ျမ၀တီ - ေကာ့ကရိတ္ လမ္းသစ္ ေဖာက္လုပ္မႈလုပ္ငန္းခြင္
ျမ၀တီ ၊ ၂၄-၁၀-၂၀၁၄
စက္တင္ဘာ ၂၈ ရက္တြင္ ယာယီရပ္နား ခဲ့သည့္ ကရင္ျပည္နယ္ ျမဝတီ - ေကာ့ကရိတ္ ဒုတိယ လမ္းသစ္အား သတ္မွတ္ကာလ အတြင္း ၿပီးစီးႏိုင္ရန္ လမ္းအတြင္းပိုင္း ကို ယမန္ေန႔မွ စ၍ ျပန္လည္ ေဖာက္လုပ္လ်က္
ရွိေၾကာင္း သိရသည္။
အဆိုပါ ျမဝတီ - ေကာ့ကရိတ္ ဒုတိယေျမာက္ ေဒါနေတာင္ေက်ာ္ ကုန္သြယ္ လမ္းပိုင္းသည္ KNU ထိန္းခ်ဳပ္နယ္ေျမ အတြင္း၌ ပါဝင္ၿပီး DKBA တပ္ဖြဲ႕ဝင္ မ်ားလည္း သြားလာေနသည့္ လမ္းျဖစ္၍ တပ္မေတာ္ႏွင့္ KNU တာဝန္ရွိ သူမ်ားက လမ္းအလုပ္သမား မ်ား အႏၲရာယ္ တစ္စံုတစ္ရာ မက်ေရာက္ ေစရန္ ယာယီရပ္နား ထားခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။
ဗီယက္နမ္ - ထိုင္း - ျမန္မာ - အိႏၵိယ စသည့္ ႏိုင္ငံမ်ားကို ဆက္စပ္မည့္ အေရွ႕အေနာက္ စီးပြားေရး စႀကႍ လမ္းမႀကီး၏ လမ္းပိုင္းျဖစ္ေသာ ျမဝတီ (ခ်စ္ၾကည္ေရး တံတားထိပ္မွ) - ေကာ့ကရိတ္ လိႈင္ဝရြာထိ ၄၅ ကီလိုမီတာ ရွည္လ်ားသည့္ ျမဝတီ - ေကာ့ကရိတ္ ဒုတိယေျမာက္ ေဒါနေတာင္ေက်ာ္ ကုန္သြယ္ လမ္းပိုင္း ေဖာက္လုပ္ ေနမႈမွာ ၈ဝ ရာခိုင္ႏႈန္းခန္႔ ၿပီးစီး ေနၿပီျဖစ္၍ ၂ဝ၁၅ ခုႏွစ္ ဇူလိုင္လတြင္ လမ္းပိုင္း တစ္ခုလံုး ၿပီးစီးမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ျမဝတီ - ေကာ့ကရိတ္ လမ္းပိုင္းဆိုင္ရာ စီမံကိန္း အင္ဂ်င္နီယာ႐ံုး မွ သိရသည္။
အဆိုပါ လမ္းေဖာက္လုပ္မႈ တြင္ အဓိက ျဖစ္သည့္ ေဒါနေတာင္တန္း ရွိ ေက်ာက္ေတာင္ ေက်ာက္သား မ်ားကို ၿဖိဳခ်ကာ လမ္းအူေၾကာင္း ေဖာက္လုပ္စဥ္ တြင္ အခက္အခဲမ်ား ရွိခဲ့ၿပီး လမ္းႏွင့္ မလြတ္သည့္ ေတာင္ယာ၊ သစ္ေတာ စိုက္ခင္းမ်ား အတြက္ ေဒသခံမ်ား ႏွင့္ ေတြ႕ဆံုကာ သင့္ေလ်ာ္သည့္ ေလ်ာ္ေၾကးေငြ ေပးေလ်ာ္ ခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။
ယင္း ျမဝတီ - ေကာ့ကရိတ္ လမ္းသစ္ (ပံု) ကို ထိုင္းႏိုင္ငံ See Same Co., Ltd. မွ ၂ဝ၁၂ ခုႏွစ္ ႏိုဝင္ဘာလမွ စတင္ကာ ဘတ္သန္း ၁၁၄ဝ ကုန္က်ခံ ေဖာက္လုပ္ခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။ အာဆီယံ ေဒသတြင္း ကုန္သြယ္မႈ ျမင့္တက္လာျခင္း ႏွင့္အတူ ဒုတိယေျမာက္ ေသာင္ရင္းျမစ္ ျဖတ္ေက်ာ္ ေလးလမ္းသြား ခ်စ္ၾကည္ေရး တံတားႀကီး တစ္ခုကိုလည္း ၂ဝ၁၅ ခုႏွစ္တြင္ တည္ေဆာက္ သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
#Themyawadydaily
#ျမ၀တီေန႔စဥ္
No comments:
Post a Comment