ရန္ကုန္ ၊ ၃-၂-၂၀၁၅
ျပည္ပႏုိင္ငံ မ်ားသို႔ ကဏန္းမ်ား တင္ပို႔ ေရာင္းခ်ရာတြင္ ပို႔ကုန္ ေစ်းကြက္မ်ားကို ေျပာင္းလဲ၍ တင္ပို႔သြားမည့္ အျပင္ ေရာင္းခ်သည့္ ေစ်းကြက္ အေနအထား ကိုလည္း ျပင္ဆင္ သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ျမန္မာႏုိင္ငံ ငါးလုပ္ငန္း အဖြဲ႕ခ်ဳပ္ ဒုတိယ ဥကၠ႒ ဦးႏွင္းဦး က ေျပာသည္။
.
ယခုအခါ ျပည္တြင္းမွ ထြက္ရွိသည့္ ကဏန္းမ်ား ကုိ တ႐ုတ္ႏုိင္ငံ ေစ်းကြက္သို႔သာ ဦးတည္တင္ပို႔ ေနရာမွ တျခားေသာ ျပည္ပ ႏုိင္ငံမ်ားသို႔လည္း တင္ပို႔ႏုိင္ရန္ ေစ်းကြက္မ်ားကို ရွာေဖြလ်က္ ရွိေၾကာင္း သိရသည္။တ႐ုတ္ႏုိင္ငံသုိ႔ ျပည္တြင္းမွ ထြက္ရွိသည့္ ကဏန္းမ်ားကို တင္ပို႔ ေရာင္းခ်ရာတြင္ ေစ်းကြက္ကို ေလွ်ာ့ခ်၍ ဂ်ပန္၊ ထိုင္းႏွင့္ ဥေရာပ ေစ်းကြက္မ်ားသို႔ ေျပာင္းလဲတင္ပို႔ ႏုိင္ရန္ ညိႇႏႈိင္း ေဆြးေႏြးလ်က္ရွိ ေၾကာင္း သိရသည္။
.
ကဏန္းစားသံုးမႈ ေစ်းကြက္၌ ကဏန္းေပ်ာ့ စားသံုးမႈႏႈန္းမွာ သိသိသာသာ ျမင့္တက္လာလ်က္ ရွိသည္။ ကဏန္းေပ်ာ့မွာ ကဏန္းငယ္ေလး မ်ားကို အေျခခံ၍ လုပ္ကိုင္ ရျခင္းေၾကာင့္ ကဏန္းငယ္ ေလးမ်ား အရြယ္ မေရာက္မီ ေစ်းကြက္အတြင္း တင္ပို႔ ေရာင္းခ်ျခင္းကို ပိတ္ပင္လိုက္ၿပီ ျဖစ္သည္။
.
ယခုအခါ ေစ်းကြက္အတြင္း ၁ဝဝ ဂရမ္ေအာက္ ကဏန္းငယ္မ်ား ေရာင္းခ်ျခင္းကို ပိတ္ပင္ လုိက္သည့္အျပင္ အရြယ္မေရာက္ ေသးသည့္ ကဏန္းငယ္မ်ား ဖမ္းဆီးျခင္း ကိုလည္း ပိတ္ပင္ လိုက္ေၾကာင္း ျမန္မာႏုိင္ငံ ငါးလုပ္ငန္း အဖြဲ႕ခ်ဳပ္မွ သိရသည္။
.
#Themyawadydaily
#ျမ၀တီေန႔စဥ္
No comments:
Post a Comment