www.themyawadydaily.blogspot.com . . . www.facebook.com/themyawadydaily . . . https://twitter.com/Themyawadydaily

Thursday, October 2, 2014

ေဒသအက်ိဳး ႏွင့္ ျပည္ေထာင္စုအက်ိဳး သယ္ပုိးႏုိင္ရန္ ေလ့လာသင္ယူ


ေဒသအက်ိဳး ႏွင့္ ျပည္ေထာင္စုအက်ိဳး သယ္ပုိးႏုိင္ရန္ ေလ့လာသင္ယူ

ျပည္ေထာင္စု သမၼတ ျမန္မာ ႏုိင္ငံေတာ္ ၏ တုိင္းေဒသႀကီး မ်ားႏွင့္ ျပည္နယ္မ်ား တြင္ တုိင္းရင္းသား လူမ်ဳိး ၁ဝဝ ေက်ာ္ ေအးအတူ ပူအမွ် အတူတကြ ေနထိုင္လ်က္ ရွိၾကရာ နယ္စပ္ေရးရာ ဝန္ႀကီးဌာန သည္ နယ္စပ္ေဒသ ဖြံ႕ၿဖိဳးေရး ေဆာင္ရြက္ရန္ ႏွင့္ နယ္စပ္ေဒသေန တိုင္းရင္းသား လူငယ္မ်ား စြမ္းရည္ ဖြံ႕ၿဖိဳးေရး တို႔ကို ေဆာင္ရြက္ရန္ ရည္မွန္းခ်က္မ်ား ခ်မွတ္၍ ရန္ကုန္ႏွင့္ မႏၲေလး တို႔တြင္ ျပည္ေထာင္စု တိုင္းရင္းသား လူငယ္မ်ား စြမ္းရည္ ဖြံ႕ၿဖိဳးေရး ဒီဂရီ ေကာလိပ္မ်ား ဖြင့္လွစ္ သင္ၾကား ေလ့က်င့္ ေပးလ်က္ ရွိသည္။

နယ္စပ္ေရးရာ ဝန္ႀကီးဌာန ျပည္ေထာင္စု ဝန္ႀကီး ဒုတိယ ဗုိလ္ခ်ဳပ္ႀကီး သက္ႏုိင္ဝင္း သည္ စက္တင္ဘာ ၂၈ ရက္တြင္ ျပည္ေထာင္စု တိုင္းရင္းသား လူငယ္မ်ား စြမ္းရည္ ဖြံ႕ၿဖိဳးေရး ဒီဂရီ ေကာလိပ္ (ရန္ကုန္) သို႔ ေရာက္ရွိစဥ္ သင္ၾကားေရး ႏွင့္ စီမံေရး ဝန္ထမ္းမ်ားအား ေတြ႕ဆံု၍ တိုင္းရင္းသား လူငယ္မ်ားကို ထူးခြၽန္ ထက္ျမက္သည့္ လူငယ္မ်ား ျဖစ္ေအာင္ ေလ့က်င့္ သင္ၾကား ေပးၾကရန္ လိုေၾကာင္း မွာၾကားၿပီး သင္ၾကားေရး ႏွင့္ စီမံေရး ဝန္ထမ္း မ်ား သက္သာ ေခ်ာင္ခ်ိေရး အတြက္ ေငြက်ပ္ ၂ဝ၃ဝဝဝဝ ကို ေထာက္ပံ့ ေပးအပ္ ခဲ့သည္။

ေက်ာင္းသား၊ ေက်ာင္းသူမ်ား အေျခခံပညာ သင္ၾကားေရးတြင္ မိမိ ႏုိင္ငံေတာ္ႏွင့္ ႏုိင္ငံသားတုိ႔၏ သမိုင္း အစဥ္အလာ၊ ယဥ္ေက်းမႈ ဓေလ့ထံုးစံ၊ ပထဝီဝင္ ဆုိင္ရာ အခ်က္အလက္ မ်ားႏွင့္ အသက္ေမြး ဝမ္းေက်ာင္းမႈ စသည့္ အေထြေထြ ဗဟုသုတ မ်ားႏွင့္ ကမၻာ့ႏုိင္ငံမ်ား၏ သမုိင္းေၾကာင္း ႏွင့္ ပထဝီတို႔ကို ေလ့လာ သင္ယူၾက ရသည္။ အေျခခံပညာ သင္ယူၿပီးေနာက္ ေက်ာင္း သင္ခန္းစာမ်ားမွ သင္ယူမွတ္သား ခဲ့ရသည္မ်ားကို လက္ေတြ႕ အသံုးခ် ၍ ဘဝရပ္တည္မႈ အတြက္ ႀကိဳးပမ္းၾက သူမ်ားႏွင့္ အဆင့္ျမင့္ ပညာေရးကို ဆက္လက္ ဆည္းပူးၾက သူမ်ားဟူ၍ ႏွစ္မ်ဳိးႏွစ္စား ေတြ႕ရသည္။

၂၁ ရာစုႏွစ္သစ္ အဆင့္ျမင့္ ပညာေရး စနစ္သည္ ေက်ာင္းသား တစ္ဦးအဖို႔ ေက်ာင္းစာ တစ္မ်ဳိးတည္းသာ မဟုတ္ဘဲ ပတ္ဝန္းက်င္ အထူးျပဳ ဗဟုသုတ တို႔ကို ေလ့လာႏုိင္ၿပီး သက္ဆုိင္ရာ လုပ္ငန္းခြင္ ကြၽမ္းက်င္မႈ အတြက္ပါ ေလ့က်င့္သင္ၾကား ေပးသျဖင့္ အဆင့္ျမင့္ ပညာ သင္ယူၿပီးေျမာက္ ခ်ိန္တြင္ ဘဝ အာမခံခ်က္ ရွိေသာ ပည ာေရးစနစ္ ျဖစ္သည္။ အဆင့္ျမင့္ ပညာေရး က႑သည္ ေက်ာင္းသား၊ ေက်ာင္းသူ မ်ားအား အေၾကာင္းအက်ဳိး အေကာင္းအဆိုး ကို ေဝခြဲႏုိင္မႈ၊ လူမႈေရး တာဝန္သိမႈ၊ အျပဳသေဘာ ေဆာင္မႈ၊ တီထြင္တတ္မႈ၊ စူးစမ္း ေလ့လာတတ္မႈ၊ စည္းစနစ္ ျဖင့္ လြတ္လပ္စြာ ေနထုိင္တတ္မႈ၊ ဆန္းသစ္ တီထြင္ႏုိင္ စြမ္းရွိမႈ စသည္တို႔ကို အေလးအနက္ ထား၍ ေလ့က်င့္ ပ်ဳိးေထာင္ ေပးသည္။

အဆင့္ျမင့္ ပညာက႑မွ ဆရာ၊ ဆရာမ မ်ားသည္ ေက်ာင္းသား၊ ေက်ာင္းသူ မ်ားအား ပညာ သင္ၾကားေပး ရာတြင္ တပည့္မ်ား ကိုယ္တိုင္ သင္ယူလုိစိတ္ ထက္သန္ေစျခင္း၊ ဘာသာရပ္ ဆိုင္ရာ သေဘာတရား မ်ားကိုႏွံ႔စပ္ေအာင္ ေလ့လာ ေစျခင္း၊ အခ်င္းခ်င္း ေဆြးေႏြး တိုင္ပင္ျခင္းႏွင့္ စူးစမ္းလိုစိတ္ ရွိေစျခင္း၊ သေဘာတရား ႏွင့္ လက္ေတြ႕ ေပါင္းစပ္ အသံုးခ်မႈ ကြၽမ္းက်င္ပိုင္ႏုိင္ ေစျခင္းတို႔ျဖင့္ တပည့္မ်ား၏ ပညာရည္ ျမင့္မားေရး ျပဳစုပ်ဳိးေထာင္ရန္ လိုအပ္ေၾကာင္း ေလ့လာ သင္ယူမႈ ကြၽမ္းက်င္မႈ လက္စြဲစာအုပ္၌ ေတြ႕ရသည္။

၂၁ ရာစုႏွစ္သစ္ ႏုိင္ငံတကာ ပညာေရး စနစ္သည္ ယခင္ကလို အလြတ္က်က္မွတ္ရ ေသာ ပညာေရးစနစ္ မဟုတ္ေတာ့ဘဲ အေတြးအျမင္ က်ယ္ျပန္႔ေရးကို ရည္ရြယ္ သင္ၾကားေပးေသာ ပညာေရး စနစ္ ျဖစ္ျခင္းေၾကာင့္ နယ္စပ္ေဒသ တိုင္းရင္းသား လူငယ္မ်ား စြမ္းရည္ ဖြံ႕ၿဖိဳးေရး ဒီဂရီေကာလိပ္ ၌ ပညာ သင္ၾကားလ်က္ ရွိေသာ တိုင္းရင္းသား လူငယ္မ်ားသည္ မိမိတုိ႔ေဒသ အက်ဳိးႏွင့္ ျပည္ေထာင္စု အက်ဳိးကို သယ္ပိုးႏုိင္သူမ်ား ျဖစ္ေအာင္ ႀကိဳးစား ေလ့လာ သင္ယူၾကပါရန္ တိုက္တြန္း ႏိႈးေဆာ္ လိုက္ရပါသည္။ ။ 

( အယ္ဒီတာ့အာေဘာ္ )

#Themyawadydaily

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

တင္ၿပီးသမွ် သတင္းမ်ား

 

Follow on Twitter

Networkblog

FB Like page

Powered By Blogger