Powered By Blogger