ရန္ကုန္ ၊ ၃၀-၇-၂၀၁၃
အခ်ိန္ကုန္ၿပီး ေငြကုန္ လူပန္း မျဖစ္ေစရန္ အတြက္ ရန္ကုန္တုိင္း ေဒသႀကီး အစုိးရအဖဲြ႕ ၏ စီစဥ္မႈျဖင့္ ျပည္သူ႔ သယ္ယူ ပုိ႔ေဆာင္ေရး BRT စနစ္ အျမန္ယာဥ္ လုိင္းသစ္ကုိ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ ျပည္လမ္း၌ မၾကာမီ စမ္းသပ္ ေျပးဆဲြ ေတာ့မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း နည္းပညာ အေထာက္အကူျပဳ ေကာ္မတီ၀င္ ျမန္မာ့မီးရထား မွ တာ၀န္ရွိသူ တစ္ဦးထံ မွ သိရသည္။
BRT စနစ္ျဖင့္ အျမန္ယာဥ္ လုိင္းသစ္ မၾကာမီ ေျပးဆဲြႏုိင္ရန္ လုိအပ္ေသာ ခရီးသည္တင္ ဘတ္စ္ကားသစ္ မ်ားကုိ ျပည္ပႏုိင္ငံ မ်ားသုိ႔ မွာယူ တင္သြင္းခဲ့ရာ ပန္းဆုိးတန္း ဆိပ္ကမ္းတြင္ ေရာက္ရွိေနၿပီ ျဖစ္ေၾကာင္း ၊ BRT စနစ္ျဖင့္ ေျပးဆဲြမည့္ ဘတ္စ္ကား မ်ားကုိ သီးျခား အေရာင္ သတ္မွတ္ျခင္း ႏွင့္ ျပည္သူ႔ သယ္ယူ ပုိ႔ေဆာင္ေရး ယာဥ္လုိင္း အေရာင္အေသြး ကုိ စိစစ္ေရြးခ်ယ္ လ်က္ ရွိေၾကာင္း သိရသည္။
အဆုိပါ BRT စနစ္ျဖင့္ ေျပးဆဲြမည့္ ဘတ္စ္ကား မ်ားသည္ ယာဥ္ေၾကာ သံုးလမ္းအနက္ အလယ္ယာဥ္ေၾကာမွ ေျပးဆဲြမည္ ျဖစ္ၿပီး မွတ္တုိင္ကုိလည္း သီးျခား ထားရွိ သြားမည္ ျဖစ္သည္။ ၄င္းယာဥ္ေၾကာ သုိ႔ အျခားယာဥ္မ်ား ၀င္ေရာက္ ေမာင္းႏွင္ႏုိင္ ေသာ္လည္း အခ်က္ျပ မီးပြိဳင့္ ေရာက္ရွိ သည့္အခါတြင္ BRT ဘတ္စ္ကား မ်ားကုိ ပိတ္ရပ္ထားျခင္း မရွိေစရန္ သတိျပဳ ရမည္ျဖစ္ၿပီး ၄င္း မွတ္တုိင္ တြင္လည္း အျခားယာဥ္မ်ား ရပ္တန္႔ျခင္း ခြင့္ျပဳမည္ မဟုတ္ေၾကာင္း သိရသည္။
မဂၤလာဒံု ၊ ျပည္လမ္း မွ ဘုန္းႀကီးလမ္း ၊ ထုိမွတစ္ဆင့္ ကမ္းနားလမ္း သုိ႔ ေျပးဆဲြရန္ စီစဥ္ထားေၾကာင္း ၊ မဂၤလာဒံုမွ ကမ္းနားလမ္း အထိ ခရီး အကြာအေ၀း မွာ ကီလုိမီတာ ၂၀ ခန္႔ျဖစ္၍ တစ္ကီလုိလွ်င္ ကားတစ္စီးႏႈန္း ျဖင့္ အသြားအျပန္ ခရီးအတြက္ ကားအစီး ၄၀ ျဖင့္ ေျပးဆဲြမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ၊ ၃ မိနစ္လွ်င္ ကားတစ္စီးႏႈန္း ဆက္တုိက္ ထြက္မည္ ျဖစ္ၿပီး လမ္းတစ္ေလွ်ာက္ မွတ္တုိင္ ၂၇ ခု ရွိကာ ဖားခုန္စနစ္ျဖင့္ ရပ္နားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ အဆုိပါ BRT စနစ္ျဖင့္ ဘတ္စ္ကားမ်ား ေျပးဆဲြခ်ိန္တြင္ ၄င္းႏွင့္ ပတ္သက္သည့္ သတင္း အခ်က္အလက္ မ်ားကုိ FM ေရဒီယုိ မ်ားႏွင့္ စာနယ္ဇင္း မ်ားက အသိေပး ေဆာင္ရြက္ သြားမည္ ျဖစ္သည္။
BRT စနစ္ကုိ အာဆီယံ ႏုိင္ငံ တစ္ႏုိင္ငံ ျဖစ္သည့္ အင္ဒုိနီးရွား ႏုိင္ငံတြင္ ၂၀၀၄ ခုႏွစ္က စတင္ က်င့္သံုး ခဲ့ေသာ္လည္း ၂၀၀၆ ခုႏွစ္ေရာက္မွ ေအာင္ျမင္ ခဲ့ေၾကာင္း သိရွိရသည္။
The Myawady Daily
No comments:
Post a Comment